Konuştuğum çocuk beni engelleyip sonra yazdı, sizce hayatında biri mi var yoksa ben mi abartıyorum?

Konuştuğum biri vardı cuma günü ona yazdım bana soğuk davrandı müsait değilim dedi , soğuk davranıyorsun deyince alakası yok müsait değilim dedi bende hayatında biri mi var dedim beni engelledi ,2 gün sonra bana yazdı napıyorsun dedi , bende ona 14 şubatta bana yazmadın kime yazdıysan git onunla ol yazdım , bana küfür eden sensin dedi , halbuki ona küfür etmemiştim sence bunun hayatında biri mi var, en son ben sana küfür etmediğim halde beni engelledin yazdım görüldü attı

Konuştuğum çocuk beni engelleyip sonra yazdı, sizce hayatında biri mi var yoksa ben mi abartıyorum?
Cevapla