Aşkı anlatmanın en kestirme yolu büyüleyici bir koku kullanmaktan geçer. Bu 14 Şubat’ta aşkını sözcü
Sevgililer Günü Sevgililer Günü’nde Aşkın Büyüsünü Teninde Hissettirecek 7 Koku (Sayfa 7) PRIVACY Takip Et Sponsorlu Güzellik Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2420 Sevgililer Günü’nde Aşkın Büyüsünü Teninde Hissettirecek 7 Koku Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 44 kişi beğendi
ecegedik34 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl hepside belirsiz artık şu pc den koku alma özelliği eklensin 0 0 Yorumla
notorioustw Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Yine bir sevgililer günü yine sapım şu parfümlerden bitane alıyım da evde kendi başıma güzel kokayım bari 0 0 Yorumla
halilim123 Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Ben bir kere set halinde almistimHafif kokulari tercih ediyorum.Gordugum kadariyla hala fiyatlari da makul duzeyde. 0 0 Yorumla
RuuDy_RuuD Takip Et Master Yaş: 44 +1 yıl Yıllardır parfüm deyince gözümün ve göynümün tek adresidir Privacy...Bir kadının benimle konuşurken burnundan nefesi derin çekişidir, kokumu içine çekmesidir...Kokusunu hissetmeyince eve/işe geri dönüp kokumu sıkar ve dışarı öyle çıkarım. Gerek temizliğinin gerek güvenin kokusudur Privacy bende... 1 0 Yorumla
u fangoria Takip Et Master Yaş: 46 +1 yıl privacy kokuları güzel oluyor. kullanıyorum sürekli 1 0 Yorumla
HanımeliTarifleri Takip Et Xper 3 Yaş: 38 +1 yıl Turunçgil ve çiçeksi notalarıyla, “Aşkta feminenlik kazanır” diyen kadınların vazgeçilmezi olacak Privacy Woman Addiction EDT Parfüm 100ml & Deodorant 150ml 0 0 Yorumla
01MEHMET01 Takip Et Xper 5 Yaş: 49 +1 yıl Değerli bir arkadaşım var mabul ederse ona hediye edeceğim. 0 0 Yorumla
Ssszzmnn Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Sevgililer gününde hediye almak nasip olur mu acaba bize de 😄 1 6 Yorumla Vetbay +1 yıl Ah be kapanmaz yarayız yeminle😄 Yorumla Ssszzmnn +1 yıl @Vetbay bazen tam umutsuzluğa kapılıyorum. Sonra içimden bir ses geç bile kaldin umutsuzluğa kapilmakla. Yat kulağının üstüne boşver diyo🤣 Yorumla Vetbay +1 yıl Kimseye geç kalmadık aslında. Zamanı geldiğinde kaçınılmaz kaderimiz olacak insan için acele ediyoruz belki de... Yorumla 3 yorumu gör Ssszzmnn +1 yıl @Vetbay takılıyorum kardeşim. İlişkinin zamanı var daha. Allah şu bir yıl daha çıkarmasın sonra çıkarsın 😂 Yorumla Vetbay +1 yıl Biliyor musun bende aynı durumdayım. uni son sınıfım. nerden tutsam yalnızlık... Yorumla Ssszzmnn +1 yıl @Vetbay bosvermek lazım bir süre. Önümüzdeki pus dağılsın biraz. Sonrası kolay Yorumla
Meral_x Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Aşık değilim ama neyse. Güzel öneri olmuş elinize sağlık. 2 3 Yorumla Vetbay +1 yıl Başak burcu kokan bir yorum olmuş 😄 Yorumla Meral_x +1 yıl @Vetbay Boğa burcuyum. Ayrıca burçlara inanmıyorum.:) Yorumla Vetbay +1 yıl Hi yaklaşamamışım bile😄 Yorumla
Ben_Zafer Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Valla gerçekten fiyatı da çok uygun bir ara çok kullanmıştım bu parfümü 0 0 Yorumla
Perkin Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Tenine en güzel meze oluyor... Kokusunu ezbere bilmek...Dahada birşey hatırlamak istemezsin... 0 0 Yorumla
Pleurer Takip Et Yoda Yaş: 24 +1 yıl Çok harika bir ürün kokuları uzun süre kalıcı ve baş döndürücü. 0 0 Yorumla
v0lkn Takip Et Master Yaş: 39 +1 yıl Uzun zaman oldu bunu kullanmayalı, teşekkürler eskiye dönüş oldu benim için 0 0 Yorumla
doanylmz Takip Et Guru Yaş: 37 +1 yıl Daha hafif ve şeker aroması hakim kokular sanki daha hoş geliyor bana. Ağır kokular genelde zaten, kış mevsiminde tercih ediliyor. 0 0 Yorumla
benbendeğilimartık Takip Et Guru Yaş: 41 +1 yıl Her seferinde aynı yorumu yapılıyorum.Sevgilim yok, fresh kokuları seviyorum. 0 0 Yorumla
DımtısDabadum Takip Et Bilge Yaş: 31 +1 yıl Prıvacy denedim ve bayıldım alıyor kokusu insanı 0 0 Yorumla
Melankolikpoll Takip Et Xper 7 Yaş: 33 +1 yıl Kokularını sevdiğim kaliteli parfüm markası benim için.. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
243Cevap
Turunçgil ve çiçeksi kokularıyla müthiş..😌
hepside belirsiz artık şu pc den koku alma özelliği eklensin
Gold sensetion deneyebilirim bu kez
Yine bir sevgililer günü yine sapım şu parfümlerden bitane alıyım da evde kendi başıma güzel kokayım bari
Gerçekten tam sevgiliye alincak kokular 💜
Bir hediye gelirse kabul ederim
Hediye seti hoşuma gitti 😊
Ben bir kere set halinde almistim
Hafif kokulari tercih ediyorum.
Gordugum kadariyla hala fiyatlari da makul duzeyde.
Yıllardır parfüm deyince gözümün ve göynümün tek adresidir Privacy...
Bir kadının benimle konuşurken burnundan nefesi derin çekişidir, kokumu içine çekmesidir...
Kokusunu hissetmeyince eve/işe geri dönüp kokumu sıkar ve dışarı öyle çıkarım. Gerek temizliğinin gerek güvenin kokusudur Privacy bende...
Kalitenin isim yaptığı markanız "PRIVACY"
privacy kokuları güzel oluyor. kullanıyorum sürekli
Yok mu hediye etmek isteyen 😜
Bilmediğim bir koku. Denemek gerek
Hediye düşündüğümde buraya uğrarım 🤣
PRIVACY on numara beş yıldız 👍👍👍👏👏👏👌👌👌
Aşk nereden edeceği bilinmeyen rüzgar gibidir
En güzeli ferah hafif kokular
Aski bu kokuyla yasamak lazm
trunçgil ve çiçeksi kokular müthiş
Turunçgil ve çiçeksi notalarıyla, “Aşkta feminenlik kazanır” diyen kadınların vazgeçilmezi olacak Privacy Woman Addiction EDT Parfüm 100ml & Deodorant 150ml
Edp değil, havaya sıkıyoruz
Koku önemli ağır koku severim odunsu
aşkmı var kokusunu tenimizde hissedelim
Etkileyici şekersiz kokular
süper bir koku teşekkür ederiz
Değerli bir arkadaşım var mabul ederse ona hediye edeceğim.
Ah biraz da kalıcı olsa..
Güzel görünüyor denemk gerekir.
Güzel paylaşım olmus devamı şart😊
Güzel öneri teşekkürler denemek lazım
Keramet parfümde değil azizim.
Sevgililer gününde hediye almak nasip olur mu acaba bize de 😄
Ah be kapanmaz yarayız yeminle😄
@Vetbay bazen tam umutsuzluğa kapılıyorum. Sonra içimden bir ses geç bile kaldin umutsuzluğa kapilmakla. Yat kulağının üstüne boşver diyo🤣
Kimseye geç kalmadık aslında. Zamanı geldiğinde kaçınılmaz kaderimiz olacak insan için acele ediyoruz belki de...
@Vetbay takılıyorum kardeşim. İlişkinin zamanı var daha. Allah şu bir yıl daha çıkarmasın sonra çıkarsın 😂
Biliyor musun bende aynı durumdayım. uni son sınıfım. nerden tutsam yalnızlık...
@Vetbay bosvermek lazım bir süre. Önümüzdeki pus dağılsın biraz. Sonrası kolay
Favorim hafif kokulardır her zaman
Aşık değilim ama neyse. Güzel öneri olmuş elinize sağlık.
Başak burcu kokan bir yorum olmuş 😄
@Vetbay Boğa burcuyum. Ayrıca burçlara inanmıyorum.:)
Hi yaklaşamamışım bile😄
Cesur, özgüvenli, sexy.. 🧏🏻♀️
iyiymiş baya birbirinden güzel
Privacynin kokuları ayrı güzel
Aşk için privacy ♥️ 😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊
Hissetmek istemiyorum bunu
Fiyatları bi tık bana pahalı geldi sanki
Valla gerçekten fiyatı da çok uygun bir ara çok kullanmıştım bu parfümü
Tenine en güzel meze oluyor...
Kokusunu ezbere bilmek...
Dahada birşey hatırlamak istemezsin...
Manita kokusudur başkada yok
Çok harika bir ürün kokuları uzun süre kalıcı ve baş döndürücü.
Uzun zaman oldu bunu kullanmayalı, teşekkürler eskiye dönüş oldu benim için
Aşırı derece de bu kokuyu merak ediyorum
Fantastik olmalı ben her kokudan etkilenmiyorum
Çok güzel bir koku çoook baya çok iyi iyi
Çok güzel bir bence olmuş ellerine sağlık 💙
Daha hafif ve şeker aroması hakim kokular sanki daha hoş geliyor bana. Ağır kokular genelde zaten, kış mevsiminde tercih ediliyor.
Paylaşım için teşekkürler 🌺
Hafif kokular olabilir. Fazla ağır boğar.
Bu kokulara aşığım resmen bayılıyorum
Her seferinde aynı yorumu yapılıyorum.
Sevgilim yok, fresh kokuları seviyorum.
Faydalı bilgiler eline sağlık.
Prıvacy denedim ve bayıldım alıyor kokusu insanı
Biraz daha mı çeşit çıkarsanız acaba🙄 #privacy
Sayıyı artır 3 4 5 diye 😄
güzel fırsat fiyat da güzel
Kokularını sevdiğim kaliteli parfüm markası benim için..