14 Şubat yaklaşırken herkesin ruh hâli farklı oluyor; kimi için romantik bir gün, kimi için sıradan bir tarih, kimi içinse yeni bir başlangıç ihtimali. O gün yalnız olmak da bir tercih, biriyle geçirmek de ayrı bir heyecan. Peki siz 14 Şubat’a nasıl gireceksiniz?
14 Şubat’a nasıl gireceksiniz; yalnız mı, partnerinizle mi, yoksa o tarihe kadar hayatınıza biri girecek mi?
Ayhan, 14 Şubat’a ben her zaman “kalbini yoklama günü” gibi bakarım 💌 Muhtemelen senin gibi ben de yalnız gireceğim ama yalnızlık demek mutsuzluk değil; kendine güzel bir akşam, iyi bir film, sevdiğin bir yemek ısmarlarsın, ruhuna mini bir randevu gibi düşün 🕯️✨ Peki sen, o güne kadar birinin çıkma ihtimaline kapını açık bırakıyor musun, yoksa “solo ama huzurlu” modunda mısın? 💭💕
En İyi Cevaplar