Hocam benden hoşlanıyor mu yoksa sadece iyi niyetli mi davranıyor?

  • ya normalde benimle samimi değildi böyle bi ara gözleri dolmuş gibiydi yanına gittim neden ağlıyorsunuz seni gördüm ondan dedi bende güldüm sonra gittim bi yere oturdum oda bi anda bana sordu noldu ağlıyor musun falan dedi bende yoo falan dedim ama onu şakasına dedi sonra hiç bişe için kendini üzme sen değerlisin falan dedi böyle benim mimiklerimin taklidin yaptı işte diğer günler hep beni gördüğünde yanıma gelir böyle durur bana bakar konuşur şakalaşmaya çalışır işte mesela zil çalsa beni görse bile derse girmez ilk benim yanıma gelir işte derse gireceği sınıf benim sınıfımın karşısında hadi gel beraber gidelim falan der yılbaşı günü okula gelmiştim okula girdim hoş geldiniz efendim beni her gördüğünde günaydın efendim görüşürüz efendim işte o yılbaşı günü yanıma geldi sen bizim için hediyesin bilseydim bende sana hediye alırdım falan dedi bana gözlerin tehlikeli kötüsün gözlerimi taklidimi yapar bu bakışar sana yakışıyor falan der sonra işte yemekhanede yemek yiyorduk gülüşüyorduk yanıma geldi böyle gözlerime baktı ben gözümün yanına boncuk gibi bişe takmıştım bi ara bugün takmamışsın falan dedi biz merdivenden aşağı iniyorduk bizi takip etti bende geleyim bari falan dedi işte dersde eşyalarıma bakıyor kalemin güzelmiş bende kalem benim değil falan dedim sana ait ne var falan dedi dersb bitince ne alakaysa beni başka bir kata çağırdı işte okul çıkışı ders alıyoruz ama dersi arkadaşım aldı mesela ona hiç bakmadı hep bana baktı bana anlattı sonra göz kırptı ama bi ara başka bi katta yanında iki kız gördüm direk beni görünce bana baktı ama ben yüzüne bile bakmadım o kızların yanındayken hep bana baktı işte yanımıza geldi napıyonuz falan dedi öyle normal konuştu ama kimse çok onunla konuşmadığı için geri o kızların yanına gitti bana hep normlara uyuyorsun tehlikeki bu falan diyo sonra işte beni ne zaman birilerini yanında görse onları bana gösterip ne diyor bunlar ya falan diyo ama diğer kızlarda konuşuyor bi tanesinin saçımı okyaşıp nasılsın demiş ama normalde onları görünce konuşmaz sadece 1 kere olmuş zaten konuşmuyor onlarla bazen başka kızlarla konuşurken görüyorum ama hep dersle ilgili sanki bilmiyorum ama bana karşı farklı sanki sınavda bana sadece kopya verdi bir kaç kişi bu durumun farkında bana olan davranışlarından dolayı bi çocuk gitti sordu işte neden bu kıza bu kadar iyisiniz falan diye “ne diyorsun” falan dedi çocuğa yani belirsiz değişik birisi anlayamıyorum?
Hocam benden hoşlanıyor mu yoksa sadece iyi niyetli mi davranıyor?
Cevapla