Öğrenciyim 14 Şubat yaklasıyor. Nişanlım maaş alıyor fakat birbirmize aldıgımız hediyelerin değeri hep eşit oluyor?

Yani öğrenciyim bu 14 subatta bisey almasam olur mu? O bana aldığı seyler hep kücük seyler maaşı da en az 7000 var Şu an annesiyle aynı evde kalıyor
Öğrenciyim 14 Şubat yaklasıyor. Nişanlım maaş alıyor fakat birbirmize aldıgımız hediyelerin değeri hep eşit oluyor?
Cevapla