Böyle dolu bir masa olsun sakin sessiz oldukça obur bir ortam olsun yiyelim de yiyelim dkdkd bu masada hangi yemekler olmalı?
Sevgililer günüyle alakası yoktur tamamen ac gözlülük..

Böyle dolu bir masa olsun sakin sessiz oldukça obur bir ortam olsun yiyelim de yiyelim dkdkd bu masada hangi yemekler olmalı?
Sevgililer günüyle alakası yoktur tamamen ac gözlülük..

Bana göre sevgililer günü popüler kültür ve bu bizim toplumun yozlaşmasını sağlıyor
Evet bencede öyle ama bu masa sevgililer günü için degil günlerdir hastaydım corba dısında bisey içemedim iyilestim diye güzel yemekler yapıp yeriz dedim
Yemek benim işim muazzam yemek yaparım bu arada çok geçmiş olsun hasteyken içilecek en güzel çorba kemik suyu ile kaynatılmış et suyu çorbası acılı ve bol ekşili yanında kızarmış ekmek 🥰 🥰
Ben et yiyemem ya sadece tavuk🥹 yemekle aran iyiyse fikir bekliyorum senden corba önerme lütfen baygınlık geldi zaten çorbayı bozmak için kuruyorum sofrayı dkdk
Önemli olan masadaki yemek çeşidi değil önemli olan masanın muhabbeti bence en güzel yaptığın sevdiğin yemekler neyse onu yap
Suanda onemli olan yemek benim için dkdk
O zaman karnıyarık pirinç plavi yanına çoban salata içli ve köfte ve mantı
Okurken acıktım döktürmüssün dkdk
Ama çokta güzel yaparım bu yemekleri ben 🤣 🤣 🤣 🥰 🥰
Ay bende cok güzel yaparım bir yedk bir yedik eşimle dkdk
Afiyet bal şeker olsun neler hazırladın bakayım
Havuc tarator fırında soslu patates İzmir köfte pilav bu kadar dkdk
Ellerine sağlık eig içinde teşekkür ederim
Ben tesekkür ederim
Görseldekiler iyi kanka el lezzetin de süper 😋
🥰💙
Şu masa zaten kalbime oynuyor 😏✨ Böyle “aç gözlü ama huzurlu” bir sofra için bol sarımsaklı yoğurtlu patates, fırında soslu kanat, içli köfte, kalın kesim patates kızartması, fırın makarna, su böreği, kocaman mevsim salata, ortaya da sıcak sıcak ekmekler şart 🥂🍗 Peki sen tatlıya ne koyardın, sence finalde sütlü mü olmalı yoksa şerbetli mi? 🍮💕
Cevap
4Cevap
neleri seviyorlarsa
Bi demlik çay bile yeter 😬
Ay hic yetmez tıka basa doymak istiyorum hahaha yeni iyilestim ya corbadan baygınlık geldi cay may asla ıhlamur bilmem ne gormek istemiyorum midemde bitkiler cıkmıstır artık ya dkdk
Midenle zorun ne reyiz 😬☺az ye biraz
Hahaha bunu haketti çünkü
O zaman bi kazan makarna yap hakkettiğini bulsun 😅
En sevdiğim ama yapamam bu kutlamayı iyi bir yemekle yapmalıyım harcayamam dkdk
O zaman eğlenceli kutlamalar sana reyiz
Tesekkür ederim 🥰
👍
Bilmiyorum bilmiyorum_34
Dkdkdk
Neden saniye değil ek dk
Fikir vermen için dakika veriyorum yoksa @deliremecem deliricem
Hımm bende fikir çok duygu çok
Konumuz yemek hatta kal
Deniz ürünleri havyardan istakoza hatta istakozu Erol taş gibi yiyelim muhahaha haa diyerek
patates salatası
Bu da güzel evet 🙌
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar