Arkadaşlık konusuna çok önem veriyorum nolur önem veriyorsanız dinleyin acıklamada anlatıcam?

Biz üçlü arkadaş grubuyduk lise dostuyuz 10 yıllık arkadaşlığımız var bir arkadaşımız 2. üni için başka şehire gitti gitmeden de birkaç ay önce sevgili yapmıştı gittikten sonra mesajlarımıza bakmamaya başladı instayı kapatmış uzaklaştı iyice böyle şeylerden ama bize de hiç yazmıyor yani biz diyoruz neden grupta konuşmuyorsunuz internetim çekmiyor diyor sınavlarım var diyor sonra ara tatilde İstanbul'a geldi geldiğini haber verdi bize onda sorun yok ama buluşalım edelim demedi diğer arkadaşım grupta yazdı sınavlarım başlayacak başlamadan bulusalım hemen yani bu da bir tekliftir bence kız sesini çıkarmadı buluşmadı ama bize göndermeli şeyler paylaşıyor işte arkadaslarımın surekli işi var onlar sana onem vermez ama sevgilin her şeydir gibisinden sürekli manitayla ilgili şeyler repostluyor tiktokta o diğer sehirdeyken de biz ikimiz dogum gunu kutlamıstık arkadasımla demişti ben İstanbul'a donunce bir daha kutlayalım bulusmadı bile bizle dogum gunu kutlamasını gecin insanın hiç mi aklına gelmez nolurdu deseydi bize bulusalım edelim diye biz adım atmadık cok cunku mesajlarımıza bakmıyor etmiyor hani diğer sehirdeyken sınavın vardı internetin cekmiyordu İstanbul'a geldin internetin var sınavın yok neden hala yazmıyorsun bize sevgiline ayıracak vaktin var da bize mi yok uyuz oluyorum böyle şeylere içimi dökmek istedim sizce biz mi demeliydik özelden buluşalım edelim diye yoksa o mu

Güncellemeler
4 ay
En son biz grupta yalancıktan bulusma planladık diğer asrkadasımla bakalım adım atacak mı diye temizlik var evde misafir gelecek ailem izin vermiyor bugün çıkmama siz eve gelim oturalım dedi biz de istemedik hani evde misafirler var cunku yarın bulussak olmaz öı dedi diğer arkadasım da sinirlendi yarın da benim işim var olmaz dedi boyle bitti yani kız döndü artık diğer sehre 1 ay bizle hiç bulusmadan gitt
Arkadaşlık konusuna çok önem veriyorum nolur önem veriyorsanız dinleyin acıklamada anlatıcam?
Cevapla