Uzak mesafe iliskimde sevgilim beni istemiyorum diyor, ilk kez görmeye yine de gitmeli miyim 🥲?

1 yıllık uzak mesafe ilişkim var bu arada kızız ikimizde, ilk kez görüşeceğiz daha önce kavga eder ayrılırdık barışırdık ama bu defa öyle değil önce soğudum dedi bir süre alan tanıdım yazdı etti bende yazdım daha sonra yine tartışmalar başladı 2 gündür istemiyorum diyo çık hayatımdan artık olacağımıza inanmıyorum görmek konuşmak istemiyorum dedi sebebi hem önceden yanına gitmemiş olmam (ailevi sorunlarım vardı ama o başında söyleseydin diyo asla dinlemiyo) birde benim bazı tavırlarımı darlama görüyo halbuki ben onu cok seviyorum neyse yanına gidicem en son arkadaşı devreye girdi bana mesaj attı gel bekliyorum diye ben uyumuşum mesaja geç cevap verdim diye görüşmeyiz dedi ama gidicem nasipse sizce gitmeli miyim ne olursa olsun görmeli miyiz birbirimizi ilk kez görüşeceğiz değişir mi bişeyler

Uzak mesafe iliskimde sevgilim beni istemiyorum diyor, ilk kez görmeye yine de gitmeli miyim 🥲?
Cevapla