• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Sevgililer Günü

14 Şubat öncesi ayrıldık, hediye almıştım. Yine de vermeli miyim?

Gizli Üye
Gizli Üye
(18-24)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
42
Ayrıldık hediye almıştım sizce napmalıyım vermeli miyim yine de hediyeyi
14 Şubat öncesi ayrıldık, hediye almıştım. Yine de vermeli miyim?
Cevapla
Hediye Soruları Ayrılık Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
6 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • GeceMuhafızı
    GeceMuhafızı Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 35
    +1 yıl

    Merhaba,

    Evet yine hayatın acı bir gerçeği ile karşılaştık ayrılık son dönemlerde ben de arkadaşım kaybettim ve kendi yaptığım hatalar yüzünden kaybettim bana defalarca şans vermesine rağmen kıymet vermesine rağmen onun vermiş olduğu kıymeti ve değeri bilemedim, çünkü ben hep kendimi anlatmaya çalıştım belki de onu gerçekten anlamak istemedim ben cilce davrandım kendi bencilliklerimin cezasını bir insanı kaybederek çektim.

    Şimdi 14 Şubat öncesi sevgilinden ayrıldığını söylüyorsunuz aslında sevgililer günü herhangi bir önemli bir gün değildir sadece insanları belli alışla gelmiş o kapitalist sistemin insanlara uydurduğu bir günden ibaret olduğunu unutmayın, yani siz bir insana hediye almak istiyorsanız sevdiğinizi göstermek istiyorsanız bunun için 14 Şubat 'ı beklemenize gerek yoktur her durumda verebilirsiniz ama artık bu saatten sonra hayatınızdan çıkan insanlar için herhangi bir şey yapmayın mesela benim de bu arkadaşımın 13 Şubat 'ta doğum günü ya da 15 Şubat 'ta şimdi beni hayatından çıkardı sildi engelledi konuşmadı haklı fakat ben şimdi tutup onun doğum gününü kutlamak için tekrar mesaj atmayacağım çünkü hayatımdan çıkmış size hediyeyi verseniz ne ifade edecek ki bir şeyler koptuktan sonra eskisi gibi olacak mı?

    Yani olan olmuş biten bitmiş bir de ayrılık sebebi önemli o yüzden bence aldığınız hediyeyi vermeyin zira ben çok hediye verdim bazen pişmanlıklarını yaşamıyor değilim o yüzden insanlara fazla anlam yüklemek kendi değerimizi düşürdüğünü çok defa gördüm.

    3
    12 Yorumla
    • linkerboy1991
      linkerboy1991
      +1 yıl

      Sen bencil değilsin kardeşim kadınlar bencil

      Yorumla
    • GeceMuhafızı
      GeceMuhafızı
      +1 yıl

      Ama bu sefer öyle şeyler yaptım ki yani bir kadının benden uzaklaşması için her şeyi yaptım

      Yorumla
    • linkerboy1991
      linkerboy1991
      +1 yıl

      @GeceMuhafızı Kafana takma kardeşim önüne bak benim de başıma defalarca geldi kadınlar hep karşı tarafı suçlar kendinde suç aramazlar

      Yorumla
    • GeceMuhafızı
      GeceMuhafızı
      +1 yıl

      Gerçi sen de haklısın suçlu olabilirim hatalı olabilirim kaybetmek için belki her türlü pisliği yapmış olabilirim ama zaten bir insan gitmek isterse her türlü gidiyor

      Yorumla
    • ALevLeriNiçinde58
      ALevLeriNiçinde58
      +1 yıl

      Onu iterek gitmesi için herşeyi yapıp, verdiği onca şansı hiçe sayıp onu bir kez bile anlamayarak kaybetmeyi göze aldığın birisine "gitmek isteyen her türlü gidiyor" diyemezsiniz ki...

      Yorumla
    • GeceMuhafızı
      GeceMuhafızı
      +1 yıl

      Dediğim gibi ben hatasız değilim ancak benim burada anlatmak istediğim şey bende başka insanlarda kendi hatalarını görmüyor 😊

      Yorumla
    • linkerboy1991
      linkerboy1991
      +1 yıl

      Bence de diyemezsin kardeşim sonuçta ikiniz anlaşamadınız olay bitmiştir büyütmemek gerek ve ben her zaman ilişkide saygı ve sevginin olması gerektiğini düşünenlerdenim. Insanlar maalesef önyargılı yaklaşıyor çoğu durumda.

      Yorumla
    • GeceMuhafızı
      GeceMuhafızı
      +1 yıl

      Haklısınız ikiniz de doğru ben bunu hak ettim

      Yorumla
    • ALevLeriNiçinde58
      ALevLeriNiçinde58
      +1 yıl

      En acısı da ne biliyor musunuz, onu kaybettikten sonra farkına varılan hatalar... Hiç bir hükmü olmayan

      Yorumla
    • GeceMuhafızı
      GeceMuhafızı
      +1 yıl

      Kesinlikle öyle hani şimdi geri dönse hani sevgilim falan değil yanlış anlamayın arkadaşımdı geri dönse tekrardan barışıyorsak bir daha böyle bir hatalar yapar mıyım asla gerekirse ölürüm ama yapmam ama biliyorum artık dönmeyecek haklı da Kendi düşen ağlamaz

      Yorumla
    • Suuuuuuuuuuuuuu
      Suuuuuuuuuuuuuu
      +1 yıl

      Geri dönsün varlığına alış….

      Yine aynı hataları yapacaksın. Çünkü siz erkekler değişmezsiniz. İyi etmiş gitmiş tebrik ediyorum gideni. Ben giden kadınlardan yanayım.

      Yorumla
    • GeceMuhafızı
      GeceMuhafızı
      +1 yıl

      Ben zaten haksız demiyorum ki evet haklı 😊 ben hak ettim de diyorum

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Nevammmm
    Nevammmm Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41 , eic 99%
    +1 yıl

    Neden ayrıldığını gördü aciklamamissinki verse diyemem vermede belki sen hatalısin ayrilmanizda belkide çocukça aptalca bişey aldatmami tsrtismamami aptalca bi inatmi bunu bilmeden herkes verme demiş nekadar süredir berabersin nekadar emek verdiniz uyumunuz nasıl bunlar önemli şeyler bir kelimeyle bitmez detay vermem gerekiyor

    3
    1 Yorumla
    • Nevammmm
      Nevammmm
      +1 yıl

      Yani öyle ayrıldık diyip soruya sorununu çözecek cevaplar duymazsın burada siz yaşadınız siz biliyorsunuz anılarınızı

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Eğer sürekli ayrılıp barisiyorsaniz verebilirsin. Benim de eski sevgilimle öyle bir ilişkimiz vardı. 14 Şubat öncesi ayrıldığımız gün baba hediye kolye sipariş ettiğini gördüm. Ben de ona gittim bir hediye aldım, 14 Şubat 'ta değil ama bir kaç gün sonra barıştık ve hediyesini verdim. Onunkini de teslim almıştım kargodan.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    yüzük alıp teklif etmeden önce ayrılanlar varsa onlar da ayrılsalar bile sonuçta yüzük aldılar, teklifi etmeliler yine de. kadınlar erkeklerin peşini kolay kolay bırakmaz iletişime geçmek için bahane arar. seninki de o hesap. hediyeyi iade edip paranı almalısın, benim fikrim

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

87

Cevap

59

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Sevgililer Günü konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    vermeyin hayır

    0
    0 Yorumla
  • evoevi
    evoevi Takip Et
    Xper 2 Yaş: 42
    +1 yıl

    Sikintili durumlar iyi ki duygularimi korelttim ve artik uzemiyorlar. Ben sahsen vermezdim ona deger verdigimi gostermemek ve kendini birsey zannetmemesi icin ve o hediyenin hicbir anlami yok artik cunku sevgili degilsiniz. Benzeri seyleri bende yasamadim degil. Ama insan belirli bir zamandan sonra akillaniyor ve ogreniyor. boş ver kendini kucuk dusurme bazen duygulari icimizde yasamamiz gerekiyor cunku seni asla anlayamiyorlar ve zaten iliskide bu yuzden bitiyor. Gercekten kirdiysa yol ver gitsin. Hakeden insanlara deger vermek gerekiyor.

    1
    0 Yorumla
  • Pikauv
    Pikauv Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 30
    +1 yıl

    Hayır tabii ki asla verme. Yenisine sakla bir şey olmaz. 😝

    4
    0 Yorumla
  • PiLLy_BheBek
    PiLLy_BheBek Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    +1 yıl

    Aklıma şu video geldi soruyu okurken,

    https://www.youtube.com/embed/T0st13F9MNU

    Sjdhsjsj 😁

    0
    0 Yorumla
  • tuba-sueda
    tuba-sueda Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 40
    +1 yıl

    Ayrılık varsa, hediye gereksiz. İnsan kendisine haksızlık yaparsa herkes o insana haksızlık yapmayı kendine hak görür.

    0
    0 Yorumla
  • Coraline-0
    Coraline-0 Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 22
    +1 yıl

    Kimseyi dinlemeden içinden ne geliyorsa onu yapmalısın.

    0
    1 Yorumla
    • harry48
      harry48
      +1 yıl

      Sen verir miydin?

      Yorumla
  • J3yKOSEROĞU
    J3yKOSEROĞU Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 98%
    +1 yıl

    Alınan hediye istenmez verilen alınmaz.. alınan hediyenin parasına kalındıysa.. almayacaksın havası olsun diyerekten para harçanmaz hediyeyi geri isteyenlerle ömür geçmez

    0
    0 Yorumla
  • Alarçınroyem
    Alarçınroyem Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 93%
    +1 yıl

    Verme, maksadı özel günleri para harcamadan geçirip geri dönenler çok geri dönerse senindir dönmezse hiç senin olmamıştır kaç tane hediye patladı elimde çoğu hiç romantik dusunemiyor maalesef

    0
    0 Yorumla
  • _nalann
    _nalann Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 84%
    +1 yıl

    Hediyenin değerine göre değişir çok pahalı bir şey ise verilir değilse çöpe ya da başkasına verilebilir 'hatırlamamak için ' onun dışında saklayabilir kullanabilirsin de benceee

    0
    0 Yorumla
  • mühendissbiraşık
    mühendissbiraşık Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 98%
    +1 yıl

    verin gitsin bence.. karakterli olduğunuzu görsün... bende ayrılma aşamasındayım gibi bir durumdayım profilimde sorum var fikrinizi bekliyorum :(

    0
    4 Yorumla
    • zeynepmisinnesin
      zeynepmisinnesin
      +1 yıl

      Aslan dolunayı var bitmesi gereken sağlam olmayan ilişkiler bu etkilerde biter kendinizi üzmeyin

      Yorumla
    • mühendissbiraşık
      mühendissbiraşık
      +1 yıl

      Öyle mi dersiniz , soruma bakma fırsatınız oldu mu?

      Yorumla
    • zeynepmisinnesin
      zeynepmisinnesin
      +1 yıl

      Fikirlerimi belirmeye çalıştım umarım yardımcı olur

      Yorumla
    • mühendissbiraşık
      mühendissbiraşık
      +1 yıl

      Teşekkür ederim 🙏🏻🥺

      Yorumla
  • Deli_Sorular_Kafamda
    Deli_Sorular_Kafamda Takip Et
    Bilge Yaş: 40 , eic 90%
    +1 yıl

    H
    Tabiyki Hayir!


    Kendinize yapmayin bunu

    2
    0 Yorumla
  • airplanes01
    airplanes01 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35 , eic 91%
    +1 yıl

    Ver bence ya. Onu düşünüp almışsın neticede. Verme şansın var ise görüş ver hem belki barışırsınız

    0
    1 Yorumla
    • Darbeli_Hilti
      Darbeli_Hilti
      +1 yıl

      Hediye boşa gider

      Yorumla
  • aleyna_su
    aleyna_su Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 50%
    +1 yıl

    Bence verme gerek yok benimle barışmak istiyor diye düşünür

    1
    0 Yorumla
  • yalnızbey06
    yalnızbey06 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    Verirsen sende o da beklentiye girer kafa karıştırmamak lazım

    1
    0 Yorumla
  • Reddyice
    Reddyice Takip Et
    Xper 5 Yaş: 46 , eic 31%
    +1 yıl

    Muhtemelen ona hediye alan senin gibi bir kac kisi daha var.. uzerinde dusunme bence uzulme.

    1
    0 Yorumla
  • callmedestroyer
    callmedestroyer Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 91%
    +1 yıl

    Saçmalama tabii ki de verme tekrar iade et hediyeyi

    1
    0 Yorumla
  • özgürruhlu55
    özgürruhlu55 Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 100%
    +1 yıl

    Saf isen verirsin aklın varsa vermezsin bu kadar basit

    1
    0 Yorumla
  • Okan_Akarsu1992
    Okan_Akarsu1992 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 98%
    +1 yıl

    Ver tabi insanlığını göster, neyi kaybettiğinin farkına varsın.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Babana ver, kardeşine ver, birine ver eski sevgiliye vermek saçma. Daha o sana vermeli.

    1
    0 Yorumla
  • gribordo
    gribordo Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Verme boş ver babana ya da sevdgn akrabana ver boş ver

    0
    0 Yorumla
  • idilbaharyılmaz
    idilbaharyılmaz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 94%
    +1 yıl

    1999luysan verme onun yerine recep baloğluyla sevgili ol o da 1999lu

    0
    0 Yorumla
  • gökahmetoğlu
    gökahmetoğlu Takip Et
    Xper 4 Yaş: 46 , eic 97%
    +1 yıl

    hediyeye haketmeyen birine bırak hediyeyi bir saniyemi bile ayırıp boşa harcamam sal gitsin

    0
    0 Yorumla
  • gamzeliprnses
    gamzeliprnses Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Saçmalık ayrılmışsınız işte daha ne vereceksin ki hem eminim senden hediye almasın diye ayrılmıştır

    0
    0 Yorumla
  • NonUnendless
    NonUnendless Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 46%
    +1 yıl

    ben alabilirim aslinda. kar kuresi olmadikca tabi.

    0
    2 Yorumla
    • pisinsanlar
      pisinsanlar
      +1 yıl

      😂😂

      Yorumla
    • NonUnendless
      NonUnendless
      +1 yıl

      @pisinsanlar hediye almak ister misin :(

      Yorumla
  • kimbu032
    kimbu032 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence verme eğer ihanet etmiş ise çok pişman olursun zaten ayrılmışsınız hiç gerek yok

    0
    0 Yorumla
  • 1Eylül01
    1Eylül01 Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 89%
    +1 yıl

    içinden vermek geliyorsa ver. neden ayrıldınız önemli şimdi. aldatma yoksa git ver hediyesini.

    0
    0 Yorumla
  • Հայերեն_և_քրդերեն
    Հայերեն_և_քրդերեն Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 91%
    +1 yıl

    Yoksa senin sevgilin 14subattan önce ayrılan 14 Şubat sonrası barışan cinslerden mi

    0
    0 Yorumla
  • GiZLiZEVKLi
    GiZLiZEVKLi Takip Et
    Guru Yaş: 56 , eic 68%
    +1 yıl

    Hediye senden gelince özeldir , önemliyse senin için !

    0
    0 Yorumla
  • SevmekGuzel007
    SevmekGuzel007 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    İç sesini dinle ve sanırım vermen iyi olur.

    0
    0 Yorumla
  • BerkaySamet
    BerkaySamet Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 89%
    +1 yıl

    Ne hediyesiysi sadece erkeklerin kullanabileceği hediye mi. Kötü sebeple mi ayrıldınız

    0
    0 Yorumla
  • KafamdakiSorular12
    KafamdakiSorular12 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 84%
    +1 yıl

    Şöyle düşün şu saatten sonra ha çöpe atmışsın ha ona vermişsin çöp daha iyi bence

    0
    0 Yorumla
  • sevgiperisi034
    sevgiperisi034 Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    Ortada bir ilişki yoksa nediye verip g. tunu kaldiricaksinki

    0
    0 Yorumla
  • Ekselanshazretleri
    Ekselanshazretleri Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 95%
    +1 yıl

    Verme çöpe at daha iyi senden ayrılan birisine değer vermen senin değerini düşürür

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    15 subatta barisacaksiniz. Hediye almamak icin ayrilmis olabilir. Ama asla ayriyken hediye verme. Ben esime bosanma arefesi hediyeler almistim. Simdi yeni sevgili tavlamak icin giyiyor.

    0
    0 Yorumla
  • ysecaan_0
    ysecaan_0 Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 94%
    +1 yıl

    kötü ayrılmadıysanız ver."ayrılmadan önce almıştım vermek istedim"de

    0
    0 Yorumla
  • avigor
    avigor Takip Et
    Guru Yaş: 66 , eic 95%
    +1 yıl

    Aklın kaldıysa vermelisin mucizeler seni bekliyor olabilir

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    bence neden ayrıldığınıza bağlı hala seviyorsanız birbirinizi ver bence ama büyük bir sebepten ya da onun hatası yüzünden ayrıldıysanız verme

    1
    0 Yorumla
  • MoonGirlEsma
    MoonGirlEsma Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23
    +1 yıl

    Hayır tabiki, eğer tekrar barışmak istemiyorsan verme ki versen bile barismama ihtimalimiz var bunu da unutma ve bu ihtimallde böyle yaparak onun gözünde kötü bir izlenim yaratma ihtimalin olur bu durumda.

    0
    0 Yorumla
  • SenKara
    SenKara Takip Et
    Xper 2 Yaş: 22
    +1 yıl

    Durum bizde de vahim, bende hediye almışdım, 3 gün önce kavga ettik, dumaramı silmiş, instagramdan takipden çıkarmış, whatsappdan yazıyorum okuyor, yanıt vermiyor

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neden ayrıldınız

      Yorumla
    • SenKara
      SenKara
      +1 yıl

      sevgilim bana uzak bir kuzeniyle, ama çok uzak yani, yutub için film çekiceklerini, sonra insanlardan röpörtaj yapcaklarını, söyledi durduk yere. Benden izin vermedim tabi. Bana diyordu 50bin takipçisi var, para kazanıcaz falan . Bende anlatdığımda ki, kolay değil bu işler o kadar videoya falan 100-200 tl gelir ya gelmez dedim. Bana artırıcaz, izletdiricez falan diyip aşırı derecede ısrar ediyordu. Bende ilişkinin bu şekilde devam edemeyeceğini söylediğimde bana, hayır devam edicez, yanımda ol falan dedi. Bu çok ısrar edince durumu annesine söyledim. Bu arada annesi ve benim ailem ilişkimizin ne kadar ciddi oğduğunu ve eylülde nişan bile planladığımızı biliyorlar. Neyse, annesi bana, seni anlıyorum, bende izin vermemişdim ztn, onunla konuşucam dedi. Annesi artık nasıl azarladıysa, kız bana patladı. Numaramı telefonundan sildi, instagramdan takipden çıkardı. Whatsappdan o kadar yazmama rağmen okuyor ama yanıt vermiyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sacma bir yutup videosu için bunu yapması çocukça cidden. Sevgilim de bana güvenmiyor daha önce hayatında hep * kızlar olmus onlardan gorduklerını her kız yapar diye genellemiş beyninde o kdr kendimi anlatıyorum 6 aydır beraberiz ama hep onumze çıkıyor bu şey

      Yorumla
    • SenKara
      SenKara
      +1 yıl

      Bizde de 6 aydır ilişki

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bana hediye veren hiç olmadı. Bana gönder sevaba girersin.

    1
    0 Yorumla
  • zeynepmisinnesin
    zeynepmisinnesin Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24
    +1 yıl

    Aslan dolunayı etkisi ilişkine vurmuş anlaşılan bitmesi gerekiyormuş bitmiş dolunay zamanlarında biten ilişkiler net biter hediyeyide verme kendin kullan

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Ayrilmissin artık sevgili değilsiniz sonuçta. Hediyeyi de sevgililer günü için almışsın. Bence verme

    0
    0 Yorumla
  • mem_û_zîn
    mem_û_zîn Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    Verme kanka çık dışarı rast gele birine ver ya da ateşe ver yansın gitsin ya da bana gönder 🙃

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    saçmalama istersen 😂😂 senin niyetin barışmaksa bilemem tabi sjshsh

    0
    0 Yorumla
  • gulayyuyyy
    gulayyuyyy Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    Kesinlikle verme birde ayrılan tarafın kim olduğu çok önemli eğer ayrılan taraf karşı tarafsa kendine çok büyük saygısızlık etmiş olursun

    0
    0 Yorumla
  • gizli94375
    gizli94375 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23
    +1 yıl

    o kadar almışsın ver bari bişeyler dene barışmak istersen tatlı tatlı uğraş çabala yani belki bir ihtimal :)

    0
    0 Yorumla
  • ruylarasorr
    ruylarasorr Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Ver hediyeyi sana almıştım başkasına vermek uygun olmaz mutluluklar de neyi kaybettiğini görsün canım

    0
    0 Yorumla
  • Bilinmiyor_x
    Bilinmiyor_x Takip Et
    Xper 4 Yaş: 51
    +1 yıl

    Eğer büyük bir sebeplerden dolayı ayrılma olmamışssa ver elbette ki :)

    1
    0 Yorumla
  • senitakipediyor
    senitakipediyor Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    Hediyeni verirsen ışık yakmış olursun, ışığı yakmak istiyorsan ver tabi :)

    1
    0 Yorumla
  • 7katman
    7katman Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    Eğer ilişkiniz sırasında ciddiyseniz ve uzun da surduyse ver ama diğer turlu gerek yok

    0
    0 Yorumla
  • slimgray
    slimgray Takip Et
    Xper 1 Yaş: 22
    +1 yıl

    bence verme sonuçta bitti ama o mu ayrıldı sen mi ayrıldın

    0
    0 Yorumla
  • _merve0
    _merve0 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    +1 yıl

    ben olsam verir miydim diye düşünüyorum ve verirdim tabi sen iç sesini dinle

    0
    14 Yorumla
    • harry48
      harry48
      +1 yıl

      Sen vericek misin peki?

      Yorumla
    • _merve0
      _merve0
      +1 yıl

      hayir aslında onun doğum günü 13 subat bir seyler almak istiyorum fakat aramızda bir sey yok arada konusuruz nasılsın iyi misin diye onun dısında pek konusmayız

      Yorumla
    • harry48
      harry48
      +1 yıl

      Ama sen bad boy seviyosun alırsın verirsin ama finalde sen üzüleceksin gibi

      Yorumla
    • _merve0
      _merve0
      +1 yıl

      bad boy mad boy değil ki mesele🤷🏻‍♀️
      sadece almayı düşünüyorum ama 10 ocakta benim doğum günümdü ve sadece bir mesaj ile kutladı 🥲🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

      Yorumla
    • harry48
      harry48
      +1 yıl

      Benim sevgilim olcaktın ve 10 ocakta doğum günün olacak !! Ortalığı yıkar yine de şahane bir doğum günü yaşatırdım... ama sen böyle bos erkeklerin pesinde takılmaya devam ;) biz hep loser olduk sayenizde

      Yorumla
    • _merve0
      _merve0
      +1 yıl

      o da yapmak istemistir fakat sartlar buna biraz engel bu yüzden anlayıs gösterdim ki aramızda bir sey yok hani “flörtlük bir durum da yok” ayrılalı çok oldu arada konusur sohbet ederiz

      Yorumla
    • harry48
      harry48
      +1 yıl

      Şartlar derken maddi anlamda mı? Eğer aranızda birsey yoksa neden hediye bekliyosun ki? Siz sevgili anlamında ilerlediğinizi mi düsünüyosunuz yoksa sıkıntıdan konusan biri olarak mı görüyosunuz birbirinizi?

      Yorumla
    • _merve0
      _merve0
      +1 yıl

      maddi anlamda olduğunu düşünmüyorum sadece onun yapması biraz zahmetli benim gitmem zahmetli.
      bir iliskiye adım atmak istiyoruz fakat
      aramızda ki problemi çözmek için buluştuğumuzda babam bizi gördü tabi bir sey yapmadı bir sey de söylemedi kendisini de severler
      ama karşı tarafın ne yapmak istediğini anlamıyorum daha önce bir çok kez yarı yolda bıraktım belkide tekrar aynı seyi yaparım diye bir adım atamıyor

      Yorumla
    • harry48
      harry48
      +1 yıl

      Bence güzel birisin neden kendini böyle bir ilişkiye zorluyosun? Sana değer verdiğini düsünmüyorum ayrıca

      Yorumla
    • _merve0
      _merve0
      +1 yıl

      değer vermiyorsa da haklı çok haksızlık ettim hakaret ettim
      ama hak etti orası ayrı mesele
      zamanla her seyin netliğini görücez diye umuyorum

      Yorumla
    • harry48
      harry48
      +1 yıl

      Haksızlık ettiysen ona bu saatten sonra ondan hayır bekleme bence önüne bak daha sağlıklı olur ;) bu saatten sonra o sadece senden intikam almak ister ;) bu arada sen öğrenci misin?

      Yorumla
    • harry48
      harry48
      +1 yıl

      Sana özelden birsey sormak istiyorum ama mesaj atar mısın?

      Yorumla
    • _merve0
      _merve0
      +1 yıl

      yok onun intikam gibi bir amacı olamaz hele ki bana karşı asla yapmaz tanıyorum onu

      Yorumla
    • harry48
      harry48
      +1 yıl

      Günaydın 🌹

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Hayır tabi ki.. Ayrıldıysanız hala benim aklımdasın izlenimi verirsin tabi bu izlenimi yaratmak istersen bilemem. Ama istemiyorsan vermemelisin iade edilen bir şeyse iade et gitsin.

    0
    0 Yorumla
  • Yamaç20
    Yamaç20 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 56
    +1 yıl

    Ona aldın sonuçta, başkasına mı vereceksin? Ver hatıra kalsın senden

    0
    0 Yorumla
  • asereje3
    asereje3 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 22
    +1 yıl

    ndden ayrıldiğınıza gore degisir bence


    lutdem akruma bakar misinız benim icin cok onemli

    0
    0 Yorumla
  • Yyyxxcc
    Yyyxxcc Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    Hayır tâbii ki de verme artık ayrılmışsınız ve bunun hiç bir önemi yok.

    0
    0 Yorumla
  • Herkeskendinebaksın
    Herkeskendinebaksın Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29
    +1 yıl

    Saçmalama tabiki de hayır. Mal mısın yeni sevgilisi ile senin hediyenle vakit geçirince görürsün.

    0
    0 Yorumla
  • Manipopulation
    Manipopulation Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Ne alaka?
    ayrıldıysan koy bi köşede dursun elbet ilerde lazım olur.

    0
    0 Yorumla
  • makarayadevamm
    makarayadevamm Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    barışmak istiyosan aranızın düzeliceğini düşünüyorsan verebilirsin bence

    0
    0 Yorumla
  • GoetheCoin
    GoetheCoin Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Birlikteliğin uzunluğuna ve nasıl ayrıldığınıza bağlı bence.

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (86)
Devamını Gör(131)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Sevgililer Günü > Sorular > 14 Şubat öncesi ayrıldık, hediye almıştım. Yine de vermeli miyim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Ayrıldık fakat hediyesini vermeli miyim? 4 cevap verildi
Sevgilimle ayrıldık ama hediye? 6 cevap verildi
Bana hediye alan sevgilimden soğudum hediyeyi alıp sonradan ayrılsam mı? 9 cevap verildi
Sevgilime 14 Şubat hediyesini evine yollamam sıkıntı olur mu, ne yapmalıyım? 4 cevap verildi
Sevgilime aldığım hediyeyi veremeden ayrıldık hediyeyi ne yapsam 😕? 29 cevap verildi
Sevgilime hediye almıştım ayrıldık sizce bunları ne yapayım? 24 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Çocuk yuvası, bakım evi ve hastanedeki hastaları ziyeret ediyor musunuz, halinize şükür içinde misiniz?
  • Dolgun kalçaları sadece erkekler mi seviyor?
  • İlk aşk mı, son aşk mı?
  • Öfken yükseldiğinde aslında neye ihtiyacınız olur?
  • Hatice Ö.'nün 'Kapalılar imha edilsin' sözü ifade özgürlüğü mü nefret söylemi mi?
  • Kadınlar her zaman haklı mıdır?
  • Kendinde en çok sevdiğin şey nedir?
  • Dünya basını Türkiye’nin elenişini böyle gördü, peki ya sizce? 🇹🇷⚽
  • Sevdiğin insan için değişir misin?
  • Saçlarınızın neye ihtiyacı var?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨