Uğruna dağları deleceğim sevgilim benden ayrılmak istiyor yapamıyorum?

Arkadaşlar çok güzel bir kızla 3 senelik bir ilişkim var. Hatta bundan daha da öncesi arkadaşlık da var. Şu sıralar yaptığım en normal şeyr bile sinir oluyor yaptığım her şey batıyor ona. Artık benimleyken zevk aldığını da hissetmiyorum son zamanlarda. Üstelik birkaç gün önce başka bir çocukla arkadaş niyetiyle günler boyu saatlerce konuştuğunu öğrendim ve her ne kadar iyi biri olduğunu bilsem de benden bunaldığı için bunu yaptığına inanıyorum. Tabi daha sonra özür diledi yanlıştı dedi ama içime oturdu. Ardından yaşadığımız birkaç şey üzerine zaten aramız kötüydü şu an ayrılalım istiyor. Daha önce de ayrılalım dediği zamanlar olmuştu ama bu sefer birkaç gündür konuşuyoruz ve yine de vazgeçmiyor ayrılalım diyor. Sorun şu ki ben kendi gururumu ezdirecek bir sürü şey yaptım yapmamam gereken ama aksini yapamıyorum. Onu kaybetmek tanıdığım herkesi bi anda kaybetmek gibi. Artık bitmiş diyen arkadaşlar, bitiremiyorum çünkü kendimden, çevremden, herkesten her şeyden çok seviyorum onu. Gerçekten bir sevgili gibi değil o benim the one'ım olduğu için ve kainattaki her şeyden çok seviyorum ve mutlu olsun istiyorum. Yaşadığım şeyi ben de anlamıyorum böyle sevgi fazla değil mi acaba diye ama engel olamıyorum inanılmaz seviyorum. Bu yüzden bir türlü yapılan şeylere ses çıkaramıyorum ve ayrılmasını istemiyorum. Günlerdir dil döküyorum ayrılmasın diye ama nafile ayrılıcam diyor. İlk defa böyle bir yere yazıyorum çünkü gerçekten benim için aşırı ağır bir his sanki bir sevgili değil evren benden ayrılıyormuş gibi hissediyorum. Ne yapmalıyım bir çıkar yol bulamıyorum artık :(

Uğruna dağları deleceğim sevgilim benden ayrılmak istiyor yapamıyorum?
Cevapla