Dün stalk sonucu hir arkadasimin vefat ettigini ögrendim şok oldum ne yapmam lazım ya da bu şoku nasıl atlatabilirim?

Biz bu kızla liseden arkadaştık hatta yks'ye beraber girdik çok ilginç bir tipti

Kızın 26 yaşında bir sevgilisi vardı ( kız o zamanlar 17 yaşındaydı) ve bu şahıs bu kıza hem fiziksel hem psikolojik olarak zarar veriyordu ama hiçbir zaman ayrilmiyorlardi ayrıl barış yapıyorlardı sürekli kızı hep uyardık uyardım Kızın gögüsünde o pisliğin adı yazıyordu sonra sildirdi

Ve lise bittikten sonra oradaki çoğu insanla fiziksel olarak bağımĵ kopardım çünkü bana iyi gelmiyorlardi kalici degillerdi bir tek o kızın samimiyetine inanıyordum ama o da çok toksikti güzel anılarımız oldu biraz çılgınlık yaptık itlik serserilik

ben mezuna kaldığım dönemde hem Babaannemin hastaligiyla hem halamın zorbaliklariyla uğraşıyordum Ve o zamanlar bu kız bana hep destek oldu bende ona hep destek oldum hep bana bu toksik ilişkisinden bahsederdi başka insanlarla çıktı ama hep o iğrenç mahlukata döndü

Ve bu kızın bana karşı yaptığı birkaç yanlış oldu ve arkadaşlığımızı bitirdik

Ve ben kendi hayatıma baktım bazen onu andım instagrami olmadığı için stalklayamamıştim ve numarasını da değiştirmişti ulasamadim

Hatta kendisini metroda gördüm yanında o pislik olduğu için selam vermedim

çunku o pislik beni de tehdit etmişti o zamanlar

Neyse yıllar sonra kızın ismi aklıma geldi ve googleye yazdım kızın ölüm haberi ortaya çıktı

Üc yil önce Bu pislik kızı araba kazası süsüyle öldürmüş

Kendimi çok suçlu hissettim belki onunla arkadaş olsaydım ona psikolojik olarak yardım edebilirdim ya da onu uyarıp hayatını kurtarabilirdim diye dusundum ama bir yandan iyi ki kurtulmuşum diye de düşündü çünkü o manyak bana da zarar verebilirdi çünkü kıza hep ayrıl diyordum

Bir de şu konuya sinir oldum kimsenin bana haber vermemesi sinirlerimi bozdu ya biri de yazar ama kimse yazmamış kimse kızın ne yaptığını ne ettiğini bilmiyormuş ben bile ben evlendi zannederken kız ölmüş

Anlamıyorum bir insanın hayatı bu kadar mı önemsiz bu kızı nasıl unuttular ben de dahil

Kızı ailesi çevresi hep uyardı ayrıl diye ama o hep ya döndü ya da döndürüldü bir şekilde

Neye üzüecegime şaşırdım

Zaten dün gecenin 2 de öğrendim hala soktayım

Dün stalk sonucu hir arkadasimin vefat ettigini ögrendim şok oldum ne yapmam lazım ya da bu şoku nasıl atlatabilirim?
Cevapla