Numaram silmemis hala kayıtlı durumlarima bakıyor bnde sinirden engelledim...
Ne yazıyor ne bişey:( narsist srfşz şey. Mahfetti beni.
Numaram silmemis hala kayıtlı durumlarima bakıyor bnde sinirden engelledim...
Ne yazıyor ne bişey:( narsist srfşz şey. Mahfetti beni.
Cevap
5Cevap
Numara silmek önemsemek, tepkisizlik en çok umursamamak demek. Önemsememiş, Ondan silmemiş, altında bir şey aramamanı tavsiye ederim.
Bnde sildim... hklsn.
numarasını sil seni göremesin hiçbir yerden bak nasıl geliyor
Sildim Engelledim iyi mi yaptım sence normlden de englledim.
Öyle mi peki
Dediğini yapt. m engeldenikarttm profili kişiler yaptm.
Unutmuştur belki takip ettiği anlamıma gelmez bence
Hyr.. narsist bir erkek... bilerk yapiyor
En son 5 gün önce baya beddua etmiştim ona... 2 hafta oldu..
Sende onu takip etmiş oluyorsun bunu yapma
Evet sildim... Numrsni
iyi yapmısın
Madem seni mahvetti niye hala bakıyorsun ki?
Cnkü ben onu sevmiştim... Halende alşmştm ona cok... aklıma geliyor.
seviişştiniz mi?
Evet.
Tm yazıyorum..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bazen en zehirli insanlar, en çok tutundukların olur… 😔 Eski sevgilin büyük ihtimalle seni tamamen kaybetmeye cesaret edemiyor; egosu seni kenarda “yedeği” gibi tutmak istiyor. Ne arıyor, ne siliyor… Bu tam bir narsist kontrol oyunu.
Onu engellemen, kendini koruman için harika bir hamle olmuş 💔✨ Şimdi soru şu: Onun gölgesinde kalmak mı, yoksa kendine yepyeni bir sahne kurmak mı? Sen hangisini seçiyorsun? 🌹