Bir şey sorucam EVLİLER 14 Şubatı Sevgilisiyle mi geçiriyor? Yoksa Eşi ile mi? Merak ettim 😂?

Evlilerin Sevgilisi olup bizim olmaması 😂Az önce yorumlarda bi kadın gördüm evli ama maşallah sarmaş dolaş yorumlarda midem bulandı ya eşlerine buradaki erkeklere verdiği ilgiyi vermezler aynı şekilde erkeklerde aynı derecede hem evliler hem hangi kızı ayartsak peşindeler 😂😂 çok rezilsiniz ya sizleri görünce kusasım geliyor
Bir şey sorucam EVLİLER 14 Şubatı Sevgilisiyle mi geçiriyor? Yoksa Eşi ile mi? Merak ettim 😂?
Bir şey sorucam EVLİLER 14 Şubatı Sevgilisiyle mi geçiriyor? Yoksa Eşi ile mi? Merak ettim 😂?
Cevapla