bilekliğin birinde mors alfabesiyle benim adım diğerinde onun adı olacak ben kesinlikle takarım böyle bir sey erkek arkadasım aksesuar seven biri ama sizce bu hoşuna gidermi feminen duruyor mu?
bence gayet anlamlı ve şık
erkek için biraz feminen kalabilir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Erkek arkadaşıma sevgililer gününde mors alfabeli gümüş bileklik almayı düşünüyorum sizce nasıl?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Senin için iyi ama erkek için farklı bir tür seç mesela ona deri detaylı olsun
Çok klasikleşti herkeste var
ben ilk defa duydum
Ben de kız arkadaşıma dedim ama herkeste var güzel olmaz dedi
Altınını al bari kıl gibi zaten. 😑
çok mu basit duruyor
Hayır bence fikir çok hoş sevgilim olursa ilk hediyem bunun altını olur.
altını yoktu valla ama zaten bilmiyorum altın pek sevmiyorum
waww cok iyi
hic duymamistim bence cok guzel
İlginç ve güzel
bence güzel.
anlamsız.
Güzelmiş
Feminen kalıyor gibi