Arkadaşlar sizce napmalıyım şans vermelimiyim yara bandı olur muyum?

Dört sene önce birini tanıdım onu nazımla bıktırdım o da haklı olarak telefon numaramı vermediğim için konuşmayı kesti , şu hayat bizi çok kez karşılaştı biz konuşmayı kestikten sonra o hayatına hayat kadınına benzer birini aldı o kadın onun parasını yedi telefon aldırdı ve sonra aldattı :) o adamla şu an yine karşılaştık ben sevgilim olduğunu söyledim yalandan sizce o adamla tekrar olur mu sevgiye aç bir adam ama o kadını unutmuş mudur

Arkadaşlar sizce napmalıyım şans vermelimiyim yara bandı olur muyum?
Cevapla