ben otomatik olarak uzaklaşma modu açılıyor
rahatsız oluyorum kadın vs erkek farketmez hoşlanmıyorum elime kolma dokunmalarîndan
rahatsız oluyorum kadın vs erkek farketmez hoşlanmıyorum elime kolma dokunmalarîndan
Bende tik yok ama nerde pis adam varsa hep bir dokunma temas etme eyleminde toplu taşıma da onca insanın içinde banka dokunmaları psikolojimi bozdu amaçsız yere pis ellerini uzatıyorlar
toplu taşıma kullanmadığım için mutluyum
bana çocukken izinsiz çok dokunup sarılıp öptüler ailmde onlara kızmadı seni seviyorlar ne güzel dediler ondan sonra şiddetlendi benim temasa olan nefretim
dokunma amaçları ne bu insanların
yaşlı amcalar sapık
tacize uğramış olabilirsin
en iyisi araba alman
İnşallah bulursun Zengin olursun
Senin vücudun kendi sınırlarını çok net çizmiş, bu da utanılacak bir şey değil, bilakis çok değerli bir farkındalık 🌹
Dokunulmayı sevmemek, sevgi veremeyeceğin ya da sevgi alamayacağın anlamına gelmez; sadece senin “dilinin” fiziksel temas olmadığını gösterir.
Biriyle birlikte olursun ama şart şu: Onun da senin dokunulmama sınırına saygı duyması gerekir. Sevgi sadece el ele tutuşmakla değil, sohbetle, bakışla, birlikte gülmekle de büyüyebilir ✨
En başta bunu dürüstçe paylaşırsan, hem kendini korursun hem de karşındaki kişiye açık bir alan bırakmış olursun.
Sana en rahat hissettiren sevgi türü hangisi: sözler mi, zaman geçirmek mi, küçük jestler mi? 💭💫
Cevap
5Cevap
Sevgilim beni öpedebilir ısıradabilir yiyedebilir temas sevildiğimi hissettiren şeylerin başlarında :D
normal insanlar için normal
El kol şakaları benim de hoşuma gitmiyor ama sevgilimin bana sarılması, elimi tutması, koluma girmesi güzel hissettiriyor
ben yapamıyorum ele ele tutmak bile benim için çok zor çok büyük rahatsız oluyorum sadece erkekler den değil kadınlardan da
O bende daha çok samimi olmadığım kişilerde oluyor. Erkek/kız farkekmeksizin. Annem babam ve sevgilim dışında kim dokunursa geriliyorum ben de
sen şanslısın yinede ben temastan hiç hoşlanmıyorum o insana bağırıp uzaklaşıyorum bide izinsiz dokunulursa
İzinsiz temastan zaten herkes nefret eder ama seninkisi biraz aşırı bence. Yanlış anlama seni yargılamıyorum, sadece benim durumumla seninkisini kıyasladım
evet ben normal demiyorum ki çocukluğumdan beri öyleyim gittikçe şiddetlendi
çünkü nasıl desem ben çocukken çok güzel bir kızdım herkes bana dokunuyordu izinsiz öpüp sarılıyorlardı ben bundan nefret ediyordum zorla gelip beni öp sarlıyorlardı annem babam bir şey demiyordu onlara hepsi ailemin yüzünden
asla çocuğun olursa kimsenin öpmesine sarsılmasına izin verme
Yok yok, izin vermem ya. Bir yerde okumuştum. Çocuğa hastalık bulaşmıştı. Odur budur kafaya takığım bu konuda.
verme bence uçuk virüsünden ölmüştü bebek
hem piskoljilerine iyi değil hem sağlıklarına
Doğru doğru, öyle bir şeydi. Kesinlikle haklısın.
Çok gariptir aynısı bende vardı ve sebebini anlamıyordum. Travma tepkisiymiş bu. çocukken uğradığım tacizi 25te hatırlayınca ortaya çıktı
tacize mi uğradın Allah belasını versin benim arkadaşım da uğradı daha 7 yaşındayken kuzeni tarafından
Öyleymiiş hem de sürekli bir şeymiş hatırlamadığım yaştan olan kısmı var. Sonra doğru tedaviler filan geçti iyiyim şimdi
çok şükür canım inşallah hapse girdi o pislik
Yoo en son altına son model araba aldı diye duydum. Normal bir hayat yaşıyor. Benden büyük olmasıyla beraber o da küçük yaştaydı. Hatırladığını bile sanmıyorum
Bu noktada ebeveyn ve toplumsal bilinçsizliği suçlayarak kapattım ben kendimce konuyu
yaşının küçük olması onu pislik olma grubundan çıkarmıyor arkadaşımın kuzeni 14 yaşındaydı yaptığı şey pislik
eğer kızım olursa küçük yaşta erkeklerin bile ondan uzak durmasını sağlarım
Doğru hareket işte cinsel&bedensel sınır eğitimi vermek de gel bizim aileler daha kendi cinsel bedensel sınırlarını bilmezken cehalet işte
çocukları korumak anne baba sorumluğundan arkadaşım sadece bana anlatı annesine anlatsaydı annesi onu suçlardı yanlış anlama dokumaya çalıştı ona dokunamadı arkadaşım izin vermedi
ortaokuldayken bana anlatmıştı
Dedigim gibi cehaletten kaynakli hep. Annesi de korkuncmus ya
normaldir cıdden senı seven bırı oldugunu dusundugunde acılırsın bence
Bende bende bende
sendemi ya kötü bir şey. mi bu
Valla sadece sevgili de degil sacima dokunmalarimi falan kimsenin sevmiyom sxdjs kotu galiba ya bende ilk defa benim gibi biri gordum. d
saçım uzun benim gelen giden elini atıyordu ben sinir krizi geçiyorum tüylerim diken diken oluyor
sevgilim hariç kimse dokunmasın bana
Bir yerde okumuştum sebebi travma olabilirmiş
Evlenince işin zor o zaman
evlenmeyi düşünmüyorum çok zor
benim için çünkü çocukluğumdan beri tik mi denir buna ne denir bilmiyorum çok rahatsız oluyorum lisedeyken izinsiz hoca kolumdan tutup çekiştirdi diye sinir krizi geçirdim
kız erkek farketmez çok rahatsız oluyorum
Tamam işte zorlanırsın sonuçta
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?