2,5 yillik ilişkim var ilk ilişkim sizce ayrılmalı miyim yoksa birdaha boyle seven birini bulabilir miyim?

Anneannesi ayırmaya calisiyor ama o ailesini cok karşısına aldi ayri şehire çıkmak icin cabaliyor Şu an sırf ikimiz icin hagat kuralım diyor dedi ben ailem yuzunden seni kaybetmek istemiyorum önceden seni koruyamadim olgunlasamamistim ama yaşadıklarımız beni olgunlaştırırdi kendime güveniyorum seni korumak ömür boyu birlikte olmak istiyorum diyor sizce korur mu ayrılmalı miyim pişman olur muyum
Güncellemeler
4 ay
Yardimci olur musunuz
2,5 yillik ilişkim var ilk ilişkim sizce ayrılmalı miyim yoksa birdaha boyle seven birini bulabilir miyim?
Cevapla