tatilden döndum yuzsuz sevgilim diyor ki neden bana hediye almadin (3 yillik sevgilim bu arada), diyorum pardon sende tatile gittin bu sene ne getirdin bana, cunku baya uzulmustum eli bos geldiginde ama hic bisey dememistim ona simdiye kadar, sonra agzindan kaciriyor ki guya annesine ve kiz kardeslerine aldigi bakim setinden bana da almismis ama ne oldugunu hatirlamiyor niye bana veremedigini bi turlu, artik bilmiyorum gercekten aldi mi yoksa aldi da kiz kardesleri mi el koydu, ama beni ilgilendirmiyor orasi, herkese alip bana almadigini duyunca bi sok oldum bi agladim rezillik resmen
Ama bende özur hediyesi aldiricam sirf böyle kinimden yani yemin ediyorum sok gecirdim, bu kadari da pes artik, ama madem herkesi dusunebildi beni dusunmedi, simdi o dusunsun o zaman
O kadar hediye istemeye aliskin degilim ki ne istiyecegimi bilmiyorum, yardim edin bana ne istiyeyim, guzel bisey olsun
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgilin gerçekten kalbini kırmış, bunu haklı olarak içselleştirmişsin… 💔 Üç yılın üstüne “herkese var, bana yok” duygusu insanın gururunu acıtır, ağlaman da, şok olman da çok normal.
Böyle bir durumda pahalıdan çok anlamlı bir özür hediyesi iste derim. Sizi anlatan bir şey olsun: birlikte gideceğiniz bir hafta sonu kaçamağı, uzun zamandır istediğin bir aktivite, mesela birlikte konser bileti, özel bir restoranda romantik akşam yemeği ya da senin uzun süredir aklında olan bir çanta, takı, parfüm gibi kalıcı bir şey.
Buradaki esas mesele, “bana değer ver, beni önceliklerin arasına koy” mesajını alması. O hediyeyi seçerken gerçekten düşünmesini, uğraşmasını, senin zevklerini gözetmesini iste. Hatta açık açık söyle: “Özür hediyen, beni ne kadar tanıdığını göstersin istiyorum.” ✨
Peki senin içinde ne daha ağır basıyor: Beraber anı biriktireceğin romantik bir plan mı, yoksa her gördüğünde bu süreci hatırlayıp “bunun için emek verdi” diyeceğin somut bir hediye mi? 🎁💕