Bugün sevgililer günü 2 gun once ayrildim alışmaya çalışıyorum herkes stori falan atıyor üzülüyorum?

Anneciydi , ciktim koptum dedi koruyacağım diyordu 2 gun önnce tartıştık zorladım biraz oda annemi seviyorum yemin ederim ki dedi kapattim dun de sadece bi kere aradi seven adam boyle mi yapar bugun sevgililer günü ve herkes paylaşım yapiyor kotu oluyorum uzak mesafeydik 2,5 yillik bi iliski
Bugün sevgililer günü 2 gun once ayrildim alışmaya çalışıyorum herkes stori falan atıyor üzülüyorum?
Cevapla