Sevgilim, "Sevgililer günün kutlu olsun aşkım, seni çok seviyorum" mesajıyla 14 Şubatı kutladı. Üzülmekte haksız mıyım?

Selam arkadaşlar 7 aylık bir uzak mesafe ilişkimiz var bugün sevgililer günü. Bana yazdığı mesaj “ sevgililer günün kutlu olsun aşkım seni çok seviyorum” bu kadar yazdı. Yani siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında. Ben olsam şey yazardım hayatıma guzelik kattığın için hayatıma girfipin için şükür ediyorum. Diye bilir yani çok daha bekliyordum. Üzüldüm yalan yok

Sevgilim, "Sevgililer günün kutlu olsun aşkım, seni çok seviyorum" mesajıyla 14 Şubatı kutladı. Üzülmekte haksız mıyım?
Cevapla