
Sevgililer Gününde Yalnız Olmanın Avantajları ve Dezavantajları Nelerdir?
#KizlarSoruyor
#SevgililerGünü
#MadSoldier

Bence çok abartılan bir gün sevgiliye ese nisanliya hergun değer veren verir bir gün ile verilecek değerden ne olacak o yüzden benim için sıradan bir gün sevgililer günü hergunumuz sevgililer günü olsa keşke
Bugüne kadar hiç sevgilimle 14 Şubat geçirmedim. :D Avantajları çok, kimseye hediye almak zorunda değilim, kalabalık kafelerde oturmak, tıkış tıkış sinemalarda film keyfini yaşamaya çalışmak zorunda değilim. O gün sevgililer günüymüş diye, saçıma ya da giyimime ekstra özen göstermek zorunda değilim. Kuaförde sıra beklemek ve normal ücretin biraz üstünde ücret ödemek hiç zorunda değilim. :D
Benim için özelliği yok avantaj dezavantaj kısmını düşünmedim pek, izinliyim gezicem tozucam nerdesin kimlesin diyenim olmayacak meselâ avantaj ise bu:)
Yalnız olunca insan kafasını dinliyor 😊
Biraz yalnız biraz arkadaşlarımla olucam bakalım:))
Sevgilimiz yoksa arkadaşımız da mı yok yani 🙄
Sevgilisi olmayanlar olarak takilicaz biz:)
En güzeli ohh mis 😊
Paran cebinde kalacak ya da böyle günleri salaklık olarak görüyorsan sana kutlamıyoruz diye trip atacak biri olmayacak bence bu açıdan çok güzel ama insanların hayatlarına özenen bir yapın varsa kankanin sevgilisi ile eğlenmesine özenebilirsin 😅😅. O kadarda olur yav özenmeyi verin 😂😂😂
Cevap
56Cevap
Abi. yalniz kalan kızlar bana. hediye al diye arkadaşlarını rahat Siz etmesin lütfen :)))
He kızlar duydunuz değil mi zilin sesini 😂
Dezavantajlarını sayarım ama avantajını pek göremedim 27 yıldır her sevgililer gününü yalnız geçirdiğim için😃
Bende hiç dezavantajını görmedim 37 yıldır hep yalnız geçiririm 😊
Yalnız olmak bir ayrıcalıktır herkesin harcı değildir sevgili edinmek çok zor birşey değil
Nasıl bir duygu olduğunu hiç bilemeyeceğim ben hep sırtımı duvara yasladım kendimle başbaşa kalmak başımı yaslayacağım bir omuzdan çok daha yeğdir
İşte mesele bu 😉
Yalnız olmak kader değildir tercih meselesidir
Bulan var mıymış 🙄
Bizi boynuzlayacak, belkide boynuzlamış birine "aşkom sevgililer günün kutlu olsun" deyip bide üstüne hediye almıyoruz puhajdjfj
+1
Klasik yalnız insan tesellisi 😄
Aynen öyle işte doğru kişiyi bulup uzun süreli ilişki yaşayamıyor herkes. 14 Şubat'ı da gelip geçici bir insanla değil de, hayatında kalıcı olacak insanla geçirmek bambaşka.
bir şişe kırmzızı şarap ve meyve peynir tabağı eşliğinde star wars seyretmeyi düşünüyorum. bence bu büyük bir avantaj...
Kostüm almayı da unutma
prenses leai di mi:)
Hiç birini tanımıyorum kılıç kalkan kuşan işte 😂
Tanımıyor musun? Büyük kayıp bence 🤣🤣🤣
Hiç merakım olmadı o tarz filmlere :)
avantajlarını söyleyeyim: bütün bu kapitalizmin içinde görünmez olabilme ihtimali bile güzel. paylaşımlar paylaşımlar paylaşımlar. herkes sevgilisinin kendisine ne aldığını göstermek için yarışacak, bir ton filitre. bir sürü sevgi sözü (instagramda ne işi olduğunu hala çözemedik), piyasaya yaşama iki yüzlülüğünden kurtulmak, vs. Avantajları bunlar.
Bu tarihi tamamen saçmalıktan ibaret buluyorum. O yüzden ne avantaj ne de dezavantaj sağlamıyor, kii Sevgilim olsa da kutlamazdım. Ben sevdiğim insana sevgimi göstermek için seçilmiş bir günü beklemem zaten.
Helal sana başgan
Avantaj olarak para cebinde kalir. Yalnız olan dostunla oturur FIFA oynarsın ya da kız kıza dedikodu yaparsın
Dezavantaj olarak sıcak bir sevgi ve aşk noksanlığı yaşarsın
Hacı nerelerdesin sen yav
Hocam ara verdim kendimle ilgileniyorum kişisel uçmağ🤣🤣🤣
Sen nasılsın
İyiyim bende şükür özlettin yav kendini 😊
Evet hocam bende özledim sizleri. bazen daha aktif oluyorum sitede ama çok da değil 🙃
Kaybolma sen bir yere sitenin en aktif adamı sensin 🤗
volkanik hareketler durdu hocam yine de sönmedik tabi her an her şey olabilir 🤣🤣🤣🤗🤗
Valla anacim ben yanlızım ama kafamda rahat şimdi iyiyim yani.
O rahatlık hiç birşeyde yok :D
Sevgiliye hergün bayram 1 gün değil çünkü o narin kalbinin kapılarını sana açmış bu en güzel şey ve sevgilim yok olsada kutlamazdim zaten belki kızan olacak bana ama sevgilinizin sadece 1 günümü var ya diğer 364 gün nerede bana değer veren beni seven bir kalbe bunu yapamam söylerim sevgililer gününde hediye alma diye yani kısacası ben 1 gün için 364 günü hibe edemem saygılar
Avantaj1 : hava soğuk dışarıya çıkmayacaksın bu güzel bir şey
Dezavantaj: arkadaşlarım sevgilileriyle nasıl çılgınlar gibi eğlendiklerini anlatırken ben vaay beee diyeceğim anlatacak birşeyim olmayacak bu hüsran
Tek hüsranın bu olsun onlarda anlata dursunlar 😉
İnşallaah
Birinci kademede günlere karşıyım.
Sevgilini her gün sevebilmek avantajı.
İstemeye istemeye bir furyaya katılıp kazık yemek ise dezevantajı 😂😂
Bize hergün sevgililer günü üstadım yapıştır gelsin 😁
Seni seviyorum üstadım :)
Teşekkürler azizim bende öyle 🤗
Hiç bir anlam ifade etmiyor..
Dayatmalardan nefret ederim.
O gün benim için gerilmeme neden olur..
Alış/veriş.. = sevgiler günü..
Başka bir mantığı yok bunun..
Zalım kapitalizm
Kutlamadigim ve sevmedigim icin oyle bir derdim yok insanlari birbirlerine hediye almak icin zorlayan zalim kapitalizmin diretmesi. avantajida yok dezavantajida👍😉
Allahına kurban 😊
👍
😉😉
Avantajlar 1. Dışarıda sevgililer gününe özel süslenmiş zımbırtılara onca para dokmuyorsun evde yemeğini ucuza yiyorsun.2. Sevgilime o baktı bu baktı şu baktı derdi yok 3. "Aşkıma ne alsam acaba" derdi yok 4. Onu bunu beğenmezse diye fiyatı ateş pahası olan birseye onca para vermiyorsun paran cepte 5. Ne giysem ne yapsam diye dert edip yeni ıvır zıvır alma derdi yokDezavantajSevgililiye sevgililer gününe özenen insanlara göre yukarıda yazdıklarımın neredeyse hepsi dezavantaj
Ben bir avantajını göremedim... dezavantajlarını da saymak istemiyorum... 🙈😅
Hiç öyle bir düşüncem olmadı..
Diğer günlerden bir farkı yok benim için
Sevgililer günü hediye değildir sevgililer günü sevdiği hatırlatıp her zaman yanında olacağını yanağına bir buse koyacağın gözlerinin içine bakıp elini tutup içinden geldiği gibi seni seviyorum demektir sevgiler gününün avantajı aşkını sevgini bağıra bağıra duyurmaktır. Dezavantajı yoktur.
Dezavantajı yoktur git bimden al çaklıtını cipsini kahveni ye iç yat
Ohh mis gibi :)
Sevgililer gününde kendimi kutlayacağım dondurma alacağım cips alacağım çikilat alacağım film izlicem rejimden 1 gün uzaklaşacağım 😇
@MiyeserMârufoğlu kendine en büyük iyiliği yaparsın 😊
yanlız olmanın hiçbir sakıncası yoktur çünkü insanın en büyük sevgilisi yine kendisidir :)
Aynaya karşısına geçip kendimize sarılsak sayılıyor mu 🤗 aşkım bitanem deyip birde öperim
sayılır ama ileriye gitmeden o şekilde kalmak hususu ile :D
Böyle günleri normalde de kutlamazdım , yine bir farkı yok benim için her durumda avantajlıyım😂
Bize hergün 14 Şubat 😂
Orası öyle 😉 delşye her güm bayram der gibi oldu ama olsun😂
Akıllı mıyız ki 😂
Olduğumuzu kim söyledi 🤪
Valla ben demedim 😂
Bende demedim 😂🙏🏻
Kim dedi ulan çıksın ortaya vallaha karışmayacam :D
sevgilim olmadığı için pek bilmiyorum diğer günlerden farkı ne ki :D
Piyasada etki tepki olayı var başka yok 🙄
kesinlikle değil :)
Avantajı yok eşim olsaydı kutlamasakda olur
Olur inşallah
Benim icin siradan bir gün 14 şubati birileri istedi diye özel saymam
Olay budur reyiz
Yalnız olunca ne alsam diye düşünüp sıkıntıya girme olayı olmuyor ama elinde çiçekle ve hediye paketiyle gezenleri görünce de içine bir taş oturmuyor değil.
En büyük avantajı kafa rahat hocam.😃Dezavantajı eğer arkadaş çevrende sevgilisi olan çoksa ve sen onları görüpte sevgilin yoksa ; adama çok pis koyar be hocam.😣
Hacı sevgililer hününe yanlız girip kafa dağıtıcan ben 14 şubatta tüm sevgililerimden bilinçli ayrılırım hediye yemek vs derken baya bir masraf oluyor
Sevgililik ucu bucagı olmayan bir dipsiz kuyu adı konulmamış sonunun ne olacagi belli olmayan cikmaz sokak ya devam ya da tamam şahsi görüşüm artık yoruldum sevgilicilik oynamaktan direkt sevgililik naz cekmek trip yemek falan bana artık iskence gibi brni direkt 2 level üste tasiyacak biri lazim
Avantajlar 1. Dışarıda sevgililer gününe özel süslenmiş zımbırtılara onca para dokmuyorsun evde yemeğini ucuza yiyorsun.2. Sevgilime o baktı bu baktı şu baktı derdi yok 3. "Aşkıma ne alsam acaba" derdi yok 4. Onu bunu beğenmezse diye fiyatı ateş pahası olan birseye onca para vermiyorsun paran cepte 5. Ne giysem ne yapsam diye dert edip yeni ıvır zıvır alma derdi yok6. Bütün vicikliklardan uzaksın DezavantajSevgililer gününe özenen insanlara göre yukarı yazdıklarımın neredeyse hepsi dezavantaj
Dezavantajı-Sevgililer gününü sevişerek geciremiyoruz avantajı yok sanırım 😂
Tek eksiğimiz sevişmekti 😂
Ben mantık adamıyım en büyük avantajı para konusu dezavantajları yok bence yanlız olmaktan hoşlanıyorum zaten yalnız biriyimdir sıkıntı değil benim için.
Avantajı karışanın söylenenin olmaması Dezavantajı ise başkalarının sevgilisi var benim neden yok gibi soruların üzmesi , başkalarını sevgilileriyle görünce onları kıskanmak
Benm için ekstra bişeyi yok ama ekonomi için baya avantajları var
Zaten bütün dertleri de o 😊
Böyle bir günü kutlamak içimden geldiğinden değil de, sırf o seviyor diye kutlardım hep. Ne bir avantaj kaldı, ne dezavantaj.
Avantajı, o günü normal bir gün olarak geçirmek. Hiç "ay sevgililer günü geliyo ya napsam" demedim 😂
Kapitalist sistemin bir oyunu olduğunu düşündüğüm İçin benim nezdimde bir anlam ifade etmiyor. Dolayısıyla böyle bir ayrım yapamam.
Sevgisizliğin avantajı mı olur? Tabi insan cimriyse yok hediyeden yırttık yok bilmem ne diye rahat edebilir.
Yalnızlığın avantajı olmaz...
Hiç bir avantajı neredeyse yok.
Bütün avantaj diye sayılan şeyler, fakir tesellisi misalinden öteye gitmiyor
#Tabisi
Avantajı hediye derdim yok, dezavantajı hediye alan kimsem yok
Bütün derdin hediye olsun :)
Tek derdim oo , yenge uyuyor mu 🙃
Yok uyanık :)
biz kutlamadığımız için sorun yok :D
Bnde sevmem o isleri hic kutlamadım zaten sevgilim var iken bir kere denk geldi bana sevgililer günü aslinda 2 ama 1 tanesinde ayni sehirdeydik hic umurumuzda olmadi 🤣
Bize hergün sevgililer günü olduğunu için o güne özel birşeyimiz yok :)
Aman Yarabbim yaaa 😍😍😍 daim olsun yengecigime selamlar lutfen darisi basima🤗
Evlilikte mutlu olmak zor değildir 😊 her iki tarafında tek derdi mutlu etmek olursa iki tarafta her günü aşkla yaşar. Bunu eski hesabımda bencemde yazmıştım.
Çok şanslısınız bence birbirinize denk düşmüşsünüz bu cok kolay bir şey degil aslında
Denk düşmek değil aslında. Her kadının içinde bir çocuk vardır. O küçük çocuğu mutlu etmesini bilen erkek olursa kadın zaten erkeğini mutlu etmek için ömrünü harcar tabiri caizse saçını süpürge eder. Olay erkekte bitiyor.
Cocuk var mi?
Neslin tükenmesin üre bence çoğal sen 😅
Bir kızım var 4 yaşında iki çocuk yolda inşallah 😊
Cok sevindim Allah ailecek nice mutlu yıllar nasip etsin sizlere ☺🤗
Amin sana da en acilinden nasip etsin :)
Ay amin 😍
Amin amin 😊
Avantajlar: paran sana kalıyor
Dejavantajlar: ekstradan para gelmiyor...
Avantajı bekarlık sultanlıktır ama dezavantajı sultanlıktan sıkılmaktır 😂😂😂 sapız sap
Bir artısını veya eksisini görmedim evlenirsem eşimle yaşamak istediğim bir gün açıkçası.
Para harcamamak avantaj olarak dezavantaj ile herkesin kutlaması
Yalnız olmak yanlış kalpte olmaktan ıyıdır bro..
Hak etmedıkce hiç bir kalpte olmayı tercıh etmem zaten.. Boyle iyi. Riyakar yalancı kalplerden uzagım en azından.
Benim için avantaji her sene yanliz girdim ve nasil süpriz yapilir ne yapilir bir fikrim yok bu yüzden şanslıyım. Dezavantaji iste mutlu mutlu storyler görüp üzülmek:((
Avantajı:paran cebinde kalır
Dezavantajı:keşke param gitseydi de yalnız kalmasaydım dersin
Çok anlamsız bir gün benim için.. Bu güne kadar o günü sevgilim olsa da, olmasa da kutlamadım.
14 Şubat benim için çok anlamsız insanın sevdiği varsa hergun benim onla mutluluk günümdur zaten
Sonu evlilik değilse yalnız kalmak çok daha iyi diğer türlü vakit kaybı
@tteharrew değişir kişiden kişi ye göre değişir çok iyi anlaşıyor isem olumsuz bir şey olmaz bilemiyorum
Herkes aldığı hediyeyi duruma atıyor üzülüyorum atmayin lenn
eninde sonunda ayrilicaklar bos hatiralari kalacak zaten
Avantaj: kimseye hediye almıyoruz.
Dezavantaj: Kimse bize hediye almıyor.
Maddi açıdan bende fark yok , gider kendime hediye alırım yine harcarım :D
Avantaji paran cebinde kaliyor drzavantaji yalnizsin ☹
Avantajı cebinden para çıkmıyor mecburen bir beklentiye girmiyorsun.
Dezavantajları ise yalnızlığın yuzune vuruşu
Sevgililer gununden nefret ediyorum. Keşke boyle bir gün olmasa... Çok fazla abartıyorlar bu günü...
Valla evde pijamalarımı giyip rahat rahat takılcam 😌 hayatıma aldığım kappeleri sevindirecek değilim o gün
bir avantaji olduğunu sanmıyorum normal bir gün gibi geciyor dezavantajı yalnız olduğunu bir kere daha hissediyorsun
hiçbir avantajı yok kimse boş yapmasın yok hediye almıcam yok masraf etmicem falan filan kanayan bir yaradır bu saplarda 🤣 🤣
Bir anlamı yok benim için
Avantajı belkide mutlu bir gece
dezavantajı kesinlikle elizabeth
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?