Sevgililer gününde alt katta oturan dul kadın komşuma, üst katta oturan evli adamı ayarlasam bu hediyeyi beğenir mi?

Sevgililer gününde alt katta oturan dul kadın komşuma, üst katta oturan evli adamı ayarlasam bu hediyeyi beğenir mi?

Yani çok üzülüyorum haline, kadın yıllardır dul. Sevgililer günün de bir şeyler yaşasa, mutlu olsa onun da hakkı değil mi. Dul kadınlar ölsün mü yani?
Sevgililer gününde alt katta oturan dul kadın komşuma, üst katta oturan evli adamı ayarlasam bu hediyeyi beğenir mi?
Sevgililer gününde alt katta oturan dul kadın komşuma, üst katta oturan evli adamı ayarlasam bu hediyeyi beğenir mi?
Cevapla