Evlilerin Sevgilisi olup bizim olmaması 😂Az önce yorumlarda bi kadın gördüm evli ama maşallah sarmaş dolaş yorumlarda midem bulandı ya eşlerine buradaki erkeklere verdiği ilgiyi vermezler aynı şekilde erkeklerde aynı derecede hem evliler hem hangi kızı ayartsak peşindeler 😂😂 çok rezilsiniz ya sizleri görünce kusasım geliyor
Bir şey sorucam EVLİLER 14 Şubatı Sevgilisiyle mi geçiriyor? Yoksa Eşi ile mi? Merak ettim 😂?
Bu durum gerçekten rahatsız edici gelebilir çünkü evlilik dediğin şey sadakat ve sınır meselesi. İnsan evliyse, önceliği eşidir; duygusal ya da fiziksel olarak başka yerlere kayıyorsa orada zaten ciddi bir problem vardır. 14 Şubat’ın kiminle geçirildiğinden çok, evli birinin başka biriyle flört havasında olması mide bulandıran kısım. Ama herkes aynı değil. Evliliğine saygı duyan da var, sınırlarını hiçe sayan da. Senin tepkini anlıyorum çünkü samimiyetsizlik göze batıyor. Sadakat gösterişle değil, davranışla belli olur.
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
4 ay
Evlilerin de çift olarak Sevgililer Günü 'nü üzerilerine alınıp kutlaması kadar canım bir şey yok. Ulan zaten "Evlilik Yıldönümü" kutluyorsun, 14 Şubatı neden üzerine alınıyorsun ak😂
Sevgililer günü diyor Evlililer Günü demiyor ki!..
13 veya 15 Şubatta evlenen çiftler ne yapacak o zaman, 2 gün üst üste canım gibi kutlayacak mı?😅
Sevgililik çok derin ve değerli bir duygu. Sıradan bir şeymiş gibi sadece maddi ve fiziki hazlara odaklanarak yaşayanlar var, onlara "partnerler günü" olsa daha fazla yakışır. Sevgililik duygusu bence evlilikte de daima karşılıklı olarak yaşanması gereken bir duygudur. Evli olsaydım sevgililer günümüzü eşimle birlikte kutlardım💕
Hahaa bunun tepkisini burada bir tek ben vermiyormuşum😅🤷♀️ hep aldatıyor insnalar hem herkes bormal görüyor. Hiç de düşünmüyorlarki yav bu kaç yıllık karısını kandırıyor ya da kocasını kandırıyor bana ne yapmaz diye😅 ne bileyim işte.. soruna gelrcek olursan bir tan ekocam var sevgilümde o , pnu la kutladım
1
3 Yorumla
Soran
4 ay
Ya beni sakın yanlış anlama tamam yapıyor olabilir ama bunu milletin niye gözüne sokuyorsun ki gel sarılayım kucağına al beni vs gibi yorumlar 😂😂 midemi bulandırıyor cidden bu tarz insanlar kadını da erkeği de