• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Sevgililer Günü

Sevgililer Günü'nde yalnız olmanın avantajları ve dezavantajları nelerdir?

Mad_Soldier
Mad_Soldier Takip Et
Guru Yaş: 42
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
77
Sevgililer Gününde yalnız olmanın avantajları ve dezavantajları nelerdir?

Sevgililer Gününde Yalnız Olmanın Avantajları ve Dezavantajları Nelerdir?


#KizlarSoruyor
#SevgililerGünü
#MadSoldier
Sevgililer Günü'nde yalnız olmanın avantajları ve dezavantajları nelerdir?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
14 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • _Boncuğum_
    _Boncuğum_ Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 32
    +1 yıl

    Bence çok abartılan bir gün sevgiliye ese nisanliya hergun değer veren verir bir gün ile verilecek değerden ne olacak o yüzden benim için sıradan bir gün sevgililer günü hergunumuz sevgililer günü olsa keşke

    8
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • scorpiongirl429
    scorpiongirl429 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 67%
    +1 yıl

    Bugüne kadar hiç sevgilimle 14 Şubat geçirmedim. :D Avantajları çok, kimseye hediye almak zorunda değilim, kalabalık kafelerde oturmak, tıkış tıkış sinemalarda film keyfini yaşamaya çalışmak zorunda değilim. O gün sevgililer günüymüş diye, saçıma ya da giyimime ekstra özen göstermek zorunda değilim. Kuaförde sıra beklemek ve normal ücretin biraz üstünde ücret ödemek hiç zorunda değilim. :D

    1
    0 Yorumla
  • Madambovvaryy
    Madambovvaryy Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 35
    +1 yıl

    Benim için özelliği yok avantaj dezavantaj kısmını düşünmedim pek, izinliyim gezicem tozucam nerdesin kimlesin diyenim olmayacak meselâ avantaj ise bu:)

    4
    5 Yorumla
    • Mad_Soldier
      Mad_Soldier
      +1 yıl

      Yalnız olunca insan kafasını dinliyor 😊

      Yorumla
    • Madambovvaryy
      Madambovvaryy
      +1 yıl

      Biraz yalnız biraz arkadaşlarımla olucam bakalım:))

      Yorumla
    • Mad_Soldier
      Mad_Soldier
      +1 yıl

      Sevgilimiz yoksa arkadaşımız da mı yok yani 🙄

      Yorumla
    • Madambovvaryy
      Madambovvaryy
      +1 yıl

      Sevgilisi olmayanlar olarak takilicaz biz:)

      Yorumla
    • Mad_Soldier
      Mad_Soldier
      +1 yıl

      En güzeli ohh mis 😊

      Yorumla
  • aligurgan
    aligurgan Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 25
    +1 yıl

    Paran cebinde kalacak ya da böyle günleri salaklık olarak görüyorsan sana kutlamıyoruz diye trip atacak biri olmayacak bence bu açıdan çok güzel ama insanların hayatlarına özenen bir yapın varsa kankanin sevgilisi ile eğlenmesine özenebilirsin 😅😅. O kadarda olur yav özenmeyi verin 😂😂😂

    2
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

71

Cevap

56

Cevap

  • biradetmehmet
    biradetmehmet Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 46
    +1 yıl

    Abi. yalniz kalan kızlar bana. hediye al diye arkadaşlarını rahat Siz etmesin lütfen :)))

    1
    1 Yorumla
    • Mad_Soldier
      Mad_Soldier
      +1 yıl

      He kızlar duydunuz değil mi zilin sesini 😂

      Yorumla
  • E-Y-Ş-A-N
    E-Y-Ş-A-N Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 34
    +1 yıl

    Dezavantajlarını sayarım ama avantajını pek göremedim 27 yıldır her sevgililer gününü yalnız geçirdiğim için😃

    2
    9 Yorumla
    • Mad_Soldier
      Mad_Soldier
      +1 yıl

      Bende hiç dezavantajını görmedim 37 yıldır hep yalnız geçiririm 😊

      Yorumla
    • E-Y-Ş-A-N
      E-Y-Ş-A-N
      +1 yıl

      Yalnız olmak yeterli bir sebep bence😊

      Yorumla
    • Mad_Soldier
      Mad_Soldier
      +1 yıl

      Yalnız olmak bir ayrıcalıktır herkesin harcı değildir sevgili edinmek çok zor birşey değil

      Yorumla
    • E-Y-Ş-A-N
      E-Y-Ş-A-N
      +1 yıl

      Bazen yaslanacak bir omuz arıyor insan

      Yorumla
    • Mad_Soldier
      Mad_Soldier
      +1 yıl

      Nasıl bir duygu olduğunu hiç bilemeyeceğim ben hep sırtımı duvara yasladım kendimle başbaşa kalmak başımı yaslayacağım bir omuzdan çok daha yeğdir

      Yorumla
    • E-Y-Ş-A-N
      E-Y-Ş-A-N
      +1 yıl

      Güven problemi yaşamıyoruz öyle en azından haklısın

      Yorumla
    • Mad_Soldier
      Mad_Soldier
      +1 yıl

      İşte mesele bu 😉
      Yalnız olmak kader değildir tercih meselesidir

      Yorumla
    • E-Y-Ş-A-N
      E-Y-Ş-A-N
      +1 yıl

      Evet ama doğru kişiyi bulursan tüm bu çelişkilerden kurtulabilir insan

      Yorumla
    • Mad_Soldier
      Mad_Soldier
      +1 yıl

      Bulan var mıymış 🙄

      Yorumla
  • _ΛqresiF_
    _ΛqresiF_ Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 34%
    +1 yıl

    Bizi boynuzlayacak, belkide boynuzlamış birine "aşkom sevgililer günün kutlu olsun" deyip bide üstüne hediye almıyoruz puhajdjfj

    12
    5 Yorumla
    • Afrakaramann
      Afrakaramann
      +1 yıl

      +1

      Yorumla
    • wheresmysangria
      wheresmysangria
      +1 yıl

      Klasik yalnız insan tesellisi 😄

      Yorumla
    • _ΛqresiF_
      _ΛqresiF_
      +1 yıl

      Teselli değil, istesem hemen yarın bulurum :d
      Sevgili bulmaktan kolay ne var? Önemli olan doğru kişiyi bulabilmek 😃

      Yorumla
    • wheresmysangria
      wheresmysangria
      +1 yıl

      Aynen öyle işte doğru kişiyi bulup uzun süreli ilişki yaşayamıyor herkes. 14 Şubat'ı da gelip geçici bir insanla değil de, hayatında kalıcı olacak insanla geçirmek bambaşka.

      Yorumla
    • bukrevhdm
      bukrevhdm
      +1 yıl

      Neeet.

      Yorumla
  • QueenFrigg
    QueenFrigg Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 56%
    +1 yıl

    bir şişe kırmzızı şarap ve meyve peynir tabağı eşliğinde star wars seyretmeyi düşünüyorum. bence bu büyük bir avantaj...

    5
    5 Yorumla
    • Mad_Soldier
      Mad_Soldier
      +1 yıl

      Kostüm almayı da unutma

      Yorumla
    • QueenFrigg
      QueenFrigg
      +1 yıl

      prenses leai di mi:)

      Yorumla
    • Mad_Soldier
      Mad_Soldier
      +1 yıl

      Hiç birini tanımıyorum kılıç kalkan kuşan işte 😂

      Yorumla
    • QueenFrigg
      QueenFrigg
      +1 yıl

      Tanımıyor musun? Büyük kayıp bence 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Mad_Soldier
      Mad_Soldier
      +1 yıl

      Hiç merakım olmadı o tarz filmlere :)

      Yorumla
  • saçmabirkişilik
    saçmabirkişilik Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 81%
    +1 yıl

    avantajlarını söyleyeyim: bütün bu kapitalizmin içinde görünmez olabilme ihtimali bile güzel. paylaşımlar paylaşımlar paylaşımlar. herkes sevgilisinin kendisine ne aldığını göstermek için yarışacak, bir ton filitre. bir sürü sevgi sözü (instagramda ne işi olduğunu hala çözemedik), piyasaya yaşama iki yüzlülüğünden kurtulmak, vs. Avantajları bunlar.

    1
    0 Yorumla
  • minikhırçınkedi
    minikhırçınkedi Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 40%
    +1 yıl

    Bu tarihi tamamen saçmalıktan ibaret buluyorum. O yüzden ne avantaj ne de dezavantaj sağlamıyor, kii Sevgilim olsa da kutlamazdım. Ben sevdiğim insana sevgimi göstermek için seçilmiş bir günü beklemem zaten.

    1
    1 Yorumla
    • Mad_Soldier
      Mad_Soldier
      +1 yıl

      Helal sana başgan

      Yorumla
  • IAmarPresterAen
    IAmarPresterAen Takip Et
    Mentor Yaş: 34 , eic 52%
    +1 yıl

    Avantaj olarak para cebinde kalir. Yalnız olan dostunla oturur FIFA oynarsın ya da kız kıza dedikodu yaparsın
    Dezavantaj olarak sıcak bir sevgi ve aşk noksanlığı yaşarsın

    2
    6 Yorumla
    • Mad_Soldier
      Mad_Soldier
      +1 yıl

      Hacı nerelerdesin sen yav

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Hocam ara verdim kendimle ilgileniyorum kişisel uçmağ🤣🤣🤣
      Sen nasılsın

      Yorumla
    • Mad_Soldier
      Mad_Soldier
      +1 yıl

      İyiyim bende şükür özlettin yav kendini 😊

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Evet hocam bende özledim sizleri. bazen daha aktif oluyorum sitede ama çok da değil 🙃

      Yorumla
    • Mad_Soldier
      Mad_Soldier
      +1 yıl

      Kaybolma sen bir yere sitenin en aktif adamı sensin 🤗

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      volkanik hareketler durdu hocam yine de sönmedik tabi her an her şey olabilir 🤣🤣🤣🤗🤗

      Yorumla
  • Baharinkokusu
    Baharinkokusu Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 55%
    +1 yıl

    Valla anacim ben yanlızım ama kafamda rahat şimdi iyiyim yani.

    3
    1 Yorumla
    • Mad_Soldier
      Mad_Soldier
      +1 yıl

      O rahatlık hiç birşeyde yok :D

      Yorumla
  • GuardiaN_Canakkale
    GuardiaN_Canakkale Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Sevgiliye hergün bayram 1 gün değil çünkü o narin kalbinin kapılarını sana açmış bu en güzel şey ve sevgilim yok olsada kutlamazdim zaten belki kızan olacak bana ama sevgilinizin sadece 1 günümü var ya diğer 364 gün nerede bana değer veren beni seven bir kalbe bunu yapamam söylerim sevgililer gününde hediye alma diye yani kısacası ben 1 gün için 364 günü hibe edemem saygılar

    1
    0 Yorumla
  • delininteki12
    delininteki12 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27
    +1 yıl

    Avantaj1 : hava soğuk dışarıya çıkmayacaksın bu güzel bir şey
    Dezavantaj: arkadaşlarım sevgilileriyle nasıl çılgınlar gibi eğlendiklerini anlatırken ben vaay beee diyeceğim anlatacak birşeyim olmayacak bu hüsran

    2
    2 Yorumla
    • Mad_Soldier
      Mad_Soldier
      +1 yıl

      Tek hüsranın bu olsun onlarda anlata dursunlar 😉

      Yorumla
    • delininteki12
      delininteki12
      +1 yıl

      İnşallaah

      Yorumla
  • superpsikolog
    superpsikolog Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 53%
    +1 yıl

    Birinci kademede günlere karşıyım.
    Sevgilini her gün sevebilmek avantajı.

    İstemeye istemeye bir furyaya katılıp kazık yemek ise dezevantajı 😂😂

    1
    3 Yorumla
    • Mad_Soldier
      Mad_Soldier
      +1 yıl

      Bize hergün sevgililer günü üstadım yapıştır gelsin 😁

      Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Seni seviyorum üstadım :)

      Yorumla
    • Mad_Soldier
      Mad_Soldier
      +1 yıl

      Teşekkürler azizim bende öyle 🤗

      Yorumla
  • _ViViR-
    _ViViR- Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 49%
    +1 yıl

    Hiç bir anlam ifade etmiyor..
    Dayatmalardan nefret ederim.
    O gün benim için gerilmeme neden olur..
    Alış/veriş.. = sevgiler günü..
    Başka bir mantığı yok bunun..

    1
    1 Yorumla
    • Mad_Soldier
      Mad_Soldier
      +1 yıl

      Zalım kapitalizm

      Yorumla
  • İcelimcicekolalim
    İcelimcicekolalim Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 32%
    +1 yıl

    Kutlamadigim ve sevmedigim icin oyle bir derdim yok insanlari birbirlerine hediye almak icin zorlayan zalim kapitalizmin diretmesi. avantajida yok dezavantajida👍😉

    1
    3 Yorumla
    • Mad_Soldier
      Mad_Soldier
      +1 yıl

      Allahına kurban 😊

      Yorumla
    • İcelimcicekolalim
      İcelimcicekolalim
      +1 yıl

      👍

      Yorumla
    • Mad_Soldier
      Mad_Soldier
      +1 yıl

      😉😉

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Avantajlar 1. Dışarıda sevgililer gününe özel süslenmiş zımbırtılara onca para dokmuyorsun evde yemeğini ucuza yiyorsun.2. Sevgilime o baktı bu baktı şu baktı derdi yok 3. "Aşkıma ne alsam acaba" derdi yok 4. Onu bunu beğenmezse diye fiyatı ateş pahası olan birseye onca para vermiyorsun paran cepte 5. Ne giysem ne yapsam diye dert edip yeni ıvır zıvır alma derdi yokDezavantajSevgililiye sevgililer gününe özenen insanlara göre yukarıda yazdıklarımın neredeyse hepsi dezavantaj

    2
    0 Yorumla
  • Sssonsuzzz
    Sssonsuzzz Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 33
    +1 yıl

    Ben bir avantajını göremedim... dezavantajlarını da saymak istemiyorum... 🙈😅

    2
    0 Yorumla
  • Hayat-Güneşi
    Hayat-Güneşi Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 44
    +1 yıl

    Hiç öyle bir düşüncem olmadı..
    Diğer günlerden bir farkı yok benim için

    1
    0 Yorumla
  • Baaax
    Baaax Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Sevgililer günü hediye değildir sevgililer günü sevdiği hatırlatıp her zaman yanında olacağını yanağına bir buse koyacağın gözlerinin içine bakıp elini tutup içinden geldiği gibi seni seviyorum demektir sevgiler gününün avantajı aşkını sevgini bağıra bağıra duyurmaktır. Dezavantajı yoktur.

    1
    0 Yorumla
  • kesşovu
    kesşovu Takip Et
    Yoda Yaş: 25
    +1 yıl

    Dezavantajı yoktur git bimden al çaklıtını cipsini kahveni ye iç yat

    4
    4 Yorumla
    • Mad_Soldier
      Mad_Soldier
      +1 yıl

      Ohh mis gibi :)

      Yorumla
    • MiyeserMârufoğlu
      MiyeserMârufoğlu
      +1 yıl

      Sevgililer gününde kendimi kutlayacağım dondurma alacağım cips alacağım çikilat alacağım film izlicem rejimden 1 gün uzaklaşacağım 😇

      Yorumla
    • Mad_Soldier
      Mad_Soldier
      +1 yıl

      @MiyeserMârufoğlu kendine en büyük iyiliği yaparsın 😊

      Yorumla
    • kesşovu
      kesşovu
      +1 yıl

      Yap ya valla sadece bir gün de olsa saplar günü olmalı yanı

      Yorumla
  • cCcengaver10
    cCcengaver10 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 57%
    +1 yıl

    yanlız olmanın hiçbir sakıncası yoktur çünkü insanın en büyük sevgilisi yine kendisidir :)

    1
    2 Yorumla
    • Mad_Soldier
      Mad_Soldier
      +1 yıl

      Aynaya karşısına geçip kendimize sarılsak sayılıyor mu 🤗 aşkım bitanem deyip birde öperim

      Yorumla
    • cCcengaver10
      cCcengaver10
      +1 yıl

      sayılır ama ileriye gitmeden o şekilde kalmak hususu ile :D

      Yorumla
  • UNNkNOWN35
    UNNkNOWN35 Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 74%
    +1 yıl

    Böyle günleri normalde de kutlamazdım , yine bir farkı yok benim için her durumda avantajlıyım😂

    1
    7 Yorumla
    • Mad_Soldier
      Mad_Soldier
      +1 yıl

      Bize hergün 14 Şubat 😂

      Yorumla
    • UNNkNOWN35
      UNNkNOWN35
      +1 yıl

      Orası öyle 😉 delşye her güm bayram der gibi oldu ama olsun😂

      Yorumla
    • Mad_Soldier
      Mad_Soldier
      +1 yıl

      Akıllı mıyız ki 😂

      Yorumla
    • UNNkNOWN35
      UNNkNOWN35
      +1 yıl

      Olduğumuzu kim söyledi 🤪

      Yorumla
    • Mad_Soldier
      Mad_Soldier
      +1 yıl

      Valla ben demedim 😂

      Yorumla
    • UNNkNOWN35
      UNNkNOWN35
      +1 yıl

      Bende demedim 😂🙏🏻

      Yorumla
    • Mad_Soldier
      Mad_Soldier
      +1 yıl

      Kim dedi ulan çıksın ortaya vallaha karışmayacam :D

      Yorumla
  • BuseDesuu
    BuseDesuu Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 38%
    +1 yıl

    sevgilim olmadığı için pek bilmiyorum diğer günlerden farkı ne ki :D

    1
    3 Yorumla
    • Mad_Soldier
      Mad_Soldier
      +1 yıl

      Piyasada etki tepki olayı var başka yok 🙄

      Yorumla
    • BuseDesuu
      BuseDesuu
      +1 yıl

      o zmn çokta mühim değil :D

      Yorumla
    • Mad_Soldier
      Mad_Soldier
      +1 yıl

      kesinlikle değil :)

      Yorumla
  • EemeraldD
    EemeraldD Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 29
    +1 yıl

    Avantajı yok eşim olsaydı kutlamasakda olur

    4
    1 Yorumla
    • Mad_Soldier
      Mad_Soldier
      +1 yıl

      Olur inşallah

      Yorumla
  • keremDNZ
    keremDNZ Takip Et
    Master Yaş: 47
    +1 yıl

    Benim icin siradan bir gün 14 şubati birileri istedi diye özel saymam

    1
    1 Yorumla
    • Mad_Soldier
      Mad_Soldier
      +1 yıl

      Olay budur reyiz

      Yorumla
  • LEYYA_GS
    LEYYA_GS Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 63%
    +1 yıl

    Yalnız olunca ne alsam diye düşünüp sıkıntıya girme olayı olmuyor ama elinde çiçekle ve hediye paketiyle gezenleri görünce de içine bir taş oturmuyor değil.

    2
    0 Yorumla
  • Always_Loyal
    Always_Loyal Takip Et
    Xper 7 Yaş: 42 , eic 51%
    +1 yıl

    En büyük avantajı kafa rahat hocam.😃Dezavantajı eğer arkadaş çevrende sevgilisi olan çoksa ve sen onları görüpte sevgilin yoksa ; adama çok pis koyar be hocam.😣

    1
    0 Yorumla
  • CharismaChoColate
    CharismaChoColate Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 43%
    +1 yıl

    Hacı sevgililer hününe yanlız girip kafa dağıtıcan ben 14 şubatta tüm sevgililerimden bilinçli ayrılırım hediye yemek vs derken baya bir masraf oluyor

    1
    0 Yorumla
  • Kakekiko
    Kakekiko Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Sevgililik ucu bucagı olmayan bir dipsiz kuyu adı konulmamış sonunun ne olacagi belli olmayan cikmaz sokak ya devam ya da tamam şahsi görüşüm artık yoruldum sevgilicilik oynamaktan direkt sevgililik naz cekmek trip yemek falan bana artık iskence gibi brni direkt 2 level üste tasiyacak biri lazim

    1
    0 Yorumla
  • ÇikolatalıSufleDani
    ÇikolatalıSufleDani Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    Avantajlar 1. Dışarıda sevgililer gününe özel süslenmiş zımbırtılara onca para dokmuyorsun evde yemeğini ucuza yiyorsun.2. Sevgilime o baktı bu baktı şu baktı derdi yok 3. "Aşkıma ne alsam acaba" derdi yok 4. Onu bunu beğenmezse diye fiyatı ateş pahası olan birseye onca para vermiyorsun paran cepte 5. Ne giysem ne yapsam diye dert edip yeni ıvır zıvır alma derdi yok6. Bütün vicikliklardan uzaksın DezavantajSevgililer gününe özenen insanlara göre yukarı yazdıklarımın neredeyse hepsi dezavantaj

    1
    0 Yorumla
  • gizemlendiniz_07
    gizemlendiniz_07 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Dezavantajı-Sevgililer gününü sevişerek geciremiyoruz avantajı yok sanırım 😂

    1
    1 Yorumla
    • Mad_Soldier
      Mad_Soldier
      +1 yıl

      Tek eksiğimiz sevişmekti 😂

      Yorumla
  • Turâr
    Turâr Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 41%
    +1 yıl

    Ben mantık adamıyım en büyük avantajı para konusu dezavantajları yok bence yanlız olmaktan hoşlanıyorum zaten yalnız biriyimdir sıkıntı değil benim için.

    1
    0 Yorumla
  • IyimserGüzel
    IyimserGüzel Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24
    +1 yıl

    Avantajı karışanın söylenenin olmaması Dezavantajı ise başkalarının sevgilisi var benim neden yok gibi soruların üzmesi , başkalarını sevgilileriyle görünce onları kıskanmak

    1
    0 Yorumla
  • Yamuşşşş10
    Yamuşşşş10 Takip Et
    Master Yaş: 25
    +1 yıl

    Benm için ekstra bişeyi yok ama ekonomi için baya avantajları var

    1
    1 Yorumla
    • Mad_Soldier
      Mad_Soldier
      +1 yıl

      Zaten bütün dertleri de o 😊

      Yorumla
  • Archin
    Archin Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 44%
    +1 yıl

    Böyle bir günü kutlamak içimden geldiğinden değil de, sırf o seviyor diye kutlardım hep. Ne bir avantaj kaldı, ne dezavantaj.

    1
    0 Yorumla
  • jellybeann
    jellybeann Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 58%
    +1 yıl

    Avantajı, o günü normal bir gün olarak geçirmek. Hiç "ay sevgililer günü geliyo ya napsam" demedim 😂

    1
    0 Yorumla
  • Küçüksırlar2498
    Küçüksırlar2498 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 57%
    +1 yıl

    Kapitalist sistemin bir oyunu olduğunu düşündüğüm İçin benim nezdimde bir anlam ifade etmiyor. Dolayısıyla böyle bir ayrım yapamam.

    1
    0 Yorumla
  • Krmn29
    Krmn29 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 59%
    +1 yıl

    Sevgisizliğin avantajı mı olur? Tabi insan cimriyse yok hediyeden yırttık yok bilmem ne diye rahat edebilir.
    Yalnızlığın avantajı olmaz...

    1
    0 Yorumla
  • Sugibiyimmm
    Sugibiyimmm Takip Et
    Xper 7 Yaş: 107 , eic 69%
    +1 yıl

    Hiç bir avantajı neredeyse yok.
    Bütün avantaj diye sayılan şeyler, fakir tesellisi misalinden öteye gitmiyor
    #Tabisi

    1
    0 Yorumla
  • Bal_Porsuğu_
    Bal_Porsuğu_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Avantajı hediye derdim yok, dezavantajı hediye alan kimsem yok

    1
    16 Yorumla
    • Mad_Soldier
      Mad_Soldier
      +1 yıl

      Bütün derdin hediye olsun :)

      Yorumla
    • Bal_Porsuğu_
      Bal_Porsuğu_
      +1 yıl

      Tek derdim oo , yenge uyuyor mu 🙃

      Yorumla
    • Mad_Soldier
      Mad_Soldier
      +1 yıl

      Yok uyanık :)
      biz kutlamadığımız için sorun yok :D

      Yorumla
    • Bal_Porsuğu_
      Bal_Porsuğu_
      +1 yıl

      Bnde sevmem o isleri hic kutlamadım zaten sevgilim var iken bir kere denk geldi bana sevgililer günü aslinda 2 ama 1 tanesinde ayni sehirdeydik hic umurumuzda olmadi 🤣

      Yorumla
    • Mad_Soldier
      Mad_Soldier
      +1 yıl

      Bize hergün sevgililer günü olduğunu için o güne özel birşeyimiz yok :)

      Yorumla
    • Bal_Porsuğu_
      Bal_Porsuğu_
      +1 yıl

      Aman Yarabbim yaaa 😍😍😍 daim olsun yengecigime selamlar lutfen darisi basima🤗

      Yorumla
    • Mad_Soldier
      Mad_Soldier
      +1 yıl

      Evlilikte mutlu olmak zor değildir 😊 her iki tarafında tek derdi mutlu etmek olursa iki tarafta her günü aşkla yaşar. Bunu eski hesabımda bencemde yazmıştım.

      Yorumla
    • Bal_Porsuğu_
      Bal_Porsuğu_
      +1 yıl

      Çok şanslısınız bence birbirinize denk düşmüşsünüz bu cok kolay bir şey degil aslında

      Yorumla
    • Mad_Soldier
      Mad_Soldier
      +1 yıl

      Denk düşmek değil aslında. Her kadının içinde bir çocuk vardır. O küçük çocuğu mutlu etmesini bilen erkek olursa kadın zaten erkeğini mutlu etmek için ömrünü harcar tabiri caizse saçını süpürge eder. Olay erkekte bitiyor.

      Yorumla
    • Bal_Porsuğu_
      Bal_Porsuğu_
      +1 yıl

      Cocuk var mi?

      Yorumla
    • Bal_Porsuğu_
      Bal_Porsuğu_
      +1 yıl

      Neslin tükenmesin üre bence çoğal sen 😅

      Yorumla
    • Mad_Soldier
      Mad_Soldier
      +1 yıl

      Bir kızım var 4 yaşında iki çocuk yolda inşallah 😊

      Yorumla
    • Bal_Porsuğu_
      Bal_Porsuğu_
      +1 yıl

      Cok sevindim Allah ailecek nice mutlu yıllar nasip etsin sizlere ☺🤗

      Yorumla
    • Mad_Soldier
      Mad_Soldier
      +1 yıl

      Amin sana da en acilinden nasip etsin :)

      Yorumla
    • Bal_Porsuğu_
      Bal_Porsuğu_
      +1 yıl

      Ay amin 😍

      Yorumla
    • Mad_Soldier
      Mad_Soldier
      +1 yıl

      Amin amin 😊

      Yorumla
  • sıradanbiregeli
    sıradanbiregeli Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 78%
    +1 yıl

    Avantajlar: paran sana kalıyor
    Dejavantajlar: ekstradan para gelmiyor...

    1
    0 Yorumla
  • kannattsiz
    kannattsiz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 51%
    +1 yıl

    Avantajı bekarlık sultanlıktır ama dezavantajı sultanlıktan sıkılmaktır 😂😂😂 sapız sap

    1
    0 Yorumla
  • mervems91
    mervems91 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 68%
    +1 yıl

    Bir artısını veya eksisini görmedim evlenirsem eşimle yaşamak istediğim bir gün açıkçası.

    1
    0 Yorumla
  • selamseydi3
    selamseydi3 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 31%
    +1 yıl

    Para harcamamak avantaj olarak dezavantaj ile herkesin kutlaması

    1
    0 Yorumla
  • yusufcan0900
    yusufcan0900 Takip Et
    Bilge Yaş: 34
    +1 yıl

    Yalnız olmak yanlış kalpte olmaktan ıyıdır bro..
    Hak etmedıkce hiç bir kalpte olmayı tercıh etmem zaten.. Boyle iyi. Riyakar yalancı kalplerden uzagım en azından.

    1
    0 Yorumla
  • isimiçirkin1i
    isimiçirkin1i Takip Et
    Xper 4 Yaş: 42
    +1 yıl

    Benim için avantaji her sene yanliz girdim ve nasil süpriz yapilir ne yapilir bir fikrim yok bu yüzden şanslıyım. Dezavantaji iste mutlu mutlu storyler görüp üzülmek:((

    1
    0 Yorumla
  • hakuna
    hakuna Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    Avantajı:paran cebinde kalır
    Dezavantajı:keşke param gitseydi de yalnız kalmasaydım dersin

    1
    0 Yorumla
  • Alaca_
    Alaca_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Çok anlamsız bir gün benim için.. Bu güne kadar o günü sevgilim olsa da, olmasa da kutlamadım.

    1
    0 Yorumla
  • cerennnnylmz
    cerennnnylmz Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    14 Şubat benim için çok anlamsız insanın sevdiği varsa hergun benim onla mutluluk günümdur zaten

    1
    0 Yorumla
  • Ezgikarayek
    Ezgikarayek Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    Sonu evlilik değilse yalnız kalmak çok daha iyi diğer türlü vakit kaybı

    1
    1 Yorumla
    • Ezgikarayek
      Ezgikarayek
      +1 yıl

      @tteharrew değişir kişiden kişi ye göre değişir çok iyi anlaşıyor isem olumsuz bir şey olmaz bilemiyorum

      Yorumla
  • AyYlakk
    AyYlakk Takip Et
    Guru Yaş: 28
    +1 yıl

    Herkes aldığı hediyeyi duruma atıyor üzülüyorum atmayin lenn

    1
    0 Yorumla
  • azzra97
    azzra97 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28
    +1 yıl

    eninde sonunda ayrilicaklar bos hatiralari kalacak zaten

    1
    0 Yorumla
  • Sugardaddyninkızı
    Sugardaddyninkızı Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    Avantaj: kimseye hediye almıyoruz.
    Dezavantaj: Kimse bize hediye almıyor.

    1
    0 Yorumla
  • nextlevel
    nextlevel Takip Et
    Master Yaş: 41
    +1 yıl

    Maddi açıdan bende fark yok , gider kendime hediye alırım yine harcarım :D

    2
    0 Yorumla
  • tiqen
    tiqen Takip Et
    Yoda Yaş: 27
    +1 yıl

    Avantaji paran cebinde kaliyor drzavantaji yalnizsin ☹

    1
    0 Yorumla
  • Bikiz1092
    Bikiz1092 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Avantajı cebinden para çıkmıyor mecburen bir beklentiye girmiyorsun.
    Dezavantajları ise yalnızlığın yuzune vuruşu

    1
    0 Yorumla
  • anonimserseri
    anonimserseri Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Sevgililer gununden nefret ediyorum. Keşke boyle bir gün olmasa... Çok fazla abartıyorlar bu günü...

    1
    0 Yorumla
  • SonOfTürk
    SonOfTürk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Valla evde pijamalarımı giyip rahat rahat takılcam 😌 hayatıma aldığım kappeleri sevindirecek değilim o gün

    1
    0 Yorumla
  • TheXays
    TheXays Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28
    +1 yıl

    bir avantaji olduğunu sanmıyorum normal bir gün gibi geciyor dezavantajı yalnız olduğunu bir kere daha hissediyorsun

    1
    0 Yorumla
  • _Erinsyler_
    _Erinsyler_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    hiçbir avantajı yok kimse boş yapmasın yok hediye almıcam yok masraf etmicem falan filan kanayan bir yaradır bu saplarda 🤣 🤣

    1
    0 Yorumla
  • Şeftaliturşusu
    Şeftaliturşusu Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 32
    +1 yıl

    Bir anlamı yok benim için

    1
    0 Yorumla
  • Highline
    Highline Takip Et
    Master Yaş: 43
    +1 yıl

    Avantajı belkide mutlu bir gece
    dezavantajı kesinlikle elizabeth

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (67)
Devamını Gör(112)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Sevgililer Günü > Sorular > Sevgililer Günü'nde yalnız olmanın avantajları ve dezavantajları nelerdir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sevgililer gününü tek başına geçirmek kötü mü? 5 cevap verildi
Yalnız olmanın avantajları ne? 177 cevap verildi
Yalnız olmanın avantajları nedir? 27 cevap verildi
Yalnız olmanın avantajları nedir? 24 cevap verildi
Yalnız olmanın dezavantajları nelerdir? 68 cevap verildi
Yalnız olmanın faydaları neler? 31 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nohut dürüm sever misiniz?
  • Sevgilin için dinini değiştirir misin?
  • İlişkilerde hangisi daha çekici, ne istediğini bilen kadın mı yoksa beklemeyi bilen kadın mı?
  • Renklerle aranız nasıl?
  • Nefret bir renk olsaydı hangi renk olurdu?
  • En son ne zaman birine gerçekten bir şeyler hissettin?
  • Hangi konu seni asla üzemez?
  • Bir kadının vücudu gerçekten bu kadar kusursuz olabilir mi?
  • Sizin de arkadaşlarınız böyle gereksiz dertleri var mı?
  • Adını kalbine yaz beni unutma demek istediğiniz birisi var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨