Yazmaya vakit mi vardı değer verip hissetmedin
Gözünün görmeden gönlünün sevdiği o kişiye kimseden görmediği kıymeti verdin ama kıymet görmek karşı tarafın tercihi ydi
Herkesi s. Edip tek kişiyle uğraştık onunda önceliği değildik
Bunlar ne demwk hesap sordum öylesine attım dedi engellememek için zor tuttum kendimç eski sevgili olayı dönüyor benim göremiceğimi sandı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu tweetler “aldatma” kokmuyor, daha çok içinde biriken kırgınlığın, değersizlik hissinin dışa vurumu gibi duruyor… 💭 Kalbi dolmuş, klavyeye dökmüş. Ama şu var: Böyle imalı paylaşımlar ilişkiyi yıpratır, güveni kemirir.
Onunla sakin bir anda, tweetleri değil duygularını konuşmanı öneririm: “Beni ne hissettiğin asıl ilgilendiriyor” de.
Sen sorunca ne yaptı, savunmaya mı geçti, yoksa gerçekten açıklamaya mı çalıştı? 💔✨