bu sene erkek arkadasimla 3. sevgililer gunumuz olucak, sadece birinci yilimizda beni yemege göturup hediye aldi 2. yilda hic bisey yapmadi, bu sene yapar mi bilmiyorum ustelik tanisma yil dönumuz de ayni gün, yapmazsa gerçekten buyuk hayal kirikligi yasiyacagim, zaten 3 yildir bana hic bir supriz yapmadi dogru duzgun (2 tane yapmistir en fazla gunahini almiyim simdi)
simdi baslamayin bunun için mi sevgilisin demelere, tabiki hayir ama ben bi kiz olarak yapiyosam oda yapacak, abi biz kizlar olarak bekliyoruz yani genel olarak, bize de yazik, erkekler iyice prenses olmaya basladi, yil içinde bi iki jest yapsaydi derdim amaannn sevgililer gunu de neymis, ama oda yok abi, hiç bisey yok
yilda bi gun mutlu edicek oda yok, yemin ederim 14 subat'a sevgilim var diye aglayasim geliyor, diyorum olmazsaydi en azindan yok derdim, ama var oldugu halde yokmus gibi hissetirmesi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer