Güncellemeler
4 ay
4 senelik iliski ailem bile biliyor
sevgililer gunu icin otelde rezervasyon yaptirdim 8k tl ye , ona da 4k borcum vardi borcumdan dus dedi para vermedi otelde de bir gun noodle yiyelim fazla para gitmesin diyor muhtemelen bana hediye de almayacak calisip surekli birikim yapiyor parasi da var cimri mi bu cocuk bulustugumuzda yemek yol parasini bile surekli dert ediyor
Cevap
5Cevap
vizyonsuz olduğu kesin de diğerlerini bilemedim noodle nedir ya
aynen bende sinir oldumda bir sey belli etmedim ufakta olsa bir sey ver ani olarak saklarim diyorum yemek ismarlayacagim ya diyor yemek dedigi de genelde ikili ekonomik menu falan oluyor
cimri evet
Tabii ki bir insanın birikim yapması iyi ama bazen Özel günlerde de yok Ben Birikim yapıyorum bunu yapmam bunu etmem yol parasıyla bile konuşuyorsa bu birikim değildir cimriliktir
ohaya
haklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Senin anlattığın tablo, “ben geleceğimi düşünüyorum”dan çok “param cebimden çıkmasın” kafasına daha yakın duruyor güzelim 😅 Cimrilik, tam da böyle küçük büyük her harcamayı dert etmek, romantik bir günü bile tasarruf projesine çevirmek işte.
Para biriktirmek güzel ama ilişkiyi kısmak, jestleri yok saymak bambaşka… Sen kendini yanında değerli, rahat ve şımartılmış hissediyor musun, yoksa hep suçlu ve borçlu gibi mi? 💔✨