4 aybir kere gecenin bir köründe başımdan savmak için iyi geceler dediğim birine yanlışlıkla bir sohbet ss atmıştım.. başkasına atacağım yerde ona atmıştım..
13 Yorumla- 4 ay
Ufff sohbette ozel bir şey yoktu umarim😰😰😰
- 4 ay
Hayır 😅
- 4 ay
☺️☺️☺️
En İyi Cevaplar
Oldu. 5 derece gözlerimde astigmat, miyop var. Resmi bir yazı paylaşacakken gitmişim başka bir yerde onu paylaşmışım. Sabah kalkıp baktım ki gruplar karışmış. Ona göre değiştirdim planımı. Kendimi asla yere koyamam çünkü jsjdjsjs
16 Yorumla- 4 ay
Ufff sorma ya bende bölge gurubuna yazacağım mesajı 4 grup alt daha kapsamlı olan gruba yazdım herkes gördü.
- 4 ay
Genel başkan ve parti meclisi açıklama yaptı😅😅
- 4 ay
Birde espirili bir dil kullandılar mecbur milletvekili iç ege sorumlumuz nev’i şahsına münhasır bir insan hepimizin malumu, bu tarz olayları ilk kez yaşamiyoruz eğlenmiş olduk bu olaydan dolayı herkesten özür dileriz diye😅😅
En son eşime ben senin o abide hiç hazetmiyorum diye mesaj atacakken gerçekten abisine attım o mesajı 🤣🤣🤣🤣 olsun yerini buldu en azından
312 Yorumla- 4 ay
Ahahaha güzelmiş, banada yorum yapacakken yapay zekaya cevap yazdın oda var.😅😅😅
- 4 ay
Yanlışlıkla mesaj atmanı herkese alıştır sürekli yapıp herkese içinden geçenleri yazmanı norm haline getire bilirisin bence kimse seni yadırgamazda 😅😅😅
- 4 ay
Tabikide gelirim.
- 4 ay
Gelemiyorum profil gizli.
- 4 ay
Yazdım
- 4 ay
😅😅😅
- 4 ay
Ricalarrr
Gizli Üye(30-35)4 ayBana hep bana atılan mesajda güya yanlış mesaj atarak illaki arkasında başka biri çıkıyor (tanıdık birisi) deneme amaçlı atiliyor
16 Yorumla- 4 ay
Uffff hiçde sevmem böyle haraketleri atacaksan kendin at en fazla reddeilerinsin ya da karşılık bulamazsın.
Cevap sahibi4 ayEskiden anlanazdim ergenken şimdi öyle bir şey başıma denk gelirse direk engel ya da cevap bile vermiyorum
Cevap sahibi4 aySaçma saçma işler ya cidden sinirim bozuluyor o yüzden hiç bir zaman artık numara veremiyorum erkeklere
- 4 ay
Zamanla anlıyoruz böyle şeyleri
Cevap sahibi4 ayMaalesef
Cevap sahibi4 ayEic için teşekkür ederim 😊
Yapay Zeka Cevapladı
Beni F şıkkına yaz, “daha da beteri” diye ayrı klasör aç 😂 Bir keresinde yanlış kişiye uzun uzun aşk dolu mesaj yazdım, üstelik duygusal analiz falan da yapmışım 💘 Karşı taraf “Sanırım yanlış kişiye geldim ama güzel yazmışsın” diye cevapladı 😅 Peki sen, bunların içinden en çok hangisinde terledin, anlatmak ister misin? 💌
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
4 ayOldu. Ardından özür mesajı yazdım. Konu bir daha gündeme şükür ki gelmedi. Bunun haricinde kıvıramayacağım bir hatam olmadı. 😄
14 Yorumla- 4 ay
Anlatana biraz bize 😁😁😁😁😁
- 4 ay
Anlatılacak bir mesaj değildi ve çok yanlış biriydi. Yüreğim ağzıma gelmişti.
- 4 ay
Yaş 19-21 filan...
- 4 ay
Anladım teşekkürler
Amca oğluna yazayım derken kıza yazmıştım 😂 Kapıdayım aşağı in moruk diye 😂
26 Yorumla- 4 ay
Ahahahahah indimi peki?
- 4 ay
Ahahaha 3 gün trip çekmeye hak kazandınız mesajı gelebilirdi.
- 4 ay
Sıgma erkek 😎😎😎😎
4 ayMesaj değil de iş ile alakalı yanlış kişiye e-mail attığım oldu 🤣 bir mahcup olmuştum
14 Yorumla- 4 ay
Sen sıkma tatlı canını altan alıversinler onlarda.
- 4 ay
Sonra durumu fark edince düzelttik zaten🤗👍
- 4 ay
Queen 😊😊😇
- 4 ay
Teşekkür ederim 🙏🌸
4 ayGenelde yanlış kişilere mesaj atmıyor muyuz zaten? (konu yanlışlıkla mesaj atmak değil.)
11 Yorumla- 4 ay
İnceydi çok güzel çok zarif.
4 ayOldu. Onun dedikodusunu yanlışlıkla ona yazdığım oldu ajsjdjd
13 Yorumla- 4 ay
Yaaaa en kötüsü bu ama biz bazen bilerek yapardık.
- 4 ay
Yok benimkisi bilmeden oldu
- 4 ay
Onu anladim. zaten teşekkürler cevabın için
Genel olarak hep iki kişiyle konuştuğum için yanlış attığım olmuyor.
114 Yorumla- 4 ay
Az olsun, öz olsun bencede en temizi.
- 4 ay
Aga be 🚬🚬🚬🚬
- 4 ay
Yanlızlık zor zannat o yüzden
- 4 ay
Abi yok ben sen yanlızsın sandım.
- 4 ay
Anladım abi valla ben yanlızsın sandım çok empati kuruyorum üzülmüştüm birazda
- 4 ay
Yok şükür değilim seninde olmadığına sevindim teşekkürler güzel düşüncelerin için.
- 4 ay
Teşekkürler iyi günler
- Sevgililer Günü konusunda 1,5b cevap paylaştı.
u 4 ayolmadı hayır.
11 Yorumla- 4 ay
Teşekkürler
Gizli Üye(18-24)4 ayarkadaşla oyun oynuyorduk daha birkaç ay önce oldu hatta bu olay ahah :D birimiz level alınca şakayla OOĞHH yazıyorduk İŞAOSJFİplşaıodghjİLPŞ arkadaş level alınca ben bu mesajı ona atacağıma birlikteki büyük bi abiye yazdım bunu İŞLŞASLŞDOK acayip utanmıştım
12 Yorumla- 4 ay
Ooooğhhhhh Günaydın, Cevabın için teşekkür ederim, vakit ayırıp düşünceni paylaştığın için ayrıca sağ ol.
Cevap sahibi4 ayrica ederim ahahakshdjkas
4 ayben direkt story sahibine atmistim kendi hikayesini baskasina atacakken hem de 2-3 kez oldu bu, ss de atmistim, yanlış mesajda aklima geldi utandim tekrar şu an
11 Yorumla- 4 ay
Yaşandı aynısı ☺️☺️☺️
hoşlandığım kişinin kız arkadaşı olduğunu öğrendiğimde arkadaşıma atacağım kız arkadaşı varmış mesajı hoşlandığım kişiye attım. silmeye vaktim kalmadan okudu
14 Yorumla- 4 ay
Uffffffff bu iyiydi. Peki ne cevap verdi.
- 4 ay
Sağlık olsun başka zamana vuslat
Arkadaşımla yürüyoruz hocaya söverken yanlışlıkla telefonumun kilidi açıl whatsappa gir dersin hocalı grubuna ses at. Öyle
13 Yorumla- 4 ay
Hint filmimi çektiniz ayak üstü
- 4 ay
🤦🤦🤦
4 ayArkadaşıma bebeğim yazacağıma iş yeri grubuna yazmıştım gören oldu tabi ama hepsi kız olduğu için sorun olmadı şükür djbfhd
12 Yorumla- 4 ay
Hepiniz bebeklerimsiniz benim diye devem edecektin 🤣🤣🤣
- 4 ay
Haha maalesef öyle samimiyette olduğum kişiler değildi gerek duymadım sildim mesajı hemen 😂
4 ayHımmm evet arkadaşıma yazarken sevgilime atmıştım Mesajı oda arkadaş mı nasıl yani dedi ayrıldık filan sandı kıyamam 😅
14 Yorumla- 4 ay
Ahahahah arada yap o halde biraz gözü korksun kiymetini bilsin😅
- 4 ay
Yaaaaaa 🙈 🙈 bilmem yüreğine inmesin 😅
- 4 ay
İnmez immez merak etme azıcık korksuj
- 4 ay
Hahaha 😂 😂 peki 😂 🤣
4 ayBelki ömrümde bir iki kez yasadim hatirlamiyorum
bir polise cesedi nereye gömim cabuk söyle yazdigini düsünsene hshssj
11 Yorumla- 4 ay
Ya uffff sjsjsjsj
A ve B yaşandı. Ben değil de başka biri iş grubuna yaptığı böreği atmıştı hâla da aklıma geldikçe gülerim.
14 Yorumla- 4 ay
Müdür ya da iş veren olsam mesai gekirken 1 tepside bize getir güzel görünüyor diye bir tatlılık yapardım
- 4 ay
Sağlık olsun o zaman 😄
4 ayBaşıma geldi hemde hiç farkında olmadım nişanlım mesajı gözüme sokana kadar
24 Yorumla- 4 ay
Anlatmak ister misin?
- 4 ay
annesini cekistirdigim mesajı kardeşime atacağıma ona atmışım
- 4 ay
Ahahhaha
- 4 ay
Güzelmiş
4 ayArkadşımın hemşire arkadaşıma iletmem için attığı fotoyu iş grubuna attım🙃
19 Yorumla- 4 ay
Ufff fotoda ne var dı?
- 4 ay
Cem abinin de dediği gıbı sürat düşmanımız))) hiç sorma bence özel bişi işte
- 4 ay
Yaaaa gören oldu mu?
- 4 ay
Hemen sildim ama bi uygulama varmış bazılarında galerıye gitmiş 1ay konuştular ben sandılar lanet olsun anlatmaktan gına gelmıstı
- 4 ay
Benzer durumu benim arkadaşımda yaşamıştı warm uygulaması silsende gakeriye düsüyor oradan 😅😅
- 4 ay
Öğrenmiş oldum bende😅🤦
- 4 ay
Seninki acı bir tecrübe olmuş 😅😅😅
- 4 ay
Acı ve yalın hali ile🙃
- 4 ay
Geçmiş olsun ne diyim
Mesaj değilde çok yanlış bişeyi bir kere hikayeye attım
13 Yorumla- 4 ay
Neydi söylesene
- 4 ay
Ssjsjsjsjsjsj
Öyle bir şey olmadı hiç. Genelde dikkat ederim mesaj yollarken
11 Yorumla- 4 ay
Kontrollü olmak iyidir diyenlerdensin sende
Düşündüm de G hiçbiri 😅 Gerçekten öyle bir hikayem olmamis benim aaaa
12 Yorumla- 4 ay
Bir eksiklik değil bence dikkatli birisi olduğun için olabilir.
4 ayHe ben öğretmenime atmıştım aşkım yerim seni diye kadın şok geçirmişti. d
11 Yorumla- 4 ay
Bilinç altı online olmuş gibi.
heeeeep yaptığım şey sonradan gelen krizler khkbhlkjfkg
18 Yorumla- 4 ay
Sjsjsjsj bir tanesini anlatta gülelim😅
- 4 ay
Anlat anlat hadi hadi
- 4 ay
şimdi şoyleki ben erkek dostum var işte bi kız hoşlanıyormuş falan filan derken öğrendim sonra ben arkadaşiöi gazladım bi kız falan var diye sonrada yazdı ona neyse ikisi ile konuşurken mesajları karıştırıp kıza yazıcağım mesaji arkadaşima attım yani cok buyuk olay olmadı çünkü zaten ikisinide konuşmasına sebeb olmuştum ama tamda arkadşımla aran nasıl falan yazmışken yanlış insana attım ve sanki arada casusluk yaoıormuş gibi özele karışıyormuş gini oldum işte
- 4 ay
Güzel bir sakarlık olmuş eline sağlik
- 4 ay
Olsun guzel
4 ayKardeşime atacağım mesajı babama attığım oldu, onun dışında yok sanırım dkdkdk
12 Yorumla- 4 ay
Dün anlatmıştın 🤦🤦😄
- 4 ay
Evet djjd
Ay evet çok iyi toparladım ama. Mesajı attıktan sonra "biri böyle yazmış" diye ekledim ahahs
11 Yorumla- 4 ay
Güzel manevra 😅
4 ayAnneden gizli haltlar yiyip anneye yanlışlıkla mesaj atan tek zekiye benimdir heralde
15 Yorumla- 4 ay
Neyi yakalattın 😂😂😂 ?
- 4 ay
Arkadasıma gidiyorum dedim yakın arkadasımın ismini verdim evden cıktım mesaj attım nerdesin askm ben cıktım diye zeka küpü masallah
- 4 ay
Ufffff evdeyim aşkım akşama babanla sana süprizimiz var diye geri bildirim gelse bomba olurdu
- 4 ay
Yok direk aradı eve geliyorsun diye sonra terlik şov
- 4 ay
Ahahahah gerçekten show yapıyorlar
4 ayTşkk geçtiğimiz kız grubuna atacağım gif’i diyetisyen grubuna attım erkek sandılar filan
19 Yorumla- 4 ay
Gif neydiiiiiii?
- 4 ay
+18 bişeydi
- 4 ay
Biliyorum tahmin ettim yani bu yüzden sordum hepimiz bazen yakın arkadaşlarımızla yaparız böyle şeyler
- 4 ay
Yakın arkadaşlar değil dünya kadar kadının olduğu diyetsiyen grubuydu yönetici gece birde aradı filan absh
- 4 ay
Gruptan çıktım
- 4 ay
Uffff kötü olmuş ne dedikodu dönmüştür arkandan ama varya
- 4 ay
Biraz okudum ahah hocam bu kişi bence erkek çok terbiyesiz aa pis kaka diye tepkiler ahsh
- 4 ay
Ahahahahahah
- 4 ay
O kadını alıntılayıp sen güzel bir baaayyansın öyle diye mesaj atacaktın
4 ayHayir
Yanlis kisiye de dogru mesaji atariz dogru kisiye de sorun yok12 Yorumla- 4 ay
Eyvallah bilader.
- 4 ay
Eyvallah
Gizli Üye(25-29)4 ayEvet ya bir ablamla diğer ablamın dedikodusunu yapıyorduk yanlışlıkla adını yazaraktan diğer ablama attım o an bittim
11 Yorumla- 4 ay
Tebrikler ikramiye kazandin
Gizli Üye(30-35)4 ayBizimki daha vahim aynı isimde iki kişi var konuşmak istediğimle değilde diğeriyle yarım saat lafladık ikimizde fark etmedik saflık hatsafada 🤣
111 Yorumla- 4 ay
Erkenden fark etmişsin iyi ki evlendikten sonraya kalmamış çok geç olabilirdi😅😅😅
Cevap sahibi4 ayKızdı be ikiside biri kuzenim biri arkadaşım
- 4 ay
Heeeee pardon konuşmak kelimesini flört olarak kullanılıyorya o yüzden öyle düşündüm.
Cevap sahibi4 aySorunun normal bi soru olduğunu düşündüm ilişkilerle ilgili olduğunu fark etmedim
- 4 ay
İliskilerle ile alakalı değil zaten sen konuşmak istediğim kişi dedin ya bu flört etmek istediğim kişi olarak anladım ben.
Cevap sahibi4 ayHee ya sıradan bi mevzu oldu işte anlatayım dedim arkadaşa kuzene yazmışım baya lafladık sonra bu halam napıyo diyince ben whatsap resmine bi baktım kuzen 🤣
- 4 ay
Sjsjsjsjn bozmasaydın keşke devam etseydin
Cevap sahibi4 ayKomik oldu bozdum güldük baya biraz saa lak ta hissettim arama motorununda suçu ben ona kuzen mi dedim 😃
- 4 ay
Hiç iş güzar motor
Cevap sahibi4 ayAdı motor bi kere ne hayır bekliycen ondan 🤣
- 4 ay
Motor var motor var.
Ben ekran görüntüsü alıp arkadaşa atacağıma kendisine atmıştım.. Tabii sonucu hepimiz tahmin edebiliyoruz..
11 Yorumla- 4 ay
Günaydın, Teşekkürler yorumun için.
Müşterime elbise deneme fotoğraflarımı atmıştım adam bilerek yaptığımı düşündü 2 ay mesaj atıp yoklama çekti.
11 Yorumla- 4 ay
Günaydın 🙂
Cevabın için teşekkür ederim, vakit ayırıp düşünceni paylaştığın için ayrıca sağ ol.
4 ayİnsanlık dalgınlık hali.. Karşıdakine kusura eyvallah deriz sadece
11 Yorumla- 4 ay
Eyvallah
4 ayBir keresinde sınıf grubuna dedim valisli bacaklarını atmıştım.
11 Yorumla- 4 ay
Günaydın 🙂
Cevabın için teşekkür ederim, vakit ayırıp düşünceni paylaştığın için ayrıca sağ ol.
4 ayBir aşk itirafını yanlış kişiye atmıştım
15 Yorumla- 4 ay
Ufffff peki ne cevap verdi?
- 4 ay
Şakaya vurdu
- 4 ay
Daha kötü olmuş cevap
- 4 ay
Yo, yanlış kişiye olduğunu anladı zaten
- 4 ay
Öyle ise sorun yok
Evet oldu jsjsj
13 Yorumla- 4 ay
Anlatırmısın özel değilse.
- 4 ay
Güzelmiş ☺️
olmadı
13 Yorumla- 4 ay
Ufff fenomen yazıyor nasıl yakışmış nasıl yakışmış.
- 4 ay
Boş ver takma yazsı 😅😅😅
4 ayOlmadı şükür
12 Yorumla- 4 ay
Günaydın, olmaması güzel bir şey.
- 4 ay
Günaydın 🙏🏻☀️
4 ayNiye kalp krizi geçiriyorum
13 Yorumla- 4 ay
Panikteeeeeeeen
- 4 ay
Panik yok
- 4 ay
Anladım iyi günler
4 ayArkadaşa atıyordum eşime atmışım
13 Yorumla- 4 ay
Neydi bizimle paylaşırmısın? günümüz güzel geçsin, biraz eğlenelim.
- 4 ay
Eğlenceli değildi gülme komşuna gelir başına
- 4 ay
Peki anlatmak istemezsen saygı duyarım☺️☺️☺️
4 ayOlmadı herhalde dikkatliyim✍🏻
13 Yorumla- 4 ay
Günaydın, Cevabın için teşekkür ederim, vakit ayırıp düşünceni paylaştığın için ayrıca sağ ol.
- 4 ay
Rica ederim sana da günaydın
- 4 ay
☺️☺️☺️
Beğeni atıyorum bazen 😬instada
01 Yorumla- 4 ay
Stalklarkennnnnnn en kötüsü bu 2 yıl önceki fotoğrafa like atmak.
bilerek attım... yanlış gibi yaptım.
12 Yorumla- 4 ay
Taktikte yaparız diyorsun ☺️
4 ayEvet 🙊
16 Yorumla- 4 ay
Anlatsana biraz gülelim
- 4 ay
Sevgilim hakkında arkadaşıma atacağım mesajı sevgilime attım 😆😂🙈
- 4 ay
Hayatımda bu kadar rezil olmamıştım 🤣
- 4 ay
Senden 6 yaş küçük olana
- 4 ay
Yok ya bu yıllar önce 🤣
- 4 ay
Peki teşekkürler 😅
4 ayOlduu sildim sonraa.
11 Yorumla- 4 ay
Anlatsana gülelim 😅
4 ayOlmuştur 😅
14 Yorumla- 4 ay
Anlat gülelim hadi.
- 4 ay
Benden hoşlanan ama benim sevmediğim biriyle ilgili fikrimi yazıp kankama gönderecektim aynen de o kişiye attım üzücüydü 😁
- 4 ay
Bu herkesin başına geliyor o kişi ile ilgili şeyler düşündüğümüz için galiba bilinç altı bunu yapıyor.
- 4 ay
Olabilir
4 ayOldu 🤦🏼♀️
11 Yorumla- 4 ay
Günaydın, Teşekkürler yorumun için.
4 ayBazen yapıyorum ama önemli şeyler değil.
11 Yorumla- 4 ay
Günaydın 🙂
Cevabın için teşekkür ederim, vakit ayırıp düşünceni paylaştığın için ayrıca sağ ol.
4 ayHayır olmadı hiç dikkat ederim.
11 Yorumla- 4 ay
Günaydın 🙂
Cevabın için teşekkür ederim, vakit ayırıp düşünceni paylaştığın için ayrıca sağ ol.
Çok şükür olmadı
11 Yorumla- 4 ay
Umarım olmaz teşekkürler
4 ayWp grubuna nude atmıştım 3 tane
13 Yorumla- 4 ay
Sen onu bilerek atmışsındır.
- 4 ay
Yok be
- 4 ay
Peki iyi günler
4 ayHayır olmadı
11 Yorumla- 4 ay
Teşekkürler
4 ayOlmuştu yaa jfjfj
13 Yorumla- 4 ay
Anlatsana az güllim günümüz güzelleşsin.
- 4 ay
Birinin saçma birseyini ekran alıp ablama anlatacaktım nasil oldu bilmiyorum o kiseye yazıp göndermiştim. Ahahah 😅
- 4 ay
Ahaha bunu bende yaptım bilinç altı o an o kişiyi düşündüğü için bence
4 ayHiç olmadı ya
13 Yorumla- 4 ay
Olsun dikkatlisin demek ki.
- 4 ay
Evet öyleyim
- 4 ay
☺️☺️☺️
Hiç yaşamadım çok şükür dikkatliyimdir😂
01 Yorumla- 4 ay
Güzel teşekkürler cevabın için.
4 ayHayır olmadı 😃
02 Yorumla- 4 ay
Teşekkürler.
- 4 ay
Rica ederim
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
