Merhaba kızlar! Regl dönemine özel çayları günün hangi saatinde demleyip içersiniz? Ben genelde öğle saatlerinde içerim, çünkü hem rahatlatıyor hem de enerjimi yükseltiyor, ya siz?
Regl dönemine özel çayları günün hangi saatinde içersiniz?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
UyuyanSakine sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.