Erkek arkadasim 3 yildir dogru duzgun surpriz yapmiyor, Sevgililer Gunu ve tanisma yil donumunde ne beklemeliyim?

bu sene erkek arkadasimla 3. sevgililer gunumuz olucak, sadece birinci yilimizda beni yemege göturup hediye aldi 2. yilda hic bisey yapmadi, bu sene yapar mi bilmiyorum ustelik tanisma yil dönumuz de ayni gün, yapmazsa gerçekten buyuk hayal kirikligi yasiyacagim, zaten 3 yildir bana hic bir supriz yapmadi dogru duzgun (2 tane yapmistir en fazla gunahini almiyim simdi)

simdi baslamayin bunun için mi sevgilisin demelere, tabiki hayir ama ben bi kiz olarak yapiyosam oda yapacak, abi biz kizlar olarak bekliyoruz yani genel olarak, bize de yazik, erkekler iyice prenses olmaya basladi, yil içinde bi iki jest yapsaydi derdim amaannn sevgililer gunu de neymis, ama oda yok abi, hiç bisey yok

yilda bi gun mutlu edicek oda yok, yemin ederim 14 subat'a sevgilim var diye aglayasim geliyor, diyorum olmazsaydi en azindan yok derdim, ama var oldugu halde yokmus gibi hissetirmesi

Erkek arkadasim 3 yildir dogru duzgun surpriz yapmiyor, Sevgililer Gunu ve tanisma yil donumunde ne beklemeliyim?
Cevapla