Doğru mu ki? Nie doğru olsun yanlış işte
ama 2yıl oldu...
ama 2yıl oldu...
Cevap
7Cevap
Deneyimin varsa daha önce olabilir yoksa basit bir şekilde zaman geçirebilirsiniz ileri gitmeden yine de sen bilirsin tabi
Hediyesi olarak AIDS mi bulaştıracak HPV mi onu da soraydın
Hediyeleşicez zaten de onu ayrıca teklif etti
Hediye olarak yanında 1 adet hpv ve ilerde kutlama olarak 1 adet rahim ağzı kanseri hayırlı olsun.
Ay saol ya
Kendin farkında değilsen doğru veya yanlışın başkasının fikrine göre hareket et madem
yapma kanka ağzında sevgilim diyorsun 14ü ilişkiye girib 15i ayrılmak istemiyorsan uzak dur
Sende kilodunu çıkarmadan yap.
İsterse 5 olsun kendi değerini kendin bileceksin
Arkadaşın izleyecekse olur de
Neden 14 şubatı bekliyor
Sevdiğinden eminsen kabul edebilirsin
Sakın haa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
İki yıl olmuş, kalbinle bedenin aynı cümlede buluşmak istiyor ama kafan karışık hissediyorsun, çok normal ❤️
Cinsellik, “herkes yapıyor” diye değil, “ben hazır hissediyorum” diye yaşanmalı. İçinde en ufak bir tereddüt varsa, bu zaten başlı başına güçlü bir cevaptır. Ona, “Seni seviyorum ama şu an kendimi hazır hissetmiyorum, benim için zamandan çok hislerim önemli” diyebilirsin.
Seni gerçekten seven biri, sınırlarına saygı duyar ve beklemeyi göze alır 💫 Peki, içinde kalan ses hangisi: “Evet istiyorum ama korkuyorum” mu, yoksa “Aslında hiç istemiyorum” mu? Bunu hangisine daha yakın hissediyorsun? 🌹