Atatürk Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı 2. sınıf öğrencisi 19 yaşındaki Gül Meral yaşadığı yurtda ölü bulundu. Olayla ilgili Meral'in arkadaşlarının ifadesine başvurulduğunda Anoreksiya hastası olduğu öğrenildi. Ölüm nedeni kesinleşmemekle beraber 40 kiloya düşen Meral'in Anoreksiya'dan hayatını kaybettiği düşünülüyor. Zayıflamak uğruna hayatınızı riske atar mısınız? #gülmeral#anoreksiya #büyükyorumcu#büyükyorumcusoruyor
19 yaşındaki üniversite öğrencisi Anoreksiya Nevroza'dan hayatını kaybetti. Zayıflık, uğruna ölünecek kadar önemli mi?
Ne kadar atmam deseniz de psikolojik bir durum bu. Insan en ufak bir seyden, birinin lafindan etkilenebiliyo. Birileri saka adi altinda surekli şuran kalın, buran yağlı derse bu bile etkiliyo. Bazende medyanin yüzünden. Benim hayatimi tehlikeye atmak gibi hic amacım olmadi ama bende anoreksiyaya yakalandim 2014de 36 kiloya düştüm vücut zaten %80 iflas etti kan alicaklari zaman kan gelmiyodu kolumdan. Iyilesmek desen hic kolay değil... ben zamanla bir sekilde izi kalsa da kurtuldum sayılır ama kurtulamayıp hayatını kaybeden insanlar da cok fazla.
7 yil cektim tam 7 yil tedavi gordum bir ben bilirim bir ALLAH dusmanima bile vermesin bu illet hastaligi yemek yiyorsun pisman oluyorsun gizli gizli kusuyorsun kimseye anlatmiyorsun kilo. alcam begenilmeyecem duygulari icindesin musil kulaniyorsun surekli asiri yemek yiyorsun hemen cikariyorsun icine kapaniyorsun yemek. yemekden utaniyorsun toplum. icine cikamiyorsun begenilmemezlikden korkuyorsun cok zor cok ALLAH dusmanimin basina vermesin boyle bir hastaligi 7 yil. tedavi gordum almanya bile gidecektim hastalik cok. ilerlemisti
Kızlar şunu artık anlayın. Spor ve diyet yapmadan kilo vermeniz imkansız."yoğğğ ben verdim vallağğğ 2 kiloğğ" diyen kezbanlarada şimdiden diyim. Onlar kilo kaybı değil su kaybı normal yediğin yemekten 1-2 kaşık daha fazla ye geri alırsın 2-3 güne.
Anoreksiya zaten diyet kadar basit degil. Sagligini mahvediyor. Ben daha baslamadan atlattim gibi birseydi ama ona ragmen acliktan bayildigim olmustu. Sen dusun yani.
Bunlar hep "sıfır beden olmak mükemmeldir, zayıflara herşey yakışır, o seni kilolu gösterir, o seni kısa gösterir, o kilolulara olmaz" diyenlerin eseri. Yahu hala anlamıyolar önemli olan rakam değil hissettiğiniz, sağlığınız. Ha 70 kilo olup sağlıklı olmuşsun ha 50 kilo değişen bir şey yok. 14 yaşındaki kızın hayali bile manken olmak oluyor, eğer ilerde çocuğum olursa 100 kilo dahi olsa ona sağlıklı olmanın önemini anlatıcam zayıfligin değil.. Cok üzüldüm.
Yaa anoroksiya hastaları genelde kurtuluyo bir sürü sanatçı kurtuldu Çağla Şikel, Gülşen, ece seçkin, hatice danabaş gibi ama bazı kişiler kurtulamıyo malesef o kızın bir suçu yok bu bir hastalık mekanı cennet olsun Allah ailesine sabır versin 😢
Sonu faciayla bitince herkes ah vah ediyor. İnsanların kilosuyla, dış görünüşüyle ilgili pervasız yorumlarda bulunmayın. Karşınızdakinin psikolojik olarak ne denli zayıf olduğunu bilemezsiniz. Allah rahmet eylesin. Çok üzücü...
Zayıflamak uğruna degil aslinda. Tamam ilk etapta amac zayiflamak ama zayifladığında dahi kendini şişman hissedip devam etmek tamamen psikolojik. Bize gore sacma gelebilir ama ciddi anlamda rahatsizlik...
Hayatım boyunca hiç kilo problemi yaşamadım.. o yüzden yaşayanların psikolojisini anlayamam.. hangi psikolojiyle bu duruma geliyorlar bilemiyorum.. ancak bu duruma isteyerek geldiklerini düşünmüyorum
kafaya göre hızlı kilo vermek çok saçma özellikle 5 kilogramdan daha fazla kilo vermek isteyen insanlar uzman denetiminde kilo vermeli kafaya göre diyet yaparak kan değerlerini veya su, kas dengesini bozabilirler
Saçmalık yesin yemek ıstedıklerını benı seven göbeğimle kalcamla ne bılım kılomla sevmelı nedne ben adam zayıf sevıyor dıye çırpı gıbı durayım kadın dedıgın ele avuca gelmelı.
Bir zamanlar aşırı zayıf sınıfına giriyordum öyle ki her gören kilo al diyordu son iki ayda inanılmaz şekilde hızlı ve Sağlıklı kilo aldım. Ölümüne üzüldüm
Bende çok zayıflamak istiyorum 48 kiloyum bir iki kilo vereyim diye ugrasıyorum ama hayatımıda riske atamam mutlaka bir uzamandan yardım alırım en iyisi.
Benzer bir seyi yasamistim, takinti yapınca altı kilo falan verdim boyum 169 olmasına ragmen 51 kilo olunca incecik kaldım ^^ Gerçi ikisini aldım geri şu aralar
Değmez be,,,3 günlük dünya, ye iç keyfine bak,, ibadetini yap ,, bol bol iyilik yap,,,, cok güzelmiş çok yakisikliymis, çok karizmaymış, çok zenginmiş,,, boş işler bunlar boş,,,, sadece şişman olmasın yeter
En İyi Cevaplar