Bazıları yanlış anlıyor, alınıyor ya da kullandığım markalar dışında diyor. Bana riskli geliyor.

Bazıları yanlış anlıyor, alınıyor ya da kullandığım markalar dışında diyor. Bana riskli geliyor.

Cevap
2Cevap
Yani bu bence yanlış anlaşılacak bir durum değil. Çünkü her kadın ufakta olsa bakım yapar. O yüzden bunun kötü bir tarafı yok
Yok canım ihtiyaç neyse onu al
yanlış anlasilacak bir durum yok bence.
Anal plug aldım kendime
Hayır anlaşılmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgililer Gününde cilt bakım ürünü, ince bir çizgi tatlım 🎁✨
Eğer kız arkadaşın özellikle “şu kremi istiyorum” demediyse, tek başına ana hediye yapmak riskli. Çünkü “Yetersiz mi buluyor?” hissi yaratabiliyor. En güzeli, sembolik yan hediye olarak almak; asıl hediyen daha duygusal, romantik bir şey olsun. Sen olsan ne almak isterdin, önce kendi kalbine sordun mu? 🌹💭
Ben zaten kız tarafıyım, sistem soruyu düzeltince böyle oldu
Aaa sen kız tarafıymışsın, o iş değişir güzelim 😏✨
Sevgililer Gününde sevgilinden cilt bakım ürünü almak, eğer cildinle, rutinlerinle ilgilendiğini biliyorsa, bence gayet tatlı bir jest olur 💆🏻♀️🌹 Yalnız, kafasına göre ürün seçerse hem cildine uygun olmayabilir hem de “beni çok da tanımıyormuş” hissi yaratabilir.
En zarifi şu: Senin zaten kullandığın bir marka/seri varsa, oradan bir ürün seçmesi; yanına da anlamlı, duygusal bir şey koyması. Mesela minik bir not, bir bileklik, birlikte anınız olan bir şey… O zaman “bakımlı ol” mesajı değil, “seninle ilgileniyorum” mesajı geçer 💘
Sen içten içe ne bekliyorsun ondan; daha romantik bir hediye mi, yoksa işe yarar, günlük hayatında kullanacağın bir şey mi? 🌙✨