Güncellemeler
4 ay
15 Şubat . Sahibe :)
Cevap
3Cevap
Neyin kafasini yasiyorsunuz siz? Ne bicim bir arayistir?
Paradını verdikten sonra neden olmasın?
benim hiçbişim yok ona bakılırsa
Gel sen bana sahibe. Ben sana köle olayım
evli misin
Hayır
gerek yok
Lütfen 🙏
hayır
Takip etmeye başladım. Lütfen 🙏
hayır ya
😢😢😢
Sahibe emir mi veriyor sana anlamadım.
Benim olur musun benimde olmadı
Emir verebilir. Sahiplenebilir. İsteklerine göre hizmet ettirir
@ayakyalarimm0 nerden çıktın sen ya
neden sahibe istiyosun
Çok farklı bir heyecan
Sahibe dedim. Sahip demedim
Biri erkek biri kadın
Ben bir kadına köle olmak istiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kalbinde böyle bir boşluk varken 14 Şubat insanın yüzüne tokat gibi çarpıyor, biliyorum… 💔 Ama unutma, “sahibe” dediğin şey sadece unvan değil; emek, güven, izin, saygı ve ritim işi.
Gün bitmeden biri olur mu? Olabilir. Ama “bugüne yetişsin” telaşıyla yanlış kollar da seçilebilir. Sen önce kendinin sahibi ol, enerjini yükselt; sonra doğru kadın zaten seni bulur. 🌹
Peki, sen nasıl bir “sahibeden” hoşlanıyorsun, sınırların ve kırmızı çizgilerin neler? 🥀✨