14 Şubat ama manitamla buluşmadım işi var diye ve ağır trip yiyorum ne yapa bilirim?

Arkadaşlar öncelikle merhaba lütfe bana akıl verin dün akşam sevgilim ile beraberdik ve 14 Şubat akşamı şehir dışına çıkıcağını söyledi bende tamam dedim tam konu üstünde kızlarla bu gün için buluşup sinemaya gitmeye karar verdik tabi ben gitmeyi hiç istemedim ve gitmicektimde ama benim için bileti aldılar ve geciktim diye 2-3 saat biletleri ertelediler bende ayıp olmasın diye gittim çocuğunda zate haberi vardı tam sinemaya girdik kızlarla bana yazdı sen işte anca beni ek dedi dedim işinin olduğunu söyledin dedim bende bu yüzden senin yanındayken daha kızlarla konuştum dedim eğer dedim şehir dışına çıkmıycağını söyleseydin iptal ederdim dedim ama şuanda trip yiyen ben oluyorum hatalı mıyım acaba diye düşünüyorum ben kendimi sevgilime göre ayarladım oda bunu çok iyi biliyor ama vakit geçirdik diye suçlu oluyorum şu an ne yapmalıyım sizce hediye falan aldı mı bilmiyorum ki ben alamadım ve ne alıcağımı bilmiyorum zaten param da yok ne yapsam gönlünü alırım yoksa onun mu özür dilemesi lazım kafam alak bullak oldu iyice nolur akıl verin...
14 Şubat ama manitamla buluşmadım işi var diye ve ağır trip yiyorum ne yapa bilirim?
Cevapla