2 gün sonra sevgililer günü ve herkes eşlerinden, sevgililerinden "Bana ne alacak? Ne almalıyım?" gibi sorular kafanızda daireler çiziyor. Peki bu yılda sevgilinizden ne hediye bekliyorsunuz? Ne hediye almak istiyorsunuz?

2 gün sonra sevgililer günü ve herkes eşlerinden, sevgililerinden "Bana ne alacak? Ne almalıyım?" gibi sorular kafanızda daireler çiziyor. Peki bu yılda sevgilinizden ne hediye bekliyorsunuz? Ne hediye almak istiyorsunuz?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
@Tempæst agamın dediği gibi tekli mod açık :D
Always and forever jdng
@Tempæst ne günah işledik ya dfsdf
Belki de gunah işlemedik diye sonradan pişman olacagimiz insanlari cikarmiyordur karşımıza yukardaki jdnfg
@Tempæst İllaki hain mi olalım şer*fsiz mi olalım :D
Yok ya bana gelmez. öyle şeyler
Herkesin tuttuğu kendine
Kimse seçimlerinden şikayet etmesin jsjf
@Tempæst Ulan espri yapıyoruz işler güçleri izlemedin mi hiç sen fsddsfdfd
Yook
Yerli yapım şeyleri pek izlemiyorum kanka ben 😂😂😂
Kızlara da laf soktum zaten sen bi dursana yav jdng
Tamam tamam durdum sakin jxjzjzj
😂😂
14 şubata her zamanki gibi single giriyoruz
Bir beklenti yok😂
Eşime uzun zamandır istediği saati aldım. Onun ne aldığını bilmiyorum:))
Hiç hediye beklemiyorum.
Sevgilim yok ama bir çiçek bir kolye yeterdi heralde.
Ne sevgilim var nede eşim. Ondan dolayı bir beklentim yok
Onun varlığı yeter
Olmayan birinden hediye beklemem
@Parlayanyıkılış bir gun hayirlisi cikar karsina abla
@Mehmetskrrr istemiyorum ki
Ne zamana kadar abla
Sevgilim eşim yok. Eşsizim ben 😂😂
Gönlünden ne koparsa razıyım
Hediye beklenilmez ki
Beklemiyorum bil bakalım ne eksik
Seni seviyorum dese yeter hshdh
Sevgilim yok.