Kızlar bu erkekleri nasıl sevebiliyorsunuz ya?

Ya amacım karşı cinsi kötülemek değil. Yani genel olarak bir insanı sevmekten bahsediyorum. Mesela bir arkadaşım var uyuduğu saatler dışında nerdeyse her an sevgilisiyle konuşuyor. Ne bilym ilginç ya. Hiç mi sıkılmaz, kendi haline kalmak istemez bir insan
Acaba ben de mi bir sorun var :)
Kızlar bu erkekleri nasıl sevebiliyorsunuz ya?
Cevapla