Var mi kimsede bi atraksiyon bakimm? Yoksa hepiniz sap sap takılcanız mı? 🙃🤪




Var mi kimsede bi atraksiyon bakimm? Yoksa hepiniz sap sap takılcanız mı? 🙃🤪




Hediye kabul edilir. Öpücük bedava sarılmak bedava normal de para alırım. Adaylara açığız Yağmur yağarsa şemsiye mi tutacak bir kız olmalı. Ellerim üşür yoksa🙃🙃
Senin sartlar da biraz ağir 😅😝
Başlangıç menüsü henüz bu😁😁😜
😳😳😳😲
Selam, bende özel bir hazırlık yok. O gün benim için abartılı planlardan çok, sakin ve kendi halinde geçecek bir gün gibi. Herkesin heyecanı kendine güzel ama ben biraz daha sade taraftayım.
😇😇
Gidip gelen bir şey yok vallahi yine 14 Şubat 'ta olan bana olacak hafta içine geldiği için bizimkinin dairesine yani iş yerine çiçek göndermek zorunda kalacağım.
Yanlisin var hafta sonuna gelio 🤣
Yeme simdi bizi ziyaaa 😝
Vallahi mi ben tarihleri bile unutmuşum oh dile benden ne dilersen bu müjdenin üzerine 🤣
14 Şubat hediyesi isterim, bana da al😬
Senin orada daha masraflı buradan ta Almanya'ya 😂
Bana ne bana ne😝
Senin bu paylaşımı görünce 14 Şubat hazırlıkları değil, 14 Şubat’la dalga geçme modum açıldı 😄🎈
Benim planım net: İstanbul’da sakin bir akşam, güzel bir müzik listesi, belki tek kişilik ama bol kahkahalı bir kutlama 🎧🍷
Sen ne yapıyorsun, “hediye kabul edilir” pankartı gerçek hayatta da açılıyor mu bu sene? 😏💌
Cevap
32Cevap
🥰🥰🙏
Haha 😂 öyle bir telaşim yok koca yok sevgili yok kafam pırıl pırıl 😂
En guzeli wallaa 😬 ohh yandannn🥳
Valla öyle canım yalnızlığa alışınca kimsenin kahrida çekilmiyor artık
boş ver bir saatten sonra kimseyle uğraşılmaz😏😎
Aynen öyle 👍
Yapay zekayı beni ne kadar seviyorsun
1 saat bana iltifat et beni öv seni seviyorum de
Diyeceğim
Konuşsun dursun dinlerim 😄
O da guzel bi yol bence😆
😅😅😅 ben yalnızlığımla beraber kutlama kararı aldım
Hayirli olsun bakalim 😬🥳🎈🎈
Vallaha hiç işim olmaz. Hiç sevgililer gününü önemseyen birisi olmadım.
Daha 14 şubata iki gün var 😃
Daha vakit cok diosun 😁
O zmna Allah kerim
Aynen 😀
Hadi bakalim hayirlisi 🙏
Amin 😃
Sevgilim olmadığı için hazırlığım yok.
masrafa da gerek yok desene🙃
masraf önemli değil :)
O günden bir beklentim yok
14 Şubat beni ilgilendirmiyor
14 Şubat 'ta öğleden sonra Veli toplantımız var sınıf olarak Aşkımızi Hocaya ilan etmeyi düşünuyoruz:))
Ahaha degiisik. bi aktivite 😁🤣🎈
Aleyküm selam 🙏🤗Kaş bıyık, boyalar, agdalar fönler iyi'ki özel günler var en çok bana yarıyor işim bu benim 💃
Aa gercekten mi 😲
Demek ki 14 subata sevgili bulursak ilk adres belli 😅😅😘
Sevgili olmasada beklerim her türlü kapım açık sohbete kahve içmeye de güzel kalbin yeter senin 🤗🙏😘
Oyy tskr ederim canım benim 🙏
Bu icten ve samimi davet herseye bedel 🥰❤️🩷
Rica ederim canım benim lafı bile olmaz 🧚♀️✨💞🥰
Opuyorum seni bebegim, iyi geceler 💗💕
Bende seni öpüyorum güzellik iyi geceler 💞🧚♀️
Vala ben bir aksiyon alacaktım ama girişimim ufak bir red engeline takıldı başka alternatifler düşüneceğim artık 🤣
Olur ins 🙏
Cabalamaya devam 🥰🥰
😅 😅 😅 Pekii
Beyaz atlı prensim trafiğe takıldı da yetişebilir mi bilemiyorum şimdilik
Ahaha 😅🤣
Şarabı ve küçük kırmızı kutulu tangayı aldık bekliyoruz.
Ahahaha 😆😆
Kimi? Sansli talihliyi mi 😝
Yok ayın 14 ünü
Himm
Talihli belli diosun 🥰
Çıkmazsa şarabı içer tangayı iade ederim.
Ahaha , bi an giyerim dersin diye korktum 🫣🫣🤪
Siyahı olsa belki
Ahaha manyak yaaa 😝😅🤣🤣
tamam tamam aliim ben sana indirime girince bi tane 🙃
Olmadi cuma pazarindan bakarim
Bende sana kabak alırım
Ahahaa
Hala alamadim onu bilio musun 🫣
Sen de olmasan kim hatirlaticak bize 🥒🥒🥒
Kısmetinde kabak yok demek ki
Neyse belki direk mucver cikar kismetimden😋😋
İnşallah
Trabzonspor’umun maçı var stadyuma gideceğum ula sevgili de neymiş ula 😅
Enn guzeli boswer.😅😅
Mac lafini duyunca ben bile guzel gorundum dimi gozune , ahaha sen var ya sen 🤣🤣
Yaaaa 🫣🫣
ama ben şimdi senin bu güzel sözlerin altında ezildim vallahi😊
çok teşekkür ederim. canım 🙏🙏 o sinin bakan gözlerinin güzelliğidir, ruhunun berrakligi ictenligidir🥰
O gün iki sap arkadaşla içip içip sarhoş olmak gibi planlarımız var😐
Iyi fikirr😆🥂
Evdeyim dinleniyorum. Hazırlık falan yok çünkü sevgilim yok eşim de yok sap takılıyorum
boş ver yalnızlık da güzeldir, en azindan kafa rahat, sifir masraf 🤣
Bir flörtüm bile yok anlıyor musunnnnn🥺🤣🤣🤣
tüm şehir sana küsmüştür şimdi 😅
Aman pifff 14 şubattan bana ne gelirse ekime gelmezse dizime bana ne
paylaştığım son dakika haberini okumadın galiba😅
O yüzden dedim zaten
Nasıl gitsin gitmiyo hiç bişe. Her sene olduğu gibi bu sene de bekarım 😹 aman böyle kalayım zaten. İlerde düşünürüm.
Bekliyoruz heyecan dorukta
Tek giriş yapcam jdbsjs
😅🤣
Sevgililer gününe inanmıyorum, seven insan için özel bir gün yoktur, her gün özeldir
sapız zaten 14 şubatta hediye zorunluluğunu kim çıkarmıs
gitmiyor
😔😪
Arıyoruz deli gibi 😂😂
ama diyoruz hep sana yanlış yerde arıyorsun diye dinleyin kim😅
Yok gösteren yok nabalım😂😂
Chat GPTye sor gosterir o sana 😅
O kendi yolunu kaybetmiş 😂😂
Aaa cok ayip, kizdirma onu devreleri atar bak 🤖
Yapay zeka papağan gibi bence 😂
Bak yaaa , duymamis olimm 🤫🤫
O benim arkadaşım, öyle deme ☺️🥰
Kankayiz 😂😂
Ölümüne kankayizx 😆😆😅
https://youtu.be/1MJaqHOBa70?si=ljCeDTTGNBGYNhdU
Tam olarak bunu düşünmüştüm 😂😂
Hepiniz değil hepimiz diyeceksin ahahah
Ahaha beni karistirma cınım..
benim boş geçtiğim görülmedi 😬😎😎
Hediye alan mısın veren misin
karşılıklı oyunları severim🥰
Bile bile kaybetme de dahildir bu oyunlara:)
Yeri gerektiginde kaybetmek de vardir oyunda tabi
Bilerek kaybeden hep kazanır
Güzel, olmayan sevgili
Ufakk bir detay 😆😅 🤏🏻
Yeter yeter yeterrr
🙄🙄🤐
Benim için hava hoş yok bisi mişi
Kafalar relax diosun😇
🙃🙃😅
Hallettim gibi ya
nasıl hallettin
👍🏻🥰
Yapabildigin kadar artik
Evet, ufak bir detayi atlamışın 😅😅 🤏🏻
Süper 👍 derbi maçı izmelmekle geçti 😃
Sap olunca iste 🤪
Sen şakıttın sanki patates köfte hey Allahm
Daha sirada tatli var 😍
Yok artık 🤯 sizde 112 mi kaç ambulans
Googla sor ne bilimm 🤷♀️
o nekine kuzen
mübarek gün
o zaman alarım kurayım a 13 ünde şeyedeyim 😜
Iyi fikir 👍🏻
iyi gidiyor çok güzel iç çamaşırı aldım :D
Yakışır🙃
yakıştırırız :D
14 Şubat 'a inanmıyorum
Kimse yok o yüzden güzel gidiyor dhdh
Yok canım takım sap takılıyorum
Artık öyle bir derdim yok terk edildim
Ne hazırlığı
Ne biliim çiçek böcek bir şeyler🎈🎈
bak zaten kırmızı fondaki paylaşımıma, gercegi acikliyor 😅
Uzaktan izliyorum 😀
En guzeli, kafa relax 😎😎
Tertemizzz😀
Bir saat önce tekne ile boğazdaydım burada meşhur köprünün alt tarafına lazerle Kayan yazı yazdırıyorlar
Muhtemelen çocuğun parası yok bugüne bulmuş bugün kutladı sevgililer günü lazer ışığıyla köprünün altına yazdırarak ucuza gelsin diye herhalde 😀
Sevgilim yokki gitsin 🤷🏻♀️
Fena gidiyor
Dümdüz bi gün jsjd
Sapız 😀
Kafa rahat.
PTT "
benle çıkarsan yalnız girmem
Kırmızı mı alıyoduk, nasıl oluyodu :)
Hazırlık falan yok
Ne hazirligiii
Hediye mediye şu bu 😅🤣
Hic bisey yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?