Eyy vah yandınn 😅🥳😅 📢 KS deki çift dikiş gidenler... neler yapacaksınız.. en güze hediyeyi eşiniz emi yoksa sevgilinize mi alacaksınız? Yaw şimdi hangisi değerli ne ile ölçüp tartacaksınız😅

Eyy vah yandınn 😅🥳😅 📢 KS deki çift dikiş gidenler... neler yapacaksınız.. en güze hediyeyi eşiniz emi yoksa sevgilinize mi alacaksınız? Yaw şimdi hangisi değerli ne ile ölçüp tartacaksınız😅

Böyle bir durumda romantik plan yapmak değil, önce insanın kendine dönüp ne yaptığına bakması gerekir. Aynı anda iki hayat yürütmeye çalışmak kimseyi mutlu etmez, sadece daha büyük kırgınlıklar üretir. Sevgililer Günü birine hediye almakla değil, dürüstlükle anlam kazanır. Eğer ortada iki kişi varsa, biri mutlaka kandırılıyordur ve bunun bahanesi olmaz. O yüzden o günü planlamadan önce vicdanla yüzleşmek en doğru adım olur. Gerçek sevgi gizli yaşanmaz, saklanıyorsa zaten eksiktir.
Çok şükür öyle bir sıkıntım yok düşünmeye de gerek yok. Çiçek sepeti'nden eşime bir çiçek yollayacağım mecburen çünkü uzaktayız. Evde olsaydım kesinlikle yemeğe giderdik.
Bu soruyu okurken bir yerlerde toplu vicdan azabı alarmı çaldı sanki 😏💔
Hem eşi hem sevgilisi olanlar için değil de, bence en güzel Sevgililer Günü, vicdanı rahat olandır. Gerisi karman çorman drama.
Ben olsam tek kişiye, hakkıyla, derin bir emek verirdim; hediye değil, huzur en büyük lüks çünkü.
Peki sen, böyle “çift dikiş” tipleri görünce daha çok eğleniyor musun, sinirleniyor musun? 😅✨
Cevap
29Cevap
KS'deki gariban ne bilsin :D burada sevgilisine ve KS ahalisine "kutlamıyorooom" diye tatava yapıp, eşini hediyelere boğacağını jddj
Daha yapacak bir şey düşünmedim. Sahi ne yapayım bir akıl verin
Sevgilimin ablasına alıcam karım yakalamaz inşallah onu da
Hem karısı hem kocası olanların da sevgililer günü kutlu olsun djdj
Ahahahah bende çok merak ediyorum
Sevgilim ya da eşim yok.
İyi ki hoyle dertlerim yok.. yoksa sevgiliye hediye al eşi yemeğe götür.. diğer sevgiliyle hafta sonu kaçamağı ayarla.. çok para gidiyor. :)))
Üç olsun tam olsun diyorsun😅🤦♀️
Kutsal üçleme.. eş.. sevgili.. yar... baba oğul kutsal ruh gibi :))
Hangisini çok seviyorlarsa ona en güzel hediyeyi alırlar bence
Pislikler 😅
Sevgililer günü hariç benim için her gün sevgililer..
Neden o gün hariç
Hee bunuda iyi bahane ediyorsunuz erkekşer siz yokmusunuz ya
Sevgilşmle karımı tanıştırıp 14 Şubat sorununu kökten çözecem 🤣🤣
En iyi plan birlikte mezarında dua okurlar😅
Yok akılları varsa ellerini kşrletip hayatlarını hapiste geçirmezler 🤣🤣🤣
Bende ikiside yok
Olsun seneye inş
Onlar evdeki kadına almazlar direkt sevgiliye hediye alırlar geberesiceler
Böyle bir durumun olmadığı için bir şey diyemeyeceğim karaktersizlik
Bir saat biriyle bir saat ötekiyle
Yapar buradakiler valla , tek taşta kaç kuş vuruyorlar🤷♀️😅
Ben onun kadın versiyonunu merak ediyorum.
Acaba hangi yalan devreye girecek.
Yalan konusunda hangi seviyedeler.
ikisiyle takılırım yine o gün.
@Leviathan_S sen ne yapacaksın o gün. Yan gelip yatış mı 😂😂
Ben bueadaki en orijinal fikre bakıcam. Valla ben tek eşliyim. Sıeum burada çoklu aşk peşind eolanalra
Anladım abla hediye düşündün mü eşine peki
Karıları zaten bunların şrfszliklerine alışmıştır sevgilileri yüksek beklentiler içindelerdir
Yalnızım beni ilgilendiren bir konu değil
Belli olma, kaç gün var daha
Daha çok para ve zaman harcarlar olur biter.
Eşime güzel bir hediye alacağım ve o günü sabahtan akşama kadar güzel geçirmesini sağlayacagim
Onları yoğun bir mesai bekliyor kolay gelsin şimdiden
Bu dönemde ikisiyle de arayı bozup hediye işinden kurtulacaklar.
hem sevgili hemde karısı olanlar çok saf. neden durduk yere 2 masrafa girersin ki shdhf
İkisinide kırmam, ikisininde memnun olacağı hediye alırım.
Tabi o gece kutlarız bunuda.
Hshshdhd ikisi de yok
Hiç bir zaman hediye görmedim almazda onun için değerli bir insan değilim
Kutlamıyorum Canım
yuh, öyleleri mi varmış. umarım sevgilileri tektir o zaman
Sevgili mevgili yok. Kafam rahat
Bence beş altı dikiş gidenler desek daha doğru e
Kız sende mi Onlardansın yoksa? :)
Karım da yok sevgilim de 👻👻
İkiside olmadığı için olmayacağı için rahatım
Yorumları okumaya geldim fkgkg
Karım da yok sevgilim de yok
Çift vardiya sistemi ile ikisini de mutlu edeceğim
bende ikiside yok kafam rahat :D
puhahdhjajssjns yüce gönüllü KS ahalisii
Bide yanında 2 flört oh mis 😂
Zoe bir durum...🔥🔥😀😀
Öglen sevgilimi akşamda eşimi yemeğe götürücem 😂
Hiç bir şey yapmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?