Sevgililer gününe sevgilisiz girenler ne yapmalı... 
#emre00 ®


Sevgililer günü'ne sevgilisinden ayrı girenlerin yaptığını yapmalı yani evden çıkmamalı herkes sevgililer günü'nde sevgilisi olsa bile bir arada olamıyor biraz da onları düşünmeliler.🤣
Yok yok yalnız olmanın tadını çıkarsınlar 😬😬😬🤦♀️😂
Sabırlı olsunlar.. Kuyruğu dik tutmaya, tok görünmeye devam etsinler.
Cevap
5Cevap
Neden ölelim ya emre😀
Ne güzel kafa rahat işte.
O neden ki 😀
Şanslıyız bence.
Bunu kutlayalım senle o gün 🔺😂😂
Yani ayrı ayrı demiştim ben 😂😂
😂😂😂😂
Ya emre güldürdün beni
Amin cümlemizin 😃
Masraftan kurtuldular daha iyi bence...
Ölmek isteyenler ölebilir ben iyiyim beyle fkfk
Yka bir sigara reis :)) karşıklı içeriz olum :D
Terlik pijama TV takilacam birazda çerez alırım akşama da rakı meze oh mis🤧
Yok ben takmıyorum ama şu 14 Şubat geçseydi de bi kurtulaydık. Valla nereye baksam 14 Şubat . Gına geldi valla 😁🍂
Ben her sene sevgilisiz giriyorum ve hala yaşıyorum 😂
Böyle sahte sevgilerle çıkar ilişkileriyle bir ilişki yaşayacağıma yalnız kalmayı tercih ederim
Yazık değil mi bana 🙄
O zaman yaşasın ölüler 🥂
Böyle saçma günleri ciddiye alıp triplere girecek değiliz :D
O gün hastanede olacağım.
Ne yaparsa yapsınlar bızene
Paramız cebimize kaldı diye sevinsinler
Ölmesin canim neden olsun hayat devam ediyor 😂💃
Ölmeyi beceremiyoruz bari yaşamayı becerelim
yok zaman var daha bulsunlar..
Bence ölmemeliyim
Takmam böyle şeyleri
İçsin
assinlar kendilerini
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?