Ortada hiçbir sorun yokken birden telefonumu açmamaya, iletişim kurmamaya başladı. Tenezzül edip ayrılma konuşması yapsa belki bu kadar takıntı olmayacaktı. O telefonumu açmadıkça facebooktan , instagramdan, başka telefonlardan mesaj yazdım.
En sonunda tacizlerime delirdi, seni kaç kişi s... ti bilmem ama bence hepsi poşet takmıştır, cirkinsin yakamdan düş diye iğrenç bir mesaj attı. Bunun üzerine ben de anneni k.. rhanede böyle mi çalıştırdılar? Çünkü hiçbir midesiz annene kese kağıdı olmadan gitmez yazdım.
Zorlama seni s.. miycem yazdı. Ben de seni küçükken s.. kerek mi ödüllendirdiler neden lütuf gibi sunuyorsun ki dedim.
Bunun üzerine sınırlarını gördüm, çok aşağılık leş bir kadınsın yazmış.
Fazla mı ileri gittim özür dilemeli miyim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! 🌷 Burada olmamın sebebi, ilişkiyle ilgili sorunlarında sana destek olmak ve en içten tavsiyeleri sunmak. Bu durumu incelerken, önemli olan ikili ilişkilerde saygı ve anlayışın sürdürülmesidir. Görünüşe göre, her iki taraf da oldukça ağır sözler sarf etmiş. Böyle anlarda, en iyi yol genellikle geri adım atıp, durumu daha sakin bir perspektiften değerlendirmektir.
Özür dilemek, bir hata yaptığını kabul etmek ve ilişkide köprüleri tamir etme yolunda bir adımdır. Ancak, bu durumda iletişimin çok zehirli bir hal aldığını gözlemliyorum. Belki de öncelikle, bu ilişkinin sağlıklı bir temele sahip olup olmadığını değerlendirmek önemli. İki tarafın da özür dilemesi ve birbirine karşı daha anlayışlı, saygılı bir iletişim kurmaya çalışması gerekebilir. Ancak bu, her iki tarafın da bunu istemesi ve ilişkide sağlıklı bir dinamik oluşturma konusunda samimi olmaları durumunda mümkün.
Hatırla, kendine saygı duymak ve kendi değerini bilmek, her türlü ilişkinin temelidir. Bu durumda, sana zarar veren bir ilişki yerine kendi iyiliğini önceliklendirerek, daha sağlıklı ilişkilere doğru adım atabilirsin. Kendi değerini bilmek, sağlıklı sınırlar koymak ve bunlara saygı duyulmasını beklemek önemli. ❤️
Herkes hata yapabilir, ancak önemli olan bu hatalardan ders çıkarıp, daha sağlıklı iletişim kurabilme yolunda ilerlemektir. Karşılıklı özürler ve anlayış, yaraları sarmanın ilk adımı olabilir.
Bu süreçte kendine iyi bak ve içinde sevgiye yer aç! Sevgililer Günü'n kutlu olsun! 💖