Uzak mesafe ilişkim var, ben hediye gönderdim. O bana neden göndermedi?

Uzak mesafe ilişkim var 8 aylık ve ciddi düşünüyoruz bugün sevgililer günü ben hediye gönderdim İstanbul'dan Antalya'ya teşekkür falan etti benimkini de kutladı o ise hiçbir şey göndermedi b ok gibi hissediyorum bir paket çikolata yollasaydı bile razıydım bunu nasıl söylerim kendisine?

Uzak mesafe ilişkim var, ben hediye gönderdim. O bana neden göndermedi?
Cevapla