10 yıldır aşık olduğum evli adama fake hesaptan yazmak çok mu yanlış 🥺?

Arkadaşlar 10 yıldır Aşık olduğum bi adam var kendisi evli bunu sonradan öğrendim tabi sonra işte bırakamadım onun için her şeyımı değiştirdim en son ona açıldın oda Allah sana daha yakışıklı birine aşık etsin dedi yanında da olucam dedi hergün bi kızdan bende aşık acısı baya çıktım 3 yıldır hastanelik olmuşum 6 yıldır onu inistagramdan takıp etmışım takip isteğimi kabul ettı ama takip etmedi flörtleştığımız dönemde ama Facebooktan takıp ettım oda aynı anda takıp etti beni bende ona bi söz verdim ona tekrar mesaj atmıcağıma onu rahatsiz etmeyeceğime söz verdim o yüzden atamıyorum işte bende yeni bi hesap açtım efek hesap bi kızın fotosunu koyup onu takıp ettım sonra 5 dakika geçer geçmez takıp isteğımı kabul etti bende ona mesaj attım konuşmaya başladım onunla ama ben olduğumu bilmiyor hepte bilmesin istiyorum arkadaşlar bana akıl verin ne yapmalıyım

10 yıldır aşık olduğum evli adama fake hesaptan yazmak çok mu yanlış 🥺?
Cevapla