Heyecanla beklediğiniz 14 Şubatta terk edilmek nasıl bir histir?

Heyecanla beklediğiniz 14 Şubatta terk edilmek nasıl bir histir?

Bitti artık..

İki kelimelik bir mesaj..
Her şeyi bitirdi..
Öylesine bir şey yokmuş gibi..
Bir çöp atarmış gibi evden..
Bitti dedi gitti
Bu gün 14 Şubat .. ve sevgilim benden ayrıldı
Başka günler olsa zerre umurumda olmaz..
Ama bu gün yapılır mı ulan bu adama..

Sevgililer günü hayatında bir insan olan herkes için özel bir gündür ilişkinizin durumu eğer güzelse ya da kötüyse bile o gün için bir umudunuz vardır kavga ettiyseniz çözebilirsiniz diye düşünürsünüz
Kimisi o gün evlenme teklifi yapar kimisi artık daha mutlu olacağına inanır bir sürü neden vardır o gün..

Peki heyecan ile umut ile beklediğiniz o gün terk edilirseniz?
Ne hissedersiniz
#DengesizBirAdam
Heyecanla beklediğiniz 14 Şubatta terk edilmek nasıl bir histir?
Cevapla