şu an için çalışmıyorum. Ciddi ilişkimiz var. Bugün buluştuk o bana çok beğendiğim bir çanta vardi. Bana onu al demedim tabi ama trendyol favorilerimden görmüş. Biraz da pahalı bir çantaydi onu almış bana. Hediyesini verdi sarıldık. Ben hediye alamadım yani ona pasta yapmıştım bir de yanına güzel bir not yazmıştım. Pastayı gösterdim teşekkür felan etti sonra, ee sen ne aldın bana dedi bende o an çok mahcup oldum yalandan hediyeyi aldım kargoda henüz gelmedi sürpriz olsun felan dedim. Şimdi ne alicam nasil alicam bilmiyorum. Erkeğe de duzgun alınacak hediye sayısı da az ve onlara da pek param yok. Ne alabilir ne yapabilirim sizce?
Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşımdan borç alarak şık bir gömlek aldım. Onun borcunuda kısa zamanda öderim insallah
Fazla param olmadığı için sevgilime hediye alamadım mahcup hissettim kendimi ne yapmalıyım?
Pasta yapmışsın işte, ben anlamıyorum partneriniz sizi mahçup ediyorsa, üzüyor mutlu edemiyorsa ya bu konu hakkında kendisiyle konusmalı ya da sizi mahçup etmeyecek insanlar bulmalı değil mi? Bu tavırları ileride ola ki evlendiğinizde benzer şeylerden dolayı size problem çıkarabileceğini düşündürmüyor mu? Sonra buraya evlendim kocam şöyle yaptı çok mutsuzum diyebilme ihtimali korkutmuyor mu? Gerçi ben çalışmıyorum hediye mediye yok sana el emeği pasta yaptım demen daha yerli olurdu ama anlayabiliyorum yani insan kendini eksik gibi hissediyor o an. Ama sen eksik değilsin. Zaten paran yok diye düşünüp pasta yapmıssın. Bİlemiyorum inşallah gönlünce olur her şey...
Evet haklısın ki ben o pastayi regl sancisi çekerek zar zor yaptım. Çok ağrım vardı. Hala da tam olarak ağrılarım geçmiş değil. Yani bence bu maddi olarak bi hediye almaktan daha güzel değil midir? En azından bu haldeyken bile onu düşünüp yapmışım. O da biliyordu regl olup agri sancı çektiğimi. Yani o an, bu haldeyken agri çekerken keşke yapmasaydin diyip güzel sözler söylemesini beklerken, bana ne aldın demedi kırdı ve mahcup etti beni.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Ayrıl bence. Kadınına hele de çalısmayan kadınına sen ne hediye aldın diyen erkekten olmaz...
Ya bilmiyorum ama keşke o da bana almasaydı hediye felan. Bi de gitmiş pahalı bisey almış. Çok mahcup oldum 🤦♀️
Pasta yapmışsın işte, ben anlamıyorum partneriniz sizi mahçup ediyorsa, üzüyor mutlu edemiyorsa ya bu konu hakkında kendisiyle konusmalı ya da sizi mahçup etmeyecek insanlar bulmalı değil mi? Bu tavırları ileride ola ki evlendiğinizde benzer şeylerden dolayı size problem çıkarabileceğini düşündürmüyor mu? Sonra buraya evlendim kocam şöyle yaptı çok mutsuzum diyebilme ihtimali korkutmuyor mu? Gerçi ben çalışmıyorum hediye mediye yok sana el emeği pasta yaptım demen daha yerli olurdu ama anlayabiliyorum yani insan kendini eksik gibi hissediyor o an. Ama sen eksik değilsin. Zaten paran yok diye düşünüp pasta yapmıssın. Bİlemiyorum inşallah gönlünce olur her şey...
Evet haklısın ki ben o pastayi regl sancisi çekerek zar zor yaptım. Çok ağrım vardı. Hala da tam olarak ağrılarım geçmiş değil. Yani bence bu maddi olarak bi hediye almaktan daha güzel değil midir? En azından bu haldeyken bile onu düşünüp yapmışım. O da biliyordu regl olup agri sancı çektiğimi. Yani o an, bu haldeyken agri çekerken keşke yapmasaydin diyip güzel sözler söylemesini beklerken, bana ne aldın demedi kırdı ve mahcup etti beni.
Para dolabı zaten bu sevgiiler günü almayın boş ver
Çalışmayan insana ne aldin diye sorulur mu halden anlayan yok ya
Aynen yani çok mahcup oldum. Keşke o da bana almasaydi
Kabul. etmeseydin
İlk başta etmedim zaten. Pahalı bu dedim. Zorla verdi. Ne olacak lafı mı olur sevgilimsin alicam tabi felan dedi
Alsin o zaman ses etme jsjs
Utanmaz biriymiş bana ne aldın dememesi gerekir bunun kalitesi az
Yazık ya kıyamam 😞 şimdi ne alacaksın gerçekten bilemedim
Düşünüyorum bende :/
Kendine çok iyi bir iç çamaşırı al ve onun yanına git
Hayir tabiki de
Neden
Aramızda öyle cinsel muhabbetler yok
Yüzeysel bir şeyler yap daha iyi bir hediye veremezsin
Sen ne aldın,😂😂 kadınlar hediye beklerde ne bilim değişik bir kardeşmiş
Herkes sen değill♥️
@1310Ayyıldız çünkü herkesin kadını senin gibi değil😘
Çok şanslıyımm🥰♥️
@1310Ayyıldız saçmalama sen şansın ta kendisisin piyango hesabı oda bana vurdu bende sana😂
Hiç öyle hissetme. Çok saçma. Güler yüzlü olman yeter bi erkeğe
Düşünmen yeterli bence :) kendi ellerinle pasta yapmışsın sonuçta ❤️
boş ver ya
Saat ya da deri cüzdan al ya da şık gömlek
çok utanıyorum böyle şeylerde 😖
Ya bende o an çok mahcup hissettim. Keske o da bana almasaydi bisey
Ee sen ne aldın bana ne demek. Tam öküz aq.
Sen ne aldın söylemese iyiydi
Sen ne aldın sorusu ne ya
Çok ayıp