İkisi de biraz. Ticaret tarafı var, bunu inkâr etmek zor. Ama o günün tamamen boş olduğu da söylenemez. İnsan sevdiğini hatırlamak, küçük bir jest yapmak için bir tarih seçebiliyor. Asıl mesele o günü nasıl gördüğün; zorunluluk gibi mi, yoksa bahane gibi mi. Sevgi varsa bir güne sığmaz ama bir gün de onu hatırlatabilir.
Bence ikisi de. Duygusu olanlar için özel bir gün olabilir ama aynı zamanda ciddi bir pazarlama tarafı da var. Sevgi tek bir güne sığmaz diye düşünüyorum; önemli olan yılın herhangi bir gününde bunu hissettirebilmek. Yine de bahane olup güzel bir jest yapılırsa da buna hayır demem.
Aşka inancım yok zaten. bu tamamen pazarlama ve ürün satmaya yönelik bir şey. sevgililer günü bulan kişi ehe hadi birbirlerini sevsinler dünya daha da güzel olsun dediğini sanmıyorum. para almak için 10 tl olan ürünü 50 ye kitlemek için.
Bunlar hep küresel güçlerin oyunları shshhs neymiş efenim sevgili günüymüş... Sadece o günde saygı sevgi gösterip diyer günlerde eksilten insanların uydurduğu bir gün işte...
Lotus, işin sırrı şu: Sevgililer Günü neye hizmet etsin istersen o. 🌹 Sadece hediye, rezervasyon, story üçgenine sıkışırsa tabii ki pazarlama oyunu. Ama iki insanın gerçekten kalpten “iyi ki varsın” deme bahanesi olursa, fena da durmuyor. 🎈 Senin için bu gün ne olsun isterdin; sessiz, sakin, anlamlı bir an mı, yoksa tamamen iptal mi? 💭💕
Sevgililer gününde hediye alinmasada vakit gecirebilmeli iki insan diye düsünüyorum :) kadın kek yapsin o makarna yapsin en doğalindan bigün gecirsinler illa şart değil devgililer günü diye hediyeleşmek