Merhabalar Herkese 💋🥳

Hiç sevgililer gününü sevgilisiz geçirdiniz mi?
Merhabalar Herkese 💋🥳

Hiç sevgililer gününü sevgilisiz geçirdiniz mi?
Popüler kültüre ayak uydurup eğlenelim isterdim. Görünen o ki bu sene de yalnız geçireceğim. Alıştık artık, eskisi gibi melankolik bir havaya sokmuyor. Sıradan günlerden bir farkı yok.
Olmuştu bir kaç sene önce
Teşekkür ederim
21. Seneme giriyorum 😎
Son anda bir atak yaparsin belli mi olur😂
Cevap
14Cevap
Elbette olmuştu. Sevgililer gününü kendim ile herhangi bir günmüş gibi geçirdim. Hiçbir sıkıntı olmadı benim açımdan
Şu yaşıma kadar hep yalnız gecirdim
Zaten hiç sevgilim olmadığı için hep yalnız geçirdim. bu yüzden de genelde yalnız geçiriyorum. benim için normal bir şey artık
Sevgililer gününün benim için hiçbir önemi yok. Sırf sevgililer günü için alınan bir hediyenin benim gözümde kıymeti olamaz.
Sevgililer gününü ciddiye almıyorum yalnızlıktan da hiç korkmam.
Sevgili dediğin gönülü kaplamalı evet yıllardır böyle
yalnızlığı severim
Evet çok olmuştur hayatıma kimseyi almadığım uzun bir dönem olmuştu 4 yıl yani 4 sevgililer günü
Üni den önce hep yalnızdım. O zamanlar çok çekingendim. Şimdi olsa her sene başka birisi olurdu 😂
Ben hep yalnız geçirmeye alıştım.
97’den beri yalnız geçiriyorum.
Yok ben beni bildim bileli hep çiftim
Ya onu demek istemedim ahsejshd
dol ugeçirince ne oluyor
Neler nelerr
geçir o zaman tutan ne
Oldu tabiki de, bu ayıp veya kötü bir şey değil ki
Hiç sevgilili geçirdim mi 🤣
Şuana kadar hep yalnız geçirdim
7 sezon oldu 😄 artık final yapmam lazım yeter 😂
Kaçıncı sezondayız Allah bilir 😂
Tek iyidir ne dert var ne tasa :E
Evet geçiriyorum, bir eksikliğide olmuyor
evet hepsi hemen hemen
Çook
Hıcbır sevgılıler gununde sevgılım olmadı
Hep.
hem de çok kez.😄
Her yıl :D
Hep yalnızım
Yalnızdım hep
Ee tabi geçirmiştir herkes ne saçma soruuu
Evet oldu
Oldu
Evet çünkü sevglim olmadı
Evet hepsini
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?