Yahu kalan günlerde bir şekilde flört edip, sevgili olanlar, nedense sevgililer gününde hep sap kalıyor :)
Aha bir sap daha :)) Peki siz sevgililer gününde genel olarak sap mısınız?
#Ankaralı
#Sevgililergünü

#Ankaralı
#Sevgililergünü

Daha 10 gün var bacanak üzülmeye gerek yok :)
Farketmiyor bacanak ya :))
Tesekkurler bacanak ❤❤
🤝🖒
Sap değilim fakat kendi isteğimle yalnızım!
Ya şimdi sap demeyelim ayıp oluyor bak. 😂😂
Hiç işte salçalık domates.
😂😂😂
:))
Bana bişi olmuyor karıştırmışım yanlış yere yazdım kusura bakma. @ProofStriker06 Evlat hadi yol al adabınla 🤙🏻
Kokune kadar sap😬
Ahaha :))
Cevap
22Cevap
21 yildir sap geçiriyorum geleneksellesti artık benim için. Bı sevgilim olsa sırf o ritüeli yaşamak için aydilirmisim gibi geliyor o derece alıştım
Sevgilim olsa da kutlamadım şimdiye kadar. Ne hediye aldım ne de verdim. Normal bir gün kıvamında geçti
Aynen. Çünkü 1 hafta en uzun süre kızlar için değiştirmeden olmuyo sevgili. 10 subat civarı sevgili bulabilirsek belki beraber girme şansı var çok hizlilar
Sevgili demek ille karşı cins demek değildir. Rahat olun.
14 şubatlarda hiç sevgilim olmadı desem (bu senede tabi)
No boyfriend no problem
benim için sevgilim olsa bir anormallik vardır bu işte diye bir noktaya geldiğimden nefret eder oldum şu Şubat'tan
İşte bu sene sonunda kafam rahat bir şekilde giricem o güne sonunda Tanrım teşekkürler..
Gunluk kiralik daire gibi gunluk sevgili ilani verecem
Ben hep yapayalnızım değişen bir şey olmuyor her yıl aynı 😢
Yanlız olmayacağım ama uzaktayız sadece.
Kendimiz sayılmıyor mu
Ben ben ben
Umrumda değil..
Boş ve saçma bir gün.. :)
Artıp sap geçircem.. ya da artık sap geçircem.
bende bende 🥶🤷🏻♂️
Sap olmak güzel 😉 Rahatım...
Ben.
bir değişiklik olmadı 😂
Tam benlik bu durum 😁
Geleneksel olarak ben normalde sevgilim var 👅
Uzaktayız, sap olmadan sap gibi geçiriyoruz skxjc
Çok şükür ben değilim
geleneksel değil ama bu sene öyle geçecek gibi..
2 yıldır yanlız geçiriyorum
Ben yatakta geçiriyorum
Benn
Ben kdjslşama
Affetmem 14 Şubat ...
Ben.
BU yıl değil :-)
Ben 😊👌
Tabiki beeeeen
Herzaman aynı
boş işler
Benn 😃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar