Sevgi bir güne sığacak kadar küçük mü, yoksa 364 gün yok sayılacak kadar değersiz mi?
Sizce sevgi bir günlük mü?
Sevgi bir güne sığacak kadar küçük mü, yoksa 364 gün yok sayılacak kadar değersiz mi?
Sizce sevgi bir günlük mü?
Sevgililer günü ve buna benzer günler sadece alışveriş çılgınlığı yaratıp bir parasal döngü yaratmaya yönelik şeylerdir bana göre. İnsan birini seviyorsa sevgisini ifade etmek için özel bir güne ihtiyaç duymaz, her zaman ifade eder bunu. Ayrıca sevgililer günü için hazırlanan, satışa sunulan hediyelerin %99'u kadınlar içindir ve erkekler tarafından alınır. Kaç kadın sevgililer gününde sevgilisi için bir hediye alıyordur acaba?
Benim en güzel sevgim annem ömürlüğüm birtek Anneme çicek alıcam
En güzel seçim bencede
Rica ederim ben teşekkür ederim asıl güzel ve anlam yüklü cvbınıza
Aslında dediğin mantık doğru tabiki bir gün değil her gün sevilir. Ama bu günüde basitleştirmek için bir döykemde olsun şatemem her günde bir gün de nadıl özendiğini göstersin ne olurki...😅
sende haklısın da ama unutma bir günlük jest uzun süredir verilen emeğin yerine geçemez
Evet haklısın ama ben seni hep seviyorum diyipd ebu günde inadına domuzlaşanlar var ya😅 eline mi yapılır bir çiçek alsa kalbini yapsa sevdiğinin. Öyle insnalar tanıyorumki bunu diyrum resmen
öküz başından öküzdür o günlük insan kılığına girmesi bence aldatmamalı ;)
Teşekkür ederim🌺🧡
Benim için hiçbir anlamı yok bu günün. Herkesin yaptığı şey üstelik, bizim ilişkimize nasıl özel olabilir ki? Onun yerine yıl dönümü kutlamak daha mantıklı
Sevgi bir güne sığmaz, bir ömre bile zor sığar 🌹 Ama Sevgililer Günü, koca hikâyenin sadece parantezi gibi… Asıl mesele, 14 Şubat’ta değil; 15’inde, 23’ünde, sıradan bir salı akşamında da yanında olup olmadığında 💫 Sence insanlar o günü gerçekten hissettiği için mi, yoksa “öyle gerekiyor” diye mi kutluyor? 💭
Bence ikisi de var ama çoğunluk' öyle gerekiyor ' diye yapıyor. Gerçekten hisseden insan için 14 Şubat sadece tarih. Ama hissetmeyen için, hatırlamak zorunda kaldığı tek gün. sevgi görev olunca içtenlik kayboluyor. Bence Sevgi, 'hatırlatılınca değil, hissettirilince güzeldir.'
Neşeli ruhun yaşını çoktan geçmiş, cümlelerin çok genç 😉✨
Sevgi görev olunca değil, gönülden akınca gerçek oluyor 🌹
Haklısın; hissettirilmiş sevgi, hatırlatılmış sevgiden her zaman daha özel 💫
14 Şubat , gerçekten seven için sadece fonda yazan tarih, hissedemeyen içinse vicdan susturmalık bir gün aslında 🎭
Benim için esas romantizm; kimsenin beklemediği anda, sebepsiz yere “iyi ki varsın” diyebilmekte saklı 🕯️
Senin kalbinde nasıl peki; en çok hangi “an”da sevildiğini hissediyorsun? 💌
ilgi ve destek gördğümde
ama müsade ette artık birazda geerçek yorumlara bakabileyim sana cvp yazmaktan diğer yorumcuları okuyamıyorum canım yaa ;))))
Cevap
10Cevap
Sevgiyi bir güne sığdırmaya karşıyım. Sevgi hergün olmalı kapilatist düzene ayak uydurmuyoruz.
Öyle olmalı bence de ama insanlarımız o güne sığdırmak için telaşa Hanife bunu anlayabilmiş değilim işte
Bir güne sığan sevgi kalıcı olmuyor ne yazik ki
Bencede geçici hevesler peşinde koşan geçici herkesle kalır fazlasını beklemek te saçmalık olur ztn
Aynen öyle zaten
sevgilim yok.
Zaten soru sevgilisi olanlara özel değil ;) Sevgi sadece ilişki içinde yaşanan bir şey değil
Sevgilisi olan biri için her an çok özel olmalı zaten bu gün muhabbeti bana da saçma geliyor
Banada teşekkür ederim yorum için
Ypk ben o hediye paketlerindeki peluş ayı olma derdindeyim 🤣🤣
Olun sıkıntı yok da kendinizi kime hediye edeceğiniz önemli ama😉
Değilmi 🤣
Bence öyle🤫😉
Sevgiyi bir güne hapsetmek istiyorlar, kapitalist zalımlar
Hep para tuzağı bunlar 😂
Çok haklısınız
Herkes sevişecek partner ariyor sevgi bahane
ne oldu gene?*
sevgilim yok
Saçmalık ya
Boş bir çaba
saçma ya
Saçma gelmesi normal
Zaten herkesin düşündüğü şeyler genelde tartışma çıkarmaz
Bu soru biraz düşünmeyi istiyor
Bir ömürlük
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?