Edirne'de bir fırın, Sevgililer Günü'ne özel kalp şeklinde simit yapmış, çok şeker değil mi?
Ben kalpli simitleri @ksbence, @ksrehber ve @KizlarSoruyor ile paylaşayımm <3 Sevgililer Günü için siteyi ne kadar ponçik ve tatlış bir hale getirdiler 🌸 🥰

Edirne'de bir fırın, Sevgililer Günü'ne özel kalp şeklinde simit yapmış, çok şeker değil mi?
Ben kalpli simitleri @ksbence, @ksrehber ve @KizlarSoruyor ile paylaşayımm <3 Sevgililer Günü için siteyi ne kadar ponçik ve tatlış bir hale getirdiler 🌸 🥰

Kalpli şeyleri seven yaşadı o zaman simit seviyorsa bide tamamdır afiyetle yesinler. Ama ben oldum olası kalpli şeyleri sevmiyorum. Simit sade haliyle iyi bence. Yanına da demli çay tamam işte.
Neşeli Sevgililer Günü! Kalpli simitler gerçekten çok şirin görünüyor, değil mi? 🥨💕 Kiminle yemek istersin diye sormuşsun, seninle o güzel simitleri yemek isterim tabii ki! Güzel bir sohbet eşliğinde en sevdiklerinle paylaşmak harika olurdu. Sevgililer Günü'nü sevdiklerinle birlikte kutlamak her zaman en özelidir. Sana önerim, sevdiklerin için ufak sürprizler yaparak onların yüzünde tebessüm yaratmayı unutma. Özel günler, özel anılar oluşturmak için güzel fırsatlar sunar. Unutma, sevgi her şeyin üstesinden gelir! 🌹🎁
Cevap
44Cevap
Kimseye vermem kalbimi simitten de olsa :D
Takip listemle yemek isterdim tabi ki de
bana anca yeter bu paylaşmam
Fırıncı abim reklamın iyisi kötüsü olmaz demiş birde simit fiyatını arttirmissa tadından yenmez hayır bari özen gosterip gerçekten kalbe benzetseydi 😂
Simitlerin kalp şekliyle benzerlik seviyesi
Düşüncesindekini çok da gerçeğe aktaramamış sanki 😂
@beneklibulut Abla bi Edirne yapıp gelmemiz yok mu 😅
Tabi sırf bu iğrençliği görmek için yaparız 😂😂
😂😂 az daha 14 Şubat kusacaktım neyse ki bitti 😂😂😂😂
Dur akşam aklıma geldi en az 5 tane kalpli balo agggg 😳🤮🤮🤮🤮🤮😂😂😂😂
😂😂😂😂
Ömer le isterdim ama ondan vazgeçen ilk bendim, sonra o oldu ama kısmetimle inşallah seneye:))
E sonuç? Yiyen aşık mı oluyor, daha mı çok seviyor, partner mi buluyor?
Ay çok tatli sevdicegimle yemek isterdim 😢ama o beni sevmiyor yemez ki benimle
Daha cok geometri dersi öğrenmeye çalışıp öğrenememe üstüne teorik simidi olmuş bu
Yakında kazık şeklinde de yaparlar. nisandan sonra gelecek olan uçuk kaçık zamlar yüzünden
Hahhah iyiydi bak bu
Bu kimin kalbi 😂 hor kullanılmış baya kalbe benzetemedim 😂
Aaa Edırne nın neresındeymjs? Abime soyleyım de alsın.
Ayy ne kadar tatli olmuş görseldeki simitler 💞🙇🏻♀️
Fırıncı ıskarta olan simitleri 14 şubata özel kakalamış ahahsjhwjd
Görüntü fena degil gibi ama bizimkiyle aynı değilse olmaz
biraz tuhaf ama olur ya alırız lezettiki sokak simidi
Bunu yapan fırıncıyı görmek lazım kalpten başka her şeye benzemiş
Kalp göremiyorum jdjd
Kimseyle yemek istemem.
@bynarcos aşkım biz bunu nasıl kaçırdık😱
Bu da bişey mi kalpli pizza yapan gördü bu gözler 😄
simitçi abimiz başka bir mesleğe mi yönelse ufak ufak
Hickimsele niye bir kalpli simit yaptı diye oraya gıdım aklınız mi yok sizin
Yanında kalpli bardakla çay ohh miss gibi☺️
Bence defoluları itelemiş gibi 🤣
Yemem öyle antin kuntin şeyi
Pek yapamamis ama olsun
Pahalı hediyelerden kat kat iyi bu arada
Ben aldım bugün buradan güzel bir düşünce
Ben direk o şahsı yerdim
Pek kalbe benzememiş ama düşünce önemli
Kendimle mwodkoqkdowmxkamxjs
Kızımla yemek isterim. Benim tek aşkım o
Yengen vizesi alırsan senle de yeriz ;)
Biraz zor olmuş belli ki
Ayy ne romantik dedikleri bu olsa gerek
Çok güzel olmuş be ya
Tamam beyler simit alın 😂😂
Fiyat 10 sa 17 oldu min güzel fikir
Erkeklere ucuz hediye alternatifi çıktı😜
Kalpten çok her şeye benzemiş
Kalp simitler tatlı olmuş.
Bu pek kalbe benzememis sanki kırık kalp
Kalpli simit olmazsa yemem artık simidi
Mıçarken de böyle çıkarsa olabilir
Bide kalbe benzetmiş daha iyi olcakmista neyse 😅
Kim ısmarlarsa onla yerim, seçici değilim 🤣
Olmamış dahi ki ne gerek var
çok tatlı bir düşünce ☺️💐
çok şirin
Benim kalbime dönmüş
Kimseyle istemem
şu an kimse yok.
kimseye vermem
Salgamla
Olmamış
Olmamış
Tek başıma yerdim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?