Ya çok çok çok ufacık kağıt parçası yuttum bişey olmurmu?

Ya arkadaşlar çok ciddiyim şekerin üzerinde kağıt parçası yapışık kalmışdı o tarafını yemiyicem dedim ama kafam telefona karıştı... bişey olurmu
Ya çok çok çok ufacık kağıt parçası yuttum bişey olmurmu?
Cevapla