Erkek arkadaşımla buluşacaktık buluşmayı hastalik bahanesiyle erteledi. Sonraki günlerdé de ilgisiz davrandı. Ben de kırıldiğimi belli etmek için biraz kendimi geri çekmek istedim. Onun aşkım yazdiği mesajina 6 saat geç cevap verdim. Zaten hep böyle tek kelimelik mesajlar atiyordu. Sonraki mesajina da cevap vermedim. Arasin gönlümü alsin sorsun istedim. Hiç oralı olmadı. Hatta 4 gün birbirimize yazmadik. Artık dayanamayip "Umarım ölmüşsündür. Yoksa ölü taklidi mi yapiyorsun?" yazdim. "Gözlerim çok kötü" yazmiş. Ben de sinirlenip birsürü şey yazdim hiçbirine cevap vermedi. Duvara konuşuyormuşum gibi oldu. Ben de "Sana ayrilan sabrin sonuna geldik. Bitti bir daha beni arama" yazdim ve whatsaptan engelledim.
Hatasini anlar arayip özür diler , telafi etmeye çalışir diye bekledim 40 gün oldu aramadı. Daha önceleri arardi. 10 gün ya da 1 ay sonra mutlaka arardı. Bu sefer aramadi üstelik sevgililer günü de yaklaşti ama onda tık yok. Bu arada yeni işyerine başladı yeni bir kurum.
Sizce yeni birini mi arıyor? Erkek kafasiyla analiz eder misiniz bu durumu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer