Sorular: Sağlık
Dişlerim hakkında yardımcı olur musunuz?
4 tane 20 lik dişim vardı bitanesi ağrı yaptı diye çektirdim. şu an 3 tane kaldı bitane gömülü var altta hala. Çektirdiğimin ucu çıkmıştı rahat aldılar. Doktorlar diğerlerinide çekelim diyor ama diğer üçü ağırı yapmıyor...
Ben nasıl böyle yaşayacam?
Midem aşırı ağrıyor bazı dönemlerde doktora gittim mide ilacı verdi işe yaramadı reflü var dediler ne yapacam doktor da çare olmadı çok midem ağrıyor ne yapacam bir türlü gecmiyor aynisafa denedim olmadı offf ne yapacam
Böbrek taşı düşürmek için öneri de bulunur musunuz?
Merhaba arkadaşlar. Böbrek taşını düşürmek için ne önerirsiniz. Lütfen bilgi sahibi arkadaşlar yeşillendirsin beni
Dolgu ve 20 lik diş hakkında soru?
10 gün önce altta bitane 20 lik dişimi çektirdim 15 gün sonra başka bir dişime dolgu yapılması gerekiyor sizce yapılmasında sorun var mı? 20 lik dişim iyilesti ama yara yeri tam oturmadı sonucta?
Dil sıyırıcı kullanıyormusunuz?
Başlarda kullanamiyodum midem bulanıyordu şimdi alıştım bence herkes kullanmalı diş fırçalamak yetmiyor sadece çok büyük etki gördüm
Spordan dolayı bacağım acıyor doktora gideyim mi?
birkaç ay ara vermiştim, biraz fazla yüklendim bileğimin olduğu kemikler acıyor 4-5 gündür geçmedi.
Psikologlar anlattıklarını 3. kisi ile paylaşır mi?
Ben 16 yaskndayken , çok ünlü birisine gitmiştim , aramızda kalacak demesine rağmen annem babamdan anlattiklarimi naklen dinlemiştim, şimdi annem yine destek al diyor ama sırf bundan dolayı güvenmiyorum , ben psikolog da...
Tüp mide ameliyatı olduktan 2 hafta sonra kasada oturarak çalıştım ve şimdi?
Ve şimdi arada beliren varislerim çıktı hani içeri giriyo çok ayak kalınca yine çıkıyo falan 22 yaşındayım
Aşırı terliyorum ne yapmalıyım?
bildiğin su akıyor tişört altında kılmanın en soğuk olduğu ayarda olmasına rağmen her dakika kıyafet değiştirmek ve duş almam her gün 2 kere alıyorum zaten
Tanıdığınız bir komşunuz hasta olursa üzülür müsünüz?
Çok sevdiğim gülüp eğlendiğim bir komşum acil bir şekilde hastaneye kaldırılmış durumunun ne olduğunu bilmiyorum ama çok üzüldüm apar topar Hastaneye geldim İnşallah Korkulacak bir şey olmaz gerçekten şu an kötü...
Siz nasıl tepki verirdiniz?
Dün hastaneye gittim ve doktor yumurtalıklarımda bir sorun olabileceğinden şüphelendi. %90 anne olamayacağım. Akşam sevgilimle görüntülü konuşuyoruz. Ona anlatmadım ilk başta. Sordu durdu neyin var diye. Bende anlattım...
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer